abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156786141
De achtergrond: onze huurwoning word gerenoveerd en momenteel zitten mijn vriendin en ik nu al twee maanden in een wisselwoning, namelijk een appartement.
Mijn eerste keer op een appartement eigenlijk, beneden bij de receptie hebben we onze postkluisjes met appartementsnummer.
Nu haalt die klotepostbode regelmatig de nummers door de war, zo moest ik al een paar keer mijn loonstroken ontvangen via de andere bewoners en vice versa. :(
En dit is eigenlijk al klote aangezien ik al tijd te kort kom met de betoncentrale, af en toe de kringloop van mijn vader, en het verzamelen van een nieuwe mooie uitzet.
Zaterdag weer een halve dagdienst beton staan draaien en na ook die middag in de kringloop kwam ik bekaf thuis en voor ik de lift in stapte nam ik de post even mee.

Boven wachtte ik tot mijn vriendin thuis was (die werkt nu in de thuiszorg) en nam van de gelegenheid mooi gebruik om me eens een paar biertjes te laten smaken zonder gezeik.
Terwijl ik de tv aanzette en daarna de post doornam zag ik dat er een brief tussen zat voor nummer D20, terwijl ik D02 heb.
Normaal lees ik andermans post nooit maar ik had er al een stuk of wat op. :P
Het was een brief van een vrouw en er in stond het volgende: :7

quote:
''Beste Robert, je zult wel raar opkijken dat ik zo plotsklaps vertrokken ben maar ik zag even geen andere uitweg meer.
De spanningen tussen ons liepen iedere dag hoger op en ik had er eerlijk gezegd schoon genoeg van.
De aandacht en attentie die je me geeft ervaar ik niet als gemeend en ik krijg ook langzaam de indruk dat je liever je eigen ding doet dan mij aan te horen als ik iets belangrijks op mijn hart heb, of gewoon wat anders aan je kwijt wil.
Ik heb daarom besloten om wat afstand te nemen en mocht je inzien dat het ook anders had gekund wil ik best weer toenadering zoeken, mits je daarvoor dan wel eerlijke en oprechte moeite doet.

Groetjes en kusjes, Angela''

P.s. Het adres van mijn huidige verblijfplaats staat achter op de envelop, dus je kan me terug schrijven, internetaansluiting heb ik hier niet dus we kunnen niet mailen''

Ik dacht: ''Wat een teringsnol zeg! '' :(
Ik ken die gozer wel een beetje, zo'n echte Beta en dat labiele wijf heb ik volgens mij wel eens meer dan eens zien stampvoeten op de galerij, ze is me volgens mij ook wel eens jankend voorbijgelopen zonder gedag te zeggen.
Vies verwend kreng! echt zo'n aandachtshoer die niet genoeg aanspraak krijgt met haar gezeik over haar part time-dag terwijl die langharige Beta zich waarschijnlijk acht uur per dag kapot werkt!
Zo'n egocentrisch borderline prinsesje .

Ik dacht: ''Weet je wat? Ik ga die Beta eens een plezier doen!''
Ik ga achter de pc zitten en begin namens hem een brief terug te schrijven, ik typ alles want allicht kennen ze elkaars handschrift.
Ondanks dat ik al wat bier achter de kiezen had begin ik het volgende foutloos te typen:

quote:
''Beste aandachtshoer, de enige reden dat ik het zo lang met je heb uitgehouden onder mijn dak is alleen maar omdat ik dacht zo lekker aan m'n trekken te kunnen komen.
In werkelijkheid heb ik nooit geen ene moer om je gegeven met je stomme geblaat dag in dag uit maar ging het me alleen maar om je grote tieten en de rest van je lijf.
Echter, het spelletje heeft lang genoeg geduurd en mijn pogingen om zo in je broekje te komen zijn mij deze martelingen van je domme gezeik dag in dag uit eigenlijk niet meer waard.
Ik ben blij dat je opgesodemieterd bent en zoek wel iemand anders om aan mijn gerief te komen, want één ding is zeker, er zijn er meer die knapper zijn en ook mooier gevormd dan jij.

Anti-groeten Robert''
Ik doe deze in de envelop, schrijf als bestemming het adres er op dat op de envelop van die trut staat en gooi hem in de brievenbus die vlak bij het appartementengebouw staat op mijn weg naar de snackbar om een portie kapsalon te halen. :Y

Kom ik vandaag thuis van de betoncentrale, kom net uit de lift en vang gelijk al de grootste teringherrie uit de galerij op.
Terwijl ik de lange gang in loop zie ik helemaal aan het einde bij D20 twee schreeuwende vrouwen en die langharige Beta.
Die langharige Beta kreeg me een partij slaag van een schreeuwende en ketterende vrouw die ik nog niet zo vaak gezien had, terwijl die labiele trut die ik wat beter kende er naast stond te janken.
Niet te zuinig pak slaag ook!
De Beta zakt bloedend onderuit tegen de deurpost, getatoeëerd met blauwe ogen , bloedneus en andere plekken terwijl hij met zijn sprietarmpjes probeert het pak slaag van de agressieve langere vrouw op te vangen. Nadat hij compleet onderuit gaat geeft ze hem nog een niet te zuinige trap tegen zijn klokkenspel ook nog!

Terwijl de twee vrouwen er naast elkaar vandaan lopen mijn kant op schreeuwt ie nog met tranen stromend uit zijn ogen:
''MAAAAR ...MAAAAR JOLANDA! IK WEET ECHT VAN NIKS!! IK...IK..JOLAAAAAN!!!''
Terwijl ik denk dat zijn bek met pratende kutbaard niet verder open kan schreeuwt de langste vrouw, met donkere lange haren die de klappen uitdeelde, terug:
''JE BENT EEN VIEZE VUILE ZIEKELIJKE PERV!!!!
HOE HAAL JE HET IN VREDESNAAM IN JE ROTHARSES!!!!!
JE HEBT NU JE WARE KARAKTER TEGENOVER ONS LATEN ZIEN!!!!!
EN IK WENS NIKS, MAAR DAN OOK ABSOLUUT NIKS MEER MET JE TE MAKEN TE HEBBEN, JE HOORT NOG WEL VAN MIJN FAMILIE EN MIJN ADVOCAAT!!! FUCKING TERINGLIJER!!!!!

Terwijl ze mij passeerden (ik ging vast een stapje opzij ) :X voegt ze er aan toe:
''Kom maar mee Angela!'' terwijl laatstgenoemde met onophoudelijk janken er naast loopt de hoek om naar de lift.

Toen ik vlug de sleutel omdraaide en naar binnen ging zag ik mijn vriendin in de keuken stond, ze vroeg: ''Ah! je hebt het ook gezien en gehoord in de gang?''
Omdat ik weet dat mijn vriendin meer praatziek socialer aangelegd is dan ik en meer contacten onderhoud leek het me dat ze meer van de zaak wist dan ik en ik vroeg ''Wat is er aan de hand dan?'' en hield me verder van de domme.

''Die klootzak van D20...
Weet je wat ie gedaan heeft?''

-''Nee, vertel?'' :@

''Wel, je kent die jongen wel met die lange haren en die kringbaard? die donkerharige vrouw is zijn vrouw en die vrouw die je wel eens huilend door de gang ziet lopen is haar zuster.
Die heeft al heel lang psychische problemen en heeft een tijdje bij hen gelogeerd ter ondersteuning.
Op het laatst ging het helaas niet meer, en omdat ze betere zorg nodig had is ze daarvandaan naar een psychiatrische kliniek gegaan.
Hij en zijn vriendin waren het er over eens dat het beter was zo.

Afijn? Weet je wat die klootzak gedaan heeft? haar in die kliniek een brief gestuurd dat ie haar al die tijd alleen maar in huis heeft gehad in de hoop een keer met haar te kunnen neuken!
Wat vind je nou van zoiets ziekelijks?''

Klacht: ik wilde met viltstift ons appartementnummer duidelijker op de postbus schrijven, maar het lijkt me beter dat soort opvallende acties maar even achterwege te laten om aandacht en vragen even te vermijden... |:( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 13-10-2015 11:39:21 ]
pi_156786643
Goed verhaal, lekker kort ook :o

Maare, sterkte!
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  maandag 12 oktober 2015 @ 19:21:37 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_156786655
Ik ga dit topic uitprinten en boven m'n bed hangen, wat een briljant topic _O- O+ _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_156786669
_O- _O- _O- _O- Heerlijk weer !!
Lekker bezig Herman
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 12 oktober 2015 @ 20:05:31 #5
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_156787794
Eindelijk weer het niveau dat we van TS gewend zijn.

_O_ Werkman _O_ Topic _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_156787989
Geweldig topic weer!!
pi_156788216
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Werkman het volgende:
zo moest ik al een paar keer mijn loonstroken ontvangen via de andere bewoners en vice versa. :(
Je moest al een paar keer de andere bewoners ontvangen via je loonstrook :?
pi_156788291
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:23 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je moest al een paar keer de andere bewoners ontvangen via je loonstrook :?
Nee, hun post bij hen brengen omdat het bij mij in de kluis lag.
pi_156788323
De postbode kan niet praten dus!
pi_156790806
GE WEL DIG!

Ooit over na gedacht een boek te schrijven? Lijkt me wel iets voor jou!
pi_156791103
En die plot twist ook :o
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:59:49 #12
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_156793270
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:05 schreef Lucky.Luke het volgende:
Leuk topic. Jammer dat je m in het verkeerde forum hebt gepost. ONZ is een deur verderop.
Dat is alleen voor verzonnen topics! :(
pi_156796469
Die kneus van D20 ja :') Wat een boeler is dat
Ga weg
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:08:39 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156798358
Aardig topic. 8/10. Had wel iets meer betoncentrale ingemogen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_156798681
Werkman topic; de krenten in de pap.
.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:42:18 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156799644
R2D20
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:45:02 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_156799687
Hahahahaha :D _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_156799764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
Hahahahaha :D _O_
Heee! een Netsplitter reactie zonder slotje!
Die word uitgeprint en opgeslagen in mijn collectie zeldzaamheden. :7 ^O^
pi_156799783
10/10
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:57:25 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_156799917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:49 schreef Werkman het volgende:

[..]

Heee! een Netsplitter reactie zonder slotje!
Die word uitgeprint en opgeslagen in mijn collectie zeldzaamheden. :7 ^O^
Ik voel mij vereerd. O+
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_156800669
_O_
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:41:25 #25
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156800758
Genotstopic.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: