Je kan hele discussies voeren over in hoeverre bepaald gedrag normaal of afwijkend is, maar dat doet er weinig toe. Jullie hebben er last van, dus dan is het een probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:44 schreef AwayTL het volgende:
L-E, lief dat je het vraagt. Het gaat beter, want sinds de post zijn de nachten significant beter geworden (fokwet done right) , maar hij blijft 1 brok frustratie. Van 0 naar 100 blinde paniek binnen een seconde. Het schreeuwen en zeuren blijft. Ik trek dat gewoon niet goed. De 19e hebben we weer een afspraak bij het cb. Die wacht ik af, omdat wij wel een heel fijn cb hebben die meedenkt in alles. Mijn ha doet dingen al snel af met 'aacchhh, niks aan de hand, valt wel mee, zit het maar uit, hoort erbij etc'. Dan ben ik zelf erg geneigd om ook te denken dat ik me aanstel en daar niet altijd even duidelijk in te gaan, vanwege het gebrek aan ervaring met peuters en hun normale gedrag.
Ik ben dus nog zoekende wat de beste manier van aanpak is. Vriend ziet het probleem niet zo, dus het is vooral op eigen houtje kijken wat ik het best vind. Ik weet alleen niet goed of dit normaal peuter gedrag is en ik mij aanstel of dat hij wel hulp kan gebruiken.. Blijft lastig, kinderen.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef Omentielvo het volgende:
Lb peuterdans
Sonnetje fijn dat je gewisseld bent. Hoe gaat het met je dame verder?
En dat plaatje
Die van mij hangt t liefst slingerend in de gordijnen, als Tarzan en Jane 😂quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:
Away, ik herken wel eea van M. Maar merk ook dat nu hij ouder wordt, er wel beter mee om kan gaan.
Hier is het de hele dag de blanket head trouwens. Liefst met het gordijn
Dit was exact wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:16 schreef Svane het volgende:
Die twee zinnen ook onder elkaar, je kind dat in de knoop zit door een instabiele thuissituatie, heeft dingen gezien die ze nooit had moeten zien en dan is het antwoord: koude douche?!
Dat vind ik echt heel, heel, heel ver gaan. Arm klein meiske.
SPOILER: over extreme woede bij mijn peuterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp hoe gruwelijk frustrerend het kan zijn als je niet meer tot haar door kunt dringen, en hoe wanhopig je je soms kunt voelen. Maar om een hysterisch kind onder een koude douche te zetten? Lijkt me niet de beste oplossing.
Edit: en idd, zeker in de huidige thuissituatie is het bijzonder onwenselijk. Dat is het sowieso al, maar nu juist.
Precies dat ja. Mooi verwoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:16 schreef Svane het volgende:
Die twee zinnen ook onder elkaar, je kind dat in de knoop zit door een instabiele thuissituatie, heeft dingen gezien die ze nooit had moeten zien en dan is het antwoord: koude douche?!
Dat vind ik echt heel, heel, heel ver gaan. Arm klein meiske.
Nou ergens denk ik van wel. Hij was cognitief wel sterk, maar staat nu echt stil. Sociaal is hij niet zo sterk, zeker niet bij oudere kinderen. En ik hoop hem wel met een goede basis naar de basisschool te sturen. (Aan de andere kant, hij gaat toch 2,5 jaar kleuteren).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:20 schreef L-E het volgende:
Is het voor Ow goed denk je Loj?(Oprechte vraag)
Pardon? Oud vuil? Mens je hebt geen idee. En dat op basis van 1 zin. Ik hou zielsveel van mb kinderen ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:51 schreef L-E het volgende:
Jemig PE. Allemaal mensen hier met goede bedoelingen, en dan reageer je zo.
De terezieltjespolitie, rot toch op. Mijn dochter ging dood, mijn dochter die zo intens gekoesterd en geliefd zou worden ging dood, en jij behandelt de jouwe als vuil, fuck dat zeg. Ik wens jouw kinderen het allerbeste, maar als je in een situatie als deze al geen hulp nodig denkt te hebben zie ik het somber in.
