Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het nu wel weer leuk geweest jongens. Laten we het over Sassenheim hebben.
Levensgevaarlijk inderdaad.quote:
Nou, geweldig jongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Maar dan had ik als fipo gepost dat de TT satire was.
Wie bedoel je? Bijlo, Akyol, Fritz Barend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn, vanavond bij Pauw, je grote vriend.
Ik wist niet dat jij zoveel vrienden had, ik bedoelde Akyol dit keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Bijlo, Akyol, Fritz Barend?
Ik vind het maar weer een matige line-up bij de talkshows. De MH17-onderwerpen gaan alleen maar de emotoer. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zoveel vrienden had, ik bedoelde Akyol dit keer.
En ook geen vluchtelingenonderwerp. Ik vind niet leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het maar weer een matige line-up bij de talkshows. De MH17-onderwerpen gaan alleen maar de emotoer. Daar zit niemand op te wachten.
Dus genoeg reden om lekker met de beentjes gestrekt te genieten van de afgang en de reacties daarop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook geen vluchtelingenonderwerp. Ik vind niet leuk.
En met een kopje koffie niet te vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus genoeg reden om lekker met de beentjes gestrekt te genieten van de afgang en de reacties daarop.
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En met een kopje koffie niet te vergeten.
Oeeeeeeee, dat wordt genieten. Kijk ik vannacht wel de eerste aflevering van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
In heugelijker nieuws, vandaag is het nieuwe seizoen van Fargo begonnen. Hiep hiep hoeraaaaa!
Ik wilde mijn bureaulamp stellen en toen kwam ik met mijn wijsvinger tussen de scharnier en houder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een stuk van mn duim tussen een zware deur gehad, zit nu een hele zwarte plek / bult op.
Rest van mn hand kan ik moeilijk bewegen
okquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een stuk van mn duim tussen een zware deur gehad, zit nu een hele zwarte plek / bult op.
Rest van mn hand kan ik moeilijk bewegen
Nee, een antwoord op de vraag van de lapo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is deze TT? Zelfbevlekking van TS?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |