Ah niks meegekregen van een lange file of een ongeluk, maar het verklaart wel waarom Waze me er bij Vianen af stuurde en me binnendoor liet rijden. Ben blij dat ik dat advies gevolgd hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Gliderfighter het volgende:
[..]
Ik was vandaag wel om 11u in Meerkerk, alleen dan wel in die mega lange file in een Polo.
Ik zal je even laten weten als ik het in het Limburgse ben, zorg ik wel dattie jouw kant op komt.quote:
Ik ben zondag in je hometown. (Limland dus)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zal je even laten weten als ik het in het Limburgse ben, zorg ik wel dattie jouw kant op komt.
Ik weekend daarna pas denk ik. Maar kan em evt wel opsturen. Komt goed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben zondag in je hometown. (Limland dus)
Nijverdalquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:14 schreef SytseH het volgende:
Had een voicemail, 3 ritten voor maandag. Ik enthousiast terugbellen, ritten gekregen. Blijkt dat ik 40 minuten (!) mag lopen in een stad in Overijssel (geen OV-verbinding) en dan een wisselrit C1 krijg. 's middags nog een half uurtje in een Ford Focus. Die hadden ze mogen houden, ik wil helemaal geen C1 rijden
Had ik nou maar niet teruggebeld![]()
Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:47 schreef Drowzz het volgende:
Heuy dat bericht op Facebook. Ar meerkerk verhuisd naar Nijkerk
Was sowieso toch altijd al ongeveer een uur? Minuut of 10-15 lopen naar Postkantoor, gemiddeld 5 minuten wachten (als je het goed plantquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:41 schreef Volluto het volgende:
[..]
Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:
25 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte i.p.v. 15 minuten naar het Postkantoor.
Trein naar Utrecht duurt nog eens 36 minuten. De totale reistijd tot Utrecht is dus straks meer dan een uur.
Dat is nog steeds. En de ijverige mensen zouden zelfs nog de snelweghalte kunnen nemen (ca. 20/25 minuten lopen), dus 3 mogelijkheden zelfs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens klopt er volgens mij niks van die post. EW is er zo te zien heel blij mee dat er 2 bussen per uur gaan, maar vanaf Postkantoor heb je (in mijn tijd iig) toch ook 2 bussen per uur? Weliswaar 2 verschillende lijnen, maar wel met ongeveer een half uur er tussen.
Precies, vaak zat nog even de cafetaria naast de halte ingedokenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds. En de ijverige mensen zouden zelfs nog de snelweghalte kunnen nemen (ca. 20/25 minuten lopen), dus 3 mogelijkheden zelfs.
Bovendien zit je in een dorp en valt er nog wat te beleven; nu kan je ws. over zo'n troosteloos industrieterrein lopen.
Ja, niet opgezocht hoeveel verder het lopen is, maar das wel lastig dan..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:41 schreef Volluto het volgende:
[..]
Op facebook lijkt iedereen er nogal blij mee, maar ik snap niet waarom:
25 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte i.p.v. 15 minuten naar het Postkantoor.
Trein naar Utrecht duurt nog eens 36 minuten. De totale reistijd tot Utrecht is dus straks meer dan een uur.
jup. En om het nog even erger te maken is mijn rit met de focus gecancelled, mag dus in plaats van in een auto naar een stad met wel degelijk ov, ook smiddags lekker 40 minuten lopen. FMLquote:
Bummerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:10 schreef SytseH het volgende:
[..]
jup. En om het nog even erger te maken is mijn rit met de focus gecancelled, mag dus in plaats van in een auto naar een stad met wel degelijk ov, ook smiddags lekker 40 minuten lopen. FML
Jaja:quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn auto was schoon. Toen appte ene Kiprollade of ik nog zin had om een blokje om te gaan. Toen gingen we over allemaal landweggetjes rijden. Toen was mijn auto niet meer schoon.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Pff
Haha, ook goed bezig jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:38 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Jaja:
[ afbeelding ]
Nu jij weer hah
Beetje relaxte bus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:53 schreef RTS91 het volgende:
Zo, eerste twee daagjes gekoerierd en meer dan 1000 km afgelegd. Gaat lekker zo.
Maar ben je wel tien euro kwijt aan abonnementskosten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Volluto het volgende:
Bij een wisselrit zou ik gewoon een OV fiets huren voor 3,25. Daar spaar je dan ongeveer een uur mee aan tijd.
Tja, dat doe ik dus vaak met de auto. Als ik als PC een rit heb met hetzelfde start- en eindadres ga ik met mijn auto erheen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar ben je wel tien euro kwijt aan abonnementskosten.
Woensel present mattiequote:Op maandag 26 oktober 2015 00:52 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je in Woensel woont, daar issie thuis!
is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevertquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:07 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Tja, dat doe ik dus vaak met de auto. Als ik als PC een rit heb met hetzelfde start- en eindadres ga ik met mijn auto erheen.
Vervolgens schrijf je de uren op die je erover zou doen met het OV.
Profit.
Het is niet alsof mijn auto zo enorm zuinig is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:53 schreef SytseH het volgende:
[..]
is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevert
Als het weer zo blijft als het nu is gooi ik wel een podcast aan en loop ik het lekker langzaam, meer uren schrijven..
1.8 turboquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:53 schreef SytseH het volgende:
[..]
is ook nog een optie, maar met die 1.8 turbo van mij geef ik van Enschede naar Nijverdal volgens mij meer uit dan het dagje werken oplevert
Als het weer zo blijft als het nu is gooi ik wel een podcast aan en loop ik het lekker langzaam, meer uren schrijven..
10 euro equals 7 liter, 70 km dus heujquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Het is niet alsof mijn auto zo enorm zuinig is.
Maar stel je bent een uur eerder thuis, dat levert je dan 10 euro op.
Daar kun je toch al gauw 40 kilometer voor rijden.
Seat Ibiza 1.8 20VT FR. 2005, kanariegeel, 108.000 op de teller. Door de vorige eigenaar gechipt, dus ongeveer 180pk. Uiteraard niet zonder z'n eigen scala aan problemen, vorig jaar voor 1000+ aan verklust en als dank heeft hij besloten z'n blanke laklaag af te gaan werpen. Maarja, het rijdt wel heerlijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1.8 turbo![]()
Rij jij dan voor iets?
Ja, dat is inderdaad een lekker blok, heb ik ook in mijn bolide liggenquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:30 schreef SytseH het volgende:
[..]
Seat Ibiza 1.8 20VT FR. 2005, kanariegeel, 108.000 op de teller. Door de vorige eigenaar gechipt, dus ongeveer 180pk. Uiteraard niet zonder z'n eigen scala aan problemen, vorig jaar voor 1000+ aan verklust en als dank heeft hij besloten z'n blanke laklaag af te gaan werpen. Maarja, het rijdt wel heerlijk
Ben ondertussen weer begonnen aan de wandeling naar station Nijverdal, ben ondertussen wel overtuigd geraakt van het feit dat ik de auto had moeten pakken. Dat doen we de volgende keer dan maar.
Ja het blok is niet kapot te krijgen inderdaad, maar die dingen eromheen (radiator, stuurkogels, luchtmassameter, uitlaat en turbopakkingen) kosten helaas ook aardig wat centjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een lekker blok, heb ik ook in mijn bolide liggeneen van de betrouwbaarste VAG-motoren uit de geschiedenis ook.
Ik heb mijn auto bijna een jaar nu en er zit nu ook ongeveer 1k aan onderhoud in. Kleine beurt, nieuwe distributieriem, nieuwe accu.
Wel mooie kilometerstand bij jou overigens!!
Denk dat ik dan geluk heb, bij die beurt zijn wat vloeistoffen en de multiriem vervangen (en laatst dus de distributieriem met alle bijbehorende dingen), toen zei de monteur nog dat ik weer jaren vooruit konquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:51 schreef SytseH het volgende:
[..]
Ja het blok is niet kapot te krijgen inderdaad, maar die dingen eromheen (radiator, stuurkogels, luchtmassameter, uitlaat en turbopakkingen) kosten helaas ook aardig wat centjes.
Raak de laatste tijd ook nog wel eens m'n achterkant kwijt als het een beetje regent, dus vanaf volgend zomerseizoen ook twee nieuwe bandjes nodig....
Heb hem gekocht met 79k erop dus hij is inderdaad pas net ingereden
Hij is van maart 2002. Gekocht vorig jaar december met 177k. Maar goed, zolang ie het gewoon doet vind ik het primaquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:04 schreef SytseH het volgende:
Dat gaat hard, uit welk jaar is die RS dan?
Op een goeie dag haal ik 1:11 inderdaad, en met 140 maak je in z'n vijf al gauw 4000 toeren, een zes/overdrive was echt geen overbodige luxe geweest...
mijn Ibiza (1.4 74kw van 2002) was anders ook dik 1000kg. 1:14 bij normaal gebruik..4k rpm bij 130kmhquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is van maart 2002. Gekocht vorig jaar december met 177k. Maar goed, zolang ie het gewoon doet vind ik het prima
Ik draai bij 140 ongeveer 3500rpm overigens, maar mijn record op een lange snelwegrit met netjes 130 rijden op de cruisecontrol is 1:10,8maar goed, een Octavia zal wel iets zwaarder zijn dan een Leon denk ik.
Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 130quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn Ibiza (1.4 74kw van 2002) was anders ook dik 1000kg. 1:14 bij normaal gebruik..4k rpm bij 130kmh![]()
De 308 doet 1:12, iets van 3500rpm bij 130 en ook 5-bak.
Maar het blijft leuk speelgoed, zo'n Ibiza. Zou denk ik ook zo de 308 inruilen op een nieuwe cupra of fr bocanegra.. Als je weet hoe erg ik mijn Ibiza heb mishandeld zonder grote defecten....
1.6 thp, 4 cilinders en een turbo dus. Turbo's ❤quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 1305-bak
Die 308 heeft ons mams in SWquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1.6 thp, 4 cilinders en een turbo dus. Turbo's ❤
Lijn 6quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Mijn 6 in lijn doet 3000rpm met 1305-bak
Nieuwe Opel Combo's, wel redelijk, schreeuwt alleen om een zesde versnelling. Die dingen rijden overigens 120 - 140k per jaar. Had ook een dagje een hagelnieuwe huur Transit Connect mee, dat was toch wel een stuk beter!quote:
En? Blind verklaard?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:22 schreef Amoeba het volgende:
In plaats van autorijden zorgen dat ik nog mag autorijden. Derhalve zit ik nu braaf bij de huisarts.
Nee, moest ergens 'ja' aanvinken, maar het CBR stuurt je zonder ommekijken door naar een arts. Ben voor hetzelfde nu al 3x gekeurd dus binnen 3 jaar.quote:
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday![]()
Ajax gaat gesloopt worden![]()
Sowieso een afgeragde C1 oid, vaak zat meegemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:48 schreef Viezze het volgende:
Na jaren van auto's rondbrengen krijg ik dan maandag eindelijk mijn eigen leaseauto in ontvangstWeet helaas nog niet wat, want het is een voorloper
Wat word je lease auto?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:51 schreef Viezze het volgende:
Denk het niet, dat is namelijk net een klasse lager. Laten we het hopen in ieder geval
Moebs, kom Eindje chillenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday![]()
Ajax gaat gesloopt worden![]()
Andere keer. Ik was met wat vrienden een dak aan het isoleren.quote:
Ja, mag je vrijwel altijd gebruiken maar er wordt wel verwacht dat je de weg enigszins kent, in het geval van onverwachte file e.d.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef Herrieberrie het volgende:
Ik heb een paar vragen aan de mensen die als privé chauffeur werkzaam zijn voor Easy Way
- Mag je tijdens het rijden gewoon gebruik maken van een navigatiesysteem die aanwezig is in de auto of die je zelf meeneemt of is het de bedoeling dat je de hele route voorbereidt?
- Krijg je bij werk laat in de avond/nacht of in het weekend een toeslag?
- Krijg je bovenop het salaris dat op de website van Easyway staat (¤ 10,12) ook nog vakantietoeslag en/of vakantiedagen of is dat al inbegrepen in dat bedrag?
Alvast dank voor de antwoorden!
Ja Ajax kon het tempo niet volhouden helaas. Anderzijds *^$^ Fischer had die bal wel mogen maken. Puike pak wel van Vermeer.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAAAAA SUPER FEYENOORD YOU MAKE US HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM???? KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!! EN DAN IS ALLESSSSSSS WAT JE HOORT HET LIED VAN FEYENOORD!!!!!
Man man wat een ontlading![]()
![]()
en op basis van de tweede helft niet meer dan verdiend.
Je zou ook beleefd aan de chauffeur kunnen vragen of hij wil stoppen bij de gewenste halte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Volluto het volgende:
Vandaag een retourtje Boortmeerbeek (bij Mechelen) met de trein, want de auto was totaal onvindbaar en na 10 telefoontjes ben ik, onverrichter zake, naar huis teruggekeerd. Die trein vanuit Antwerpen naar Roosendaal is echt ongelooflijk traag, vandaag was al de tweede keer dat we de hele rit achter de stoptrein aan moesten hobbelen. Met de bus in België is ook altijd een belevenis, want je moet maar gokken wanneer je uit moet stappen. Een stem of schermpje in de bus bestaat nog nog niet daar blijkbaar.
Voor morgen een rit voor een potentiële nieuwe klant. Vervolgens een retourtje Nijmegen Groningen.
Laatste spoiler in de OP.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:06 schreef Repeating het volgende:
Morgen sollicitatie bij Easyway, Moet ik echt afscheid gaan nemen van me net getrimde baard?
Gezichtsbeharing. Hoe moeilijk is het. Je mag geen baard/baardje/stoppels/sinterllaasbaard/baardschaduw/donshaar/etc op je gezicht hebben. Wenkbrauwen zijn wel toegestaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:28 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ok. Vraag anders gesteld: definieer baard.
Ja zeg ik ga toch niet scheren. Weet je hoe lang het duurt om een fatsoenlijke snor te kweken als vrouw?!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:50 schreef underground1009 het volgende:
Daarom werken Sarasi en Amoeba ook bij AR, kunnen ze respectievelijk haar snor en zijn nekbaard en bovenlipdons houden
Geen idee, ik ben stiekem erg jaloers op je weelderige haargroei, die ontbreekt nog bij mijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja zeg ik ga toch niet scheren. Weet je hoe lang het duurt om een fatsoenlijke snor te kweken als vrouw?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |