Tuurlijk, goed plannen die carrière, vroeg mee beginnenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
"Asse ikke vier is, danne magge ikke na skool, ennuh foebal. Maar eest sjemmen dannuh foebal" aldus mijn zoon die volgende maand 3 wordt. Je kan t maar beter vast geregeld hebben
Twee bekers hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
Hier altijd een beker met water voor bij het fruit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
Ja, die zijn fijn! Even zoeken naar het juiste punt maar dan helpen ze prima idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Wat betreft wagenziekte...
Misschien helpen die pols bandjes wel...seabands. Te koop bij apotheek of etos. Ik heb ze gedragen tijdens m'n zwangerschap van Flint en misselijkheid was zo goed als weg als ik het droeg
Weet ook dat ze de kinderuitvoering hebben... Misschien de moeite waard om te proberen ipv tabletjes?
Google maar is op seabands
Dat vind ik altijd schattig klinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:30 schreef Kyara het volgende:
Met mijn meiden is ook iets aan de hand geloof ik. Het is de hele dag "ja, graag", "nee, dank je wel" en "alsjeblieft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |