Je kan hele discussies voeren over in hoeverre bepaald gedrag normaal of afwijkend is, maar dat doet er weinig toe. Jullie hebben er last van, dus dan is het een probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:44 schreef AwayTL het volgende:
L-E, lief dat je het vraagt. Het gaat beter, want sinds de post zijn de nachten significant beter geworden (fokwet done right) , maar hij blijft 1 brok frustratie. Van 0 naar 100 blinde paniek binnen een seconde. Het schreeuwen en zeuren blijft. Ik trek dat gewoon niet goed. De 19e hebben we weer een afspraak bij het cb. Die wacht ik af, omdat wij wel een heel fijn cb hebben die meedenkt in alles. Mijn ha doet dingen al snel af met 'aacchhh, niks aan de hand, valt wel mee, zit het maar uit, hoort erbij etc'. Dan ben ik zelf erg geneigd om ook te denken dat ik me aanstel en daar niet altijd even duidelijk in te gaan, vanwege het gebrek aan ervaring met peuters en hun normale gedrag.
Ik ben dus nog zoekende wat de beste manier van aanpak is. Vriend ziet het probleem niet zo, dus het is vooral op eigen houtje kijken wat ik het best vind. Ik weet alleen niet goed of dit normaal peuter gedrag is en ik mij aanstel of dat hij wel hulp kan gebruiken.. Blijft lastig, kinderen.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef Omentielvo het volgende:
Lb peuterdans
Sonnetje fijn dat je gewisseld bent. Hoe gaat het met je dame verder?
En dat plaatje
Die van mij hangt t liefst slingerend in de gordijnen, als Tarzan en Jane 😂quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:
Away, ik herken wel eea van M. Maar merk ook dat nu hij ouder wordt, er wel beter mee om kan gaan.
Hier is het de hele dag de blanket head trouwens. Liefst met het gordijn
Dit was exact wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:16 schreef Svane het volgende:
Die twee zinnen ook onder elkaar, je kind dat in de knoop zit door een instabiele thuissituatie, heeft dingen gezien die ze nooit had moeten zien en dan is het antwoord: koude douche?!
Dat vind ik echt heel, heel, heel ver gaan. Arm klein meiske.
SPOILER: over extreme woede bij mijn peuterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp hoe gruwelijk frustrerend het kan zijn als je niet meer tot haar door kunt dringen, en hoe wanhopig je je soms kunt voelen. Maar om een hysterisch kind onder een koude douche te zetten? Lijkt me niet de beste oplossing.
Edit: en idd, zeker in de huidige thuissituatie is het bijzonder onwenselijk. Dat is het sowieso al, maar nu juist.
Precies dat ja. Mooi verwoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:16 schreef Svane het volgende:
Die twee zinnen ook onder elkaar, je kind dat in de knoop zit door een instabiele thuissituatie, heeft dingen gezien die ze nooit had moeten zien en dan is het antwoord: koude douche?!
Dat vind ik echt heel, heel, heel ver gaan. Arm klein meiske.
Nou ergens denk ik van wel. Hij was cognitief wel sterk, maar staat nu echt stil. Sociaal is hij niet zo sterk, zeker niet bij oudere kinderen. En ik hoop hem wel met een goede basis naar de basisschool te sturen. (Aan de andere kant, hij gaat toch 2,5 jaar kleuteren).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:20 schreef L-E het volgende:
Is het voor Ow goed denk je Loj?(Oprechte vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |