Shit hee, klopt ook nog. Google op coke tanden, ga naar afbeeldingen en Wendy van Dijk is de tweede trefferquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik google even op coke tanden en wie verschijnt er op het scherm?
Ja hoor Wendy, in goed gezelschap van Kate Moss
edit:
en met Feddy Doedens, Gerard Joling, Amy Winehouse en Rod Stewart...
oh god, het is dus gewoon waar!!!quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Shit hee, klopt ook nog. Google op coke tanden, ga naar afbeeldingen en Wendy van Dijk is de tweede treffer
Bedoel jij Robert Halewijn? Hij is zanger.. Everts partner.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Hmmm, de bekendste dealer in het Gooi is toch de partner van Eef?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel jij Robert Halewijn? Hij is zanger.. Everts partner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was vroeger het beste vriendje van Patty Brard en sinds Patty's bruiloft zijn ze vijanden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel jij Robert Halewijn? Hij is zanger.. Everts partner.
Als je nNujij.nl leest dan valt FOK! toch keihard mee!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
Nujij.nl. Zouden, zouden, zouden.
Nog even en Demmink is erbij betrokken. Want nujij.nl.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Oud verhaal van 2010😀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan iets een afvoerputje van het internet moet worden genoemd ...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:19 schreef yvonne het volgende:
Als je nNujij.nl leest dan valt FOK! toch keihard mee!
Ook de schandknaapjes gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:12 schreef Ole het volgende:
Ik ben ook eens op zo'n feestje geweest waar Eef ook was. De pillen en het poeder vlogen in het rond. Wel jaren 90 hoor
yup. Al zag ik het zelf ook niet meer zo helder allemaalquote:
Je bent er wel druk mee, hè?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Serieus? Ik heb hier 12 posts, waarvan de helft reactie op anderen.quote:
Komt ws van die coke dat ze het niet meer snapt...quote:Quote-baas Mirjam van den Broeke werd vrijdagavond flink aangepakt in RTL Boulevard en RTL Late Night, nadat ze de zaak tegen Wendy van Dijk verloor. Albert Verlinde noemde haar zelfs ‘een trut’. “Dat die trut van Quote niet eens kan zeggen: ‘Sorry dat we zo’n stukje hebben geschreven.’ Ze gooiden steeds wat extra olie op het vuur, zodat men weet dat het blad nog bestaat. Ik zou zeggen: boycot het blad, gebruik het als pleepapier, maar lees het blad vooral niet meer“, aldus de showkenner.
Verlinde vindt dat Van den Broeke alle perken te buiten is gegaan door te beweren dat Van Dijk cocaïne gebruikte. “We maken dit programma nu veertien jaar, maar dit soort verdachtmakingen en roddels hebben wij nog nooit gehoord. Zelfs Wendy had zoiets van: wat moet ik thuis uitleggen?”
‘s Avonds werd Van den Broeke nog eens aangesproken op haar gedrag door Wendy van Dijk in RTL Late Night. Van Dijk vindt Van den Broeke niet echt menselijk.
“Ik dacht bij die Marjam: is zij dan geen moeder of zo? Is het dan een vrouw die dat niet kan invoelen? Zij heeft toch ook kinderen? Ze was zwanger nota bene! Hoe kan het nou zijn dat zij niet verder denkt? Zij is ook moeder!”
Van Dijk had ‘van moeder tot moeder’ meer respect verwacht van Van den Broeke. “Bescherm ook onze kinderen en onze toekomst. Ik snap het gewoon oprecht niet.”
Ik denk dat Wendy het ook over wilde laten waaien. Alleen had haar broer tegen die tijd al tegen alle media lopen gillen dat het absoluut niet waar was. En Wendy was op locatie en zou later wel reageren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens mij had Wendy het inderdaad beter over kunnen laten waaien.
Nu is alles en iedereen wakker geschud.
Als blijkt dat ze keihard heeft gelogen, hoe gaat ze dat rechtpraten?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:25 schreef SoSoDef het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy het ook over wilde laten waaien. Alleen had haar broer tegen die tijd al tegen alle media lopen gillen dat het absoluut niet waar was. En Wendy was op locatie en zou later wel reageren.
Tja, en hoe leg je dan aan je broer uit dat dit niet zo slim was omdat er misschien wel een kern van waarheid in zit. Dan ga je dus ook maar schreeuwen dat het niet klopt...
De geruchten stapelen zich opquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze keihard heeft gelogen, hoe gaat ze dat rechtpraten?
En wat voor gevolgen heeft dat voor de carriere van Erland Galjaard en Wendy?
De issue straks is niet meer dat ze gebruiken maar dat ze gewoon hebben gelogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |