abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:26:17 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_157002694
Tot nu toe heeft ze geen last gehad in de auto. We hebben namelijk zelf geen auto. Dus gaan we vaker met de bus. Vooruit laten we haar al kijken en niet te veel eten.

Kaatje O+
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:43:48 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_157003400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
"Asse ikke vier is, danne magge ikke na skool, ennuh foebal. Maar eest sjemmen dannuh foebal" aldus mijn zoon die volgende maand 3 wordt. Je kan t maar beter vast geregeld hebben O+
Tuurlijk, goed plannen die carrière, vroeg mee beginnen :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:46:08 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_157003487
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
pi_157003551
Een grotere beker kopen ;)
pi_157003613
Wij geven overigens extreem verdunde limonade mee. Liever geef ik water, maar dan drinkt hij niet, houdt hij niet zo van.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:50:54 #231
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157003695
Een hippe drinkfles! http://www.ekosport.nl/ca(...)Nrt014BJMaAj9V8P8HAQ

J. drinkt er vooral water uit, maar af en toe sap kan ook geen kwaad. Wel goed uitspoelen daarna dan...
pi_157003781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
Twee bekers hier.
En oudste heeft er 1, ze drinkt 's middags thee (van school).
Met een meidenkwartet
pi_157004581
2 bekers idd. 1 voor t fruit moment en 1 voor bij t brood. Ze gaan ook beide helemaal leeg.
Ze krijgt aanmaak limonade mee.
*poef* nu is het weg
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:20:04 #234
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_157004735
Ok.... *vrijdag nog een beker scoren*
Hier drinkt ze veel roosvicee, soms limonade of wicky. Thee lust ze ook. Water drinkt ze wel op kdv en maandag op de bso lustte ze het niet :')
pi_157007680
Hier krijgt de oudste een pakje drinken mee voor bij het fruit en een beker hele slappe ranja voor bij de lunch. En soms een pakje melk als we dat in huis hebben ipv het pakje sap.
Pakjes drinken zijn ook alleen daarvoor (en soms voor een dagje pretpark) water wordt hier ook niet gedronken trouwens.
pi_157010434
Susie, Hier gaat een beker slappe limo(meestal de fruitmix van de lidl) in een beker en een pakje wicky mee. Hij drinkt prima water, maar niet als het een halve dag in een beker hangt boven de verwarming ;)
Bij Chris kwamen we er snel achter dat hij op school slecht fruit at. Hij krijgt nu al heel lang 3 boterhammen mee voor beide pauzes. In het begin kwam er vaak 1 thuis. Nu eet hij ze wel op (ook al 8 jaar).
pi_157015186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Hier altijd een beker met water voor bij het fruit.
En bij het brood ook water, dan vult hij zelf zijn beker weer óf een pakje melk en heel soms een pakje yogi.
pi_157020550
Wat betreft wagenziekte...
Misschien helpen die pols bandjes wel...seabands. Te koop bij apotheek of etos. Ik heb ze gedragen tijdens m'n zwangerschap van Flint en misselijkheid was zo goed als weg als ik het droeg
Weet ook dat ze de kinderuitvoering hebben... Misschien de moeite waard om te proberen ipv tabletjes?

Google maar is op seabands
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_157035980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Wat betreft wagenziekte...
Misschien helpen die pols bandjes wel...seabands. Te koop bij apotheek of etos. Ik heb ze gedragen tijdens m'n zwangerschap van Flint en misselijkheid was zo goed als weg als ik het droeg
Weet ook dat ze de kinderuitvoering hebben... Misschien de moeite waard om te proberen ipv tabletjes?

Google maar is op seabands
Ja, die zijn fijn! Even zoeken naar het juiste punt maar dan helpen ze prima idd.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:37:08 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157036155
Kennen jullie die mop van dat slaapkoppie? DIe hele goede slaper die altijd uitsliep?

Helaas is dat al een tijdje verleden tijd maar vanochtend vond meneer het om 5 uur tijd om op te staan. En het "probleem" daarbij is dat hij ons daar niet voor nodig heeft. Hij gaat naar beneden (in het donker dus), doet de lamp aan, zet de tv aan, draait de tv richting eettafel, pakt zijn boterhammetjes uit de koelkast en gaat ontbijten.

En ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Ik vind het niet zo gezellig dat hij daar in zijn eentje zit. Vind hem eigenlijk ook nog wel wat jong daarvoor. Maar als hij er genoeg van heeft komt hij ook wel weer naar boven en naar ons toe. En beneden kan hij ook weinig kwaad verder.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:42:47 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157036219
Oh wat lastig Kyara; idd best fijn dat ie niet aan je bed staat, maar ook wel weer wat ongezellig inderdaad :{ Ik zou het denk ik toch even aankijken, zien wat de wintertijd doet, en misschien houdt t straks weer op. Of je schuift even later gewoon gezellig aan :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:45:05 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157036244
E is ook aan t rommelen trouwens; ipv stipt om 7u wakker, was het al een paar dagen half 7, gisteren 6u en vanochtend 5:15 :X

Toen hebben we een kwartiertje naar geklets en gezing geluisterd, en toen is ze weer in slaap gevallen tot 7u gelukkig.

Dus ik knijp m nu ook wel een beetje voor de wintertijd :')
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:47:42 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157036285
ja.... wintertijd..... :X
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:30:35 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157038034
Met mijn meiden is ook iets aan de hand geloof ik. Het is de hele dag "ja, graag", "nee, dank je wel" en "alsjeblieft" :o
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:19:17 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_157041189
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:30 schreef Kyara het volgende:
Met mijn meiden is ook iets aan de hand geloof ik. Het is de hele dag "ja, graag", "nee, dank je wel" en "alsjeblieft" :o
Dat vind ik altijd schattig klinken O+ Hetzelfde als je in ene "gezondheid" hoort als je geniest hebt O+
pi_157041996
Kyara, we hadden hier wel de "regel" dat Chris tot 7 uur op zijn kamer moest blijven. Liefst in bed. Daarna mocht hij gerust alleen naar beneden vanaf een jaar of 4. Hij moest ons dan wel inseinen. Maar vaak ging één van ons er dan wel vlot achteraan.
Daan zou ik niet alleen laten gaan. Die gaat iets meer op ontdekkingstocht ;)
Maar dan is grote broer ook vaak wel beneden, dus dan is het geen probleem. Vaak is het max een kwartiertje (effe douchen) voordat we er bij zijn.

Maar het gebeurd niet zo vaak dat ze voor 7 uur wakker zijn. Vanochtend was het half 9 :z
(Chris mee naar lego world, en Daan ging ook pas om half 9 richting boven, lang leve de vakantie)

Vandaag maar weer bezig met zindelijkheid. Woensdag en gisteren op commando naar de wc, maar vandaag loopt hij ook uit zichzelf. Dus het komt eraan. Jammer dat de grote boodschap nog niet goed gaat. 2 onderbroeken direct richting kliko :X
pi_157052339
Ik breek eventjes in zonder bij te lezen. We moesten vanochtend met Eva naar de KNO arts en haar oren zagen er nog steeds niet goed uit. 11 november staat er een operatie gepland voor verwijderen van haar neusamandelen en buisjes plaatsen in haar oren, 6 november is het pre-operatieve spreekuur waar we ook een koffertje meekrijgen om thuis een rollenspel te doen zodat ze alvast een beetje weet hoe alles eruit gaat zien in het ziekenhuis. En filmpjes over het ziekenhuis op YouTube waren sowieso al een succes bij onze dokter in spe, die kijken we dus maar wat vaker :D
Mensen met ervaring? Ik moet al bijna huilen bij het idee dat mijn kleine lieve meisje onder narcose moet :'( reëel weet ik wel dat het een operatie van niets is maar dat maakt mijn moederhart geen moer uit :@
We zijn wel opgelucht, slapen lijkt alleen maar slechter te worden. Ze valt standaard zittend en huilend tegen B. aan in slaap, iedere avond ;(
E.
pi_157052847
Mijn zusje heeft 3 kno-klantjes. Ze bereidde de kinderen(als peuter) wel voor, maar niet te lang van tevoren. Eentje ook pas de avond ervoor, omdat hij slecht met spanning omging. Dus het is ook inschatten wat je kind aankan.
Ik zou zelf niet overdrijven in hoeveelheid uitleg, en hoe vaak ook beperkt houden. Vooral zo simpel mogelijk, overzichtelijk. Als je het vaak uitlegt lijkt het juist iets groots en engs. Dat is het voor ons ook wel, maar hoeft het voor hun niet te zijn.

Mijn zusje heeft tig keer kindjes weggebracht en terug gekregen, en vooral blij met het resultaat. Alleen eentje wil slecht drinken na de operatie, maar na de 3e&4e keer mag hij ook zonder drinken naar huis omdat hij toch wel drinkt eenmaal thuis. Dat kan ook nog tegenvallen achteraf..

Nu ze ouder worden krijgen ze meer mee van de afspraken, dus weten ze het eerder, maar is het ook beter te bespreken.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:30:25 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157053617
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, maar sterkte Spark :* kan me helemaal inleven in je moederhart ;(
pi_157053753
Spark, mijn oudste was net 3 toen zijn amandelen werden verwijderd. Ik heb hem goed voorbereid, hij was daardoor van tevoren niet echt angstig. Ik had ze uitdrukkelijk gevraagd mij weer op tijd bij hem te laten na de operatie zodat ik er was als hij wakker werd, dat lukte niet of zo, dus hij werd wakker en ik was er niet ;( dat vond ik wel heel naar, hij was heel erg overstuur ;( Dat wil ik je meegeven, overleg even goed dat ze je op tijd er weer bij laten. Na de operatie zal ze verdrietig zijn, want pijn en ziekenhuis en nare dingen, bereid je voor op veel geplak en geknuffel ;) En ja, je kindje onder narcose en dat je dan weg moet lopen.. dat is echt heel erg niet tof voor een moederhart. Maar het is echt heel erg snel klaar, ik denk dat ik me langer druk heb zitten maken in de aanloop naar de operatie toe dan dat hij onder het mes was. Sterkte! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')