ik zal je toevoegenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Add meneerpiebe. Ik heb alle geduld voor mensen helpen in de raid als ze geholpen willen worden.
Gisteren, sorry domo, een kut groep. Die gasten zeiden dat ze wisten wat ze deden. Afijn. Daughters niet dood kunnen maken. Zit ik rond de 220-250k damage zonder ToM en mijn mattie ook. Zit de rest rond 100k en kunnen ze relic niet handelen.
Zoek een vaste groep. Kom 1-2 man tekort daarvoor. Helaas zijn die gasten dan weer niet goed in pvp. 🙈
Ik zie de boeman af en toe wil aan het raiden inderdaad xD Iedereen moet ook maar net op het juiste moment