PE, een paar jaar geleden had ik een hele stoere slimme jongen in groep 8. Opeens veranderde zijn hele gedrag, hij werd agressief, had concentratieproblemen en z'n resultaten gingen drastisch omlaag. Na heel veel hulp kwamen we erachter dat hij als kind van 4 iets had gezien wat hij niet had moeten zien. Daar is toen veel met hem over gepraat, maar dus 8 jaar later bleek dat het niet was verwerkt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:48 schreef PureEvil het volgende:
Ja natuurlijk, want ik denk alleen aan mezelf. Wtf?!?!?!
T word nogal overtrokken allemaal geloof ik.
Mijn kinderen kunnen alles tegen mr zeggen, ze praten gewoon, en ze hebben een dagboek.
En nee. Ze hebben geen.trauma. praat me dat niet aan.
Dat je van ze houdt geloof ik meteen. Maar je lijkt niet in staat om in te zien wat de heftigheid van de huidige situatie met ze doet. En dat maakt me boos, en verdrietig ja. En de manier waarop je meteen in de defensie schiet doet vermoeden dat je ervoor kiest je ogen te sluiten voor de mogelijke correlatie tussen bepaald gedrag van je kind(eren) en de escalatie bij jullie thuis kortgeleden. Je mag ons allemaal heel stom vinden, maar bekijk het even vanuit je kind: als jij een kind was en je zou zien wat jouw dochter heeft gezien, zou jij verder vrolijk door het leven huppelen? Of zou je daar best verdrietig, angstig, en onzeker van worden? Wat zou je nodig hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:54 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Pardon? Oud vuil? Mens je hebt geen idee. En dat op basis van 1 zin. Ik hou zielsveel van mb kinderen ja.
En ik vind het.heel kut voor jr dat jouw dochter dood is maar reageer dat niet op mij af.
Ik hou ook.veel van mijn kinderen ja
Ik denk niet dat het doelbewust ogen sluiten is. Ik denk dat de situatie nog te vers is om hem helder te kunnen zien. Waarschijnlijk moet het allemaal nog landen bij haar. Ik geloof nooit dat ze doelbewust kiest om haar kinderen pijn en verdriet te doen, zonder dat het haar iets doet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat je van ze houdt geloof ik meteen. Maar je lijkt niet in staat om in te zien wat de heftigheid van de huidige situatie met ze doet. En dat maakt me boos, en verdrietig ja. En de manier waarop je meteen in de defensie schiet doet vermoeden dat je ervoor kiest je ogen te sluiten voor de mogelijke correlatie tussen bepaald gedrag van je kind(eren) en de escalatie bij jullie thuis kortgeleden. Je mag ons allemaal heel stom vinden, maar bekijk het even vanuit je kind: als jij een kind was en je zou zien wat jouw dochter heeft gezien, zou jij verder vrolijk door het leven huppelen? Of zou je daar best verdrietig, angstig, en onzeker van worden? Wat zou je nodig hebben?
Ik quote jou even, maar wil eigenlijk op heel veel reageren. Misschien is wat je hier zegt waar. Maar ik vind het veel enger/gevaarlijk dat het nu lijkt dat ze haar kinderen niet bewust pijn en verdriet doet. Dan zou het erop neer komen dat het onbewust is en dan vind ik veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:27 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het doelbewust ogen sluiten is. Ik denk dat de situatie nog te vers is om hem helder te kunnen zien. Waarschijnlijk moet het allemaal nog landen bij haar. Ik geloof nooit dat ze doelbewust kiest om haar kinderen pijn en verdriet te doen, zonder dat het haar iets doet.
Ik heb het hele verhaal niet mee gekregen maar wat ik in dit topic lees rijmt niet met wat jij hier schrijft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:39 schreef PureEvil het volgende:
Hulp is niet de beste oplossing. Dat weet ik zeker. En.ik zie alles prima helder en ik doe mijn kinderen geen pijn en verdriet
Volgens mij heb je wel een heleboel boosheid in je. En was CS hier ook zegt. Je kan natuurlijk op je vingers natellen wat de reacties zijn als je zoiets op Fok neergooit. En ik vraag me af of je hier niet een uitlaatklep voor jouw boosheid zoekt,quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:39 schreef PureEvil het volgende:
Hulp is niet de beste oplossing. Dat weet ik zeker. En.ik zie alles prima helder en ik doe mijn kinderen geen pijn en verdriet
Nee, dat doe jij ook niet. Maar heeft de vader wel gedaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:39 schreef PureEvil het volgende:
Ja, ze mogen alles zeggen, maar doen ze dat ook. Ik kan me zo voorstellen dat ze je ook willen "beschermen".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:23 schreef PureEvil het volgende:
Loj. Ik denk dat ik niet goed hebt gelezen, of ik heb t misschien niet gezegd. (Ik lees niet terug) maar mijn kinderen mogen alles zeggen tegen mij, wij praten ook normaal over mijn man. Ik zeg ook geen rare of boze dingen en hun ook niet.
Ik ben niet boos op mijn man, hij is ziek, hij heeft hulp nodig, en die krijgt hij ook. Dmv een psych.
En ja. Ik praat ook gewoon met mensen, normale mensen dan. Geen hulpverleners. Via app of telefoon. Werkt voor mij prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door kaatjejannie op 14-10-2015 12:14:14 ]*poef* nu is het weg
Hi K, wat is dat? Zo'n profiel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:15 schreef Kyara het volgende:
Misschien ook sensory profile opstellen.
Dan brengen ze zijn sensorische informatieverwerking in kaart om te zien waar zijn angsten zitten. Dat gaat dmv een megalange vragenlijst voor ons.quote:
Vind je? Bij ons op school in de bijdrage 45 euro. Dit is oa voor het schoolreisje. Dit jaar (ze gaan altijd in september) zijn ze heel streng geweest niet betaald is niet mee met het schoolreisje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:51 schreef Omentielvo het volgende:
Daar zouden meer scholen een voorbeeld aan mogen nemen
Heb je het nu specifiek over de school waar je Oudste heengaat? Of bedoel je Vrije Scholen in het algemeen? Want ik vind op diverse web-sites van scholen dat ze wel overheidssubsidie krijgen maar deze niet toereikend is voor wat de Vrije School wil bieden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:55 schreef L-E het volgende:
De Vrije School krijgt geen overheidssubsidie.
Maar dat is dus niet zo. Je kan het of in hele kleine bedragen per maand betalen. En als dat ook niet kan kan je via school een formulier invullen en krijg je de bijdrage via de gemeente net als bijvoorbeeld voor sport.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:56 schreef Omentielvo het volgende:
Het ging mij niet om de ouders die het wel kunnen betalen, maar het uit laksheid niet doen. Maar echt dat kleine groepje ouders die helaas de ouderbijdrage niet kunnen betalen. Dat hun kindje dan de dupe wordt vind ik zielig.
In dat geval is de Montessori waar wij gaan kijken wel echt elitair... De ouderbijdrage bevat 4 cijfersquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:20 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Heb je het nu specifiek over de school waar je Oudste heengaat? Of bedoel je Vrije Scholen in het algemeen? Want ik vind op diverse web-sites van scholen dat ze wel overheidssubsidie krijgen maar deze niet toereikend is voor wat de Vrije School wil bieden.
Dit heeft mijn aandacht omdat ik een paar dagen geleden nog een discussie had met een vriend, die stelde dat Vrije Scholen deels zo'n fijne sfeer hebben omdat het een eenzijdig publiek aantrekt (veel hoogopgeleide ouders) en dat de Vrije School dus de verplichting zou hebben om actief een zo gemêleerd mogelijk publiek te trekken. Hij vond Vrije Scholen dus elitair. Ik ben dit niet met hem eens overigens, en vind het mooi van jou te lezen dat de vrijwillige ouderbijdrage ook écht vrijwillig is
Mijn man is fanatiek anti-desinfecterende gel en wil dat dus per sé vragenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat een hoge bijdrage Cwen, jemig. Bij de school die wij nu op het oog hebben voor E. betalen we ¤ 15,- per jaar....
Nog even voor mijn beeldvorming, hoezo de vraag over het handen wassen met zeep?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:34 schreef Cwen het volgende:
[..]
Mijn man is fanatiek anti-desinfecterende gel en wil dat dus per sé vragen.
Ik was verbaasd dat je pas de eerste was die het vroegquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..], ah, oke! Ik begreep 'm al niet
Dan wordt het PER SE niet die school natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:30 schreef AwayTL het volgende:
Maar wat nou als ze daar wel mee wassen? Krijgt ze dan eigen zeep mee of hoe moet ik dat voor mij zien?
Niet dat ik weet. Wij zijn al ruim 3wk elke nacht in de weer met minimaal 1 kind. Idd begonnen met ziek zijn en daarna elkaar afgewisseld nu zijn enkel vriend en ik niet fit. Lig al in bedquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:00 schreef Cwen het volgende:
FR, succes! 3 uur slaap is killing... Tanden? Ziek?
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik weet al van de ouderbijdrage (heel hoog), de overblijf (continuerooster met vers bereid eten), en de hulp van ouders (bij elke maand een uitje zeer gewenst). Maar het is zeker goed om te vragen naar straffen en belonen, de toiletten te bekijken en de klankbordgroepen (Loj, hoe weet jij nou dat ik daar wel iets mee zou willen). Top!
Wij ook niet hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:37 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje. Een bedrag van 4 cijfers. Zie ik hier ook niet gebeuren. En ik zou dat echt nooit op kunnen brengen
Oooooooooh!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Cwen het volgende:
Als ze dr handen niet wast, vind ik het ook goed hoor
Maar mijn lief zal dan wel een verhandeling afsteken over hoe ongezond dat is, prima.
Ik heb trouwens de hele school- en pedagogische gids doorgelezen, dat beantwoordt al veel vragen. Behalve de zeep.
Overigens is dat de bijdrage per jaar, ja. Niet per maand.
Ik ben zo benieuwd!
GotC, gefeliciteerd!!
Dit hebben wij net ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:33 schreef Sylver_ het volgende:
Welke school is dat Cwen?
En is je man nu juist voor of tegen desinfecterende zeep?
Wat knap van Anouk, Susie! En handigWel fijn dat ze daarna gewoon weer ging slapen.
Wat fijn zo'n meedenkende arts, Spark. Hopelijk helpt de neusspray. Rot zeg, zulke slechte nachten steeds. Wordt ze vaak wakker en gaat dan weer slapen of blijft ze ook echt wakker een tijdje?
Heeft iemand nog tips voor het uitbouwen van de zindelijkheid? Het gaat nu heel goed zolang ze met blote billen loopt, gaat zelf naar het potje en kan het ook al een beetje ophouden. Zodra ze een onderbroekje aan heeft waren er elke keer ongelukjes. Dat is nu wel iets verbeterd, maar zodra ze een plasje heeft gedaan wil ze met blote billen blijven lopen. Thuis niet erg, maar het is zo koud buiten
Gewoon blijven proberen en het komt vanzelf wel?
En hoe werkt dat straks met naar buiten gaan zonder luier? Ze durft echt niet op de wc, ook niet met brilverkleiner. Neem je dan een potje mee? Bestaan die ook in opvouwbare versie?
Het was ook heel aandoenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd gotc! Welkom hier! Hij is nog steeds even knap![]()
Susie, ik vind het zo aandoenlijk. Dat kleine meisje dat zelf de trap afklimt en papa gaat halen![]()
We zijn eergisteren met Eva bij de kinderarts geweest. Poepen gaat heel goed, doorgaan met laxeer voorlopig. Ook het slechte slapen besproken en de KA heeft in de oren gekeken,mdie zijn nog steeds ontstoken.. Ze vroeg of Eva snurkt en slecht eet (beide ja). Hebben voor een week neusdruppels meegekregen en slaapt ze daarna nog zo slecht maakt ze een verwijzing voor de KNO arts. We gingen met een goed gevoel weg, was een nieuwe kinderarts en eentje die goed meedacht.
Ze weegt trouwens 11,8 kilo bij 92 cmnog steeds netjes haar eigen lijntje.
Begrijpelijk van de spanning, is hier ook zo. Probeer het niet te laten merken maar ik denk dat ze het onbewust wel door heeft. Zielig van de buikpijn. Heeft het lang geduurd voordat ze zindelijk was met poepen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:22 schreef danic het volgende:
Deed Eva ook Xanteh, die was compleet zindelijk, ook 's nachts. Maar poepen durfde ze niet. Dat is in de zomervakantie alsnog goed gekomen. Wel met behulp van wat buikpijn. Waardoor ze moest moest en niet meer kon ophouden. Toen constateerde ze dat het dus helemaal niet zo spannend was.
Maar heeft ons ook wel spanning gegeven hoor.
Ahhwquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:43 schreef Loj het volgende:
Ach!
Mijn lieve jongen werd vannacht wakker en zei dat hij papa zo miste (z'n vader was een nachtje weg), dus of hij bij mama mocht liggen, want dan miste mama papa niet!
Die verbanden! Fantastisch! (En laten we het er maar niet over hebben dat ik vervolgens maar 4 uur heb geslapen)
Dat was deze zomervakantie. Dus ruim 4 was ze. Nu nog oefenen met afvegen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:36 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Begrijpelijk van de spanning, is hier ook zo. Probeer het niet te laten merken maar ik denk dat ze het onbewust wel door heeft. Zielig van de buikpijn. Heeft het lang geduurd voordat ze zindelijk was met poepen?
Even hierop terugkomend, dan zie ik er in haar ogen dus nog net zo uit als 17 jaar geledenquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:07 schreef caroro het volgende:
Ons J.tje wil met ons beide trouwen, toen ik vertelde dat papa en mama al samen getrouwd zijn wilde ze de foto's zien! Toen was ze een beetje boos, ze zag een klein meisje op de trouwfoto's( oudste was indertijd 9mnd) maar door de gelijkenis van haar zus dacht ze dat het zijzelf was
. Onze uitleg pikte ze niet!!
Hier ging er ineens een update overheen en verviel die functie!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef AwayTL het volgende:
Wait whut..bestaat er een alleen-speelfunctie?die update is hier nooit gedownload
Hier werken Jokie en Jet hypnotiserend. Maar mijn pedagogische-opvoedkundige-verstandige-brein zegt dat we dat maar maximaal een half uur per dag doen. En dan het liefst als ik aan t koken benquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Tenzij heel de dag babytv aan staat dan gaat dat prima... Maar langer dan een half uur baby tv op een dag dan draait mama door...Dan maar samen spelen
Juist dat bedoel ik hahaquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier werken Jokie en Jet hypnotiserend. Maar mijn pedagogische-opvoedkundige-verstandige-brein zegt dat we dat maar maximaal een half uur per dag doen. En dan het liefst als ik aan t koken ben
Oh wauw, respect FRquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
schrijft action op het lijstje.
Ben de koffers aan het pakken want zaterdag gaan we (Ean/Sac/ik) op vakantie met het vliegtuig. Ben erg benieuwd hoe het gaat ik zie mij al lopen met al die trolley's een buggy en 2 kinderen.
luuk is ook helemaal dol op de "nuffalo" <3quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:11 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik haha
Hier is hij ook gek van de film de gruffalo net als het boek trouwens
Die vind ik stiekem zelf ook leuk dus mag hij dat vaker kijken haha
Even tip;
Net bij de action geweest hebben ze een tafeltent voor 5 euro!
Jongens en meiden versie!
Misschien vinden nog meer kinderen dat leuk nu het slechter weer wordt!
Ja echt 5 euroquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh wauw, respect FRDoe het je echt niet na.
Serieus, 5 euro? Heb het ooit eens geprobeerd zelf te maken, ziet er niet uitIn gedachten zo leuk uitgewerkt, met raampjes en vilten bloemetjes aan de onderkant enzo... ging hem niet worden toen ik achter de naaimachine zat
Zijkanten zijn open dus je zou het gewoon op tafel kunnen leggen alleen heb je dan een spleet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef PureEvil het volgende:
Die tafeltent is 140 lang. Echt jammer, wij hebben een hele grote tafel....
Wbt katten, hier loopt ze de hele dag met Joep rond te zeulen. Soms is ie het zat en dan geeft ie dat aan. En soms zeg ik t. Maar onze kat is dan ook niet schuw en nog een jonkie, 5 maanden nu. Scheelt ook denk ik.
Mijn vriend kan vaak aardig flexibel zijn, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
Wat rot LB, spelen met werktijden is niet haalbaar zeker?
Ik denk dat die over de tafel heen valt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 02:26 schreef vencodark het volgende:
Ik snap waarschijnlijk het concept van een tafeltent niet maar die zet je in de woonkamer op tafel?
Leg het me uit.
Een groot tafelkleed dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat die over de tafel heen valt?
Ik weet het niet hoor. Maar dat is het eerste wat in me opkomt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een groot tafelkleed dus?
Wat een apart euh...idee.
Kinderen vinden dat geweldig! Laatst bij een vriendin dikke ruzie wie er als eerste in de tent mocht, de jongens of de meisjes (tent was toch te klein voor 6 kinderen)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een groot tafelkleed dus?
Wat een apart euh...idee.
Hier zelfde verhaal, al gaat hij niet naar een psz of iets.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:52 schreef ymme het volgende:
Gisteren bij het CB geweest voor de 2 jaar afspraak (26 Sept 2013).
Toen vonden ze toch wel dat Dex meer moest praten al. Hij zegt een paar losse woordjes meer nog niet. Dus willen ze hier thuis langs komen en eventueel als hij naar de PSZ gaat extra ochtenden laten gaan (gaat ná de herfstvakantie beginnen op de PSZ).
Ik vind al die maatregelen nog niet echt nodig, dit heb ik ook aangegeven.
Hij snapt alles heel goed, is overal snel in, alleen met het praten niet blijkt.
Of zie ik het verkeerd?
Yay, wat goed!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef AwayTL het volgende:
Lijkt me een goede banadering ymme!
Even eenvoor V. Vannacht in zn eigen bed en we zijn er niet uit gegaan, omdat hij buiten wat kreetjes gewoon weer ging slapen! Ben ook in gesprek met psz of hij daar 1 ochtend heen kan. Zit in dezelfde straat als de go, dus vraag 2 is of zij hem daar op wil halen als het kan.
Toen het matras op zijn kamer weg ging, was ik met hem aan het praten over dat wij niet meer bij hem kunnen slapen. Dat herhaalde ik gedurende de dag om het te laten bezinken. Na de tweede keer was het: ' jaaaaa, dat begrijp ik wel hoor mama..'
+1 oké. Een half uurtje later danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:17 schreef ymme het volgende:
Ja die wintertijd. Ik kijk er absoluut niet naar uit.
Weer weken ipv 06 uur, 05 uur opstaan.
En ik ben al zó geen ochtend mens
Leg het eens voor bij de kamer ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:20 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1 oké. Een half uurtje later dan
Kunnen ze het niet afschaffen voor deze zondag
Ik ben bang dat we hetzelfde verhaal gaan horen volgende week bij het cb.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:52 schreef ymme het volgende:
Gisteren bij het CB geweest voor de 2 jaar afspraak (26 Sept 2013).
Toen vonden ze toch wel dat Dex meer moest praten al. Hij zegt een paar losse woordjes meer nog niet. Dus willen ze hier thuis langs komen en eventueel als hij naar de PSZ gaat extra ochtenden laten gaan (gaat ná de herfstvakantie beginnen op de PSZ).
Ik vind al die maatregelen nog niet echt nodig, dit heb ik ook aangegeven.
Hij snapt alles heel goed, is overal snel in, alleen met het praten niet blijkt.
Of zie ik het verkeerd?
Die hoop hebben we hier ook. Zaterdag een feestje voor Sofie en dan zondag beide uitslapenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef Susie het volgende:
WintertijdAls ze eindelijk eens tot wel 6:45 "uitslaapt", komt doe f*** wintertijd weer
![]()
Ik hoop dat ze zo uitgeput is van dr verjaardag zaterdag, dat ze een uurtje erbij gaat pakken....hopen mag altijd toch?
Tuurlijk, goed plannen die carrière, vroeg mee beginnenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
"Asse ikke vier is, danne magge ikke na skool, ennuh foebal. Maar eest sjemmen dannuh foebal" aldus mijn zoon die volgende maand 3 wordt. Je kan t maar beter vast geregeld hebben
Twee bekers hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
Hier altijd een beker met water voor bij het fruit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Susie het volgende:
Mama's met al een kleuter; wat geef ik Anouk straks aan drinken mee naar school? 'S morgens hebben ze een fruitmoment met drinken, maar dan is haar mooie beker natuurlijk leeg en dan tussen de middag? Of geven jullie 2 bekers mee ofzo?
Ja, die zijn fijn! Even zoeken naar het juiste punt maar dan helpen ze prima idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Wat betreft wagenziekte...
Misschien helpen die pols bandjes wel...seabands. Te koop bij apotheek of etos. Ik heb ze gedragen tijdens m'n zwangerschap van Flint en misselijkheid was zo goed als weg als ik het droeg
Weet ook dat ze de kinderuitvoering hebben... Misschien de moeite waard om te proberen ipv tabletjes?
Google maar is op seabands
Dat vind ik altijd schattig klinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:30 schreef Kyara het volgende:
Met mijn meiden is ook iets aan de hand geloof ik. Het is de hele dag "ja, graag", "nee, dank je wel" en "alsjeblieft"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |