Zijn er uberhaupt kandidaten bij die je leuk vindt? Moet je niet gewoon even wennen aan een nieuwe samenstelling?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt...
https://twitter.com/BNDeStem/status/653729426228690948
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er kandidaten bij die je wel leuk vindt?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
krisdel ging echt zo flipe tege haar zo van uit me ogeeeeee je heb nog niet eens ene concerd gezien en jij wil ka3 worden OPROTEEEEEEEEEEEE!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mwjoah, er zijn erbij die wel gaan. Dit is een ADDERGEBROED.
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kristel is wel het meest kritische. Vindt haar de enige met wat "backbone".
Silke ligt er uit. Ik kijk niet meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
Er doet zoooooooo'n teringwijf mee aan K3 zoekt K3. En ze maakt nog echt een goede kans ook..
Maar het wordt me ineens helemaal duidelijk hoe dat komt (dat ze stom is dus, niet dat ze een kans maakt)...
https://twitter.com/BNDeStem/status/653729426228690948
Heeeeeeeeell to the no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Vond je dat (afgaand op wat je gezien hebt in de show) onterecht?quote:
Nou, écht.quote:
Hahahaha.... En alle heteropapa's uit Etten-Leur rukken zich dan suf op dat kind, maar dat is dan geen probleem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste "binding heeft met het product", so to speak.
Maar we kunnen het de evil helldragon from Mordor ook niet kwalijk nemen blijkt nu dus, want...
[ afbeelding ]
Waar staat K3 voor dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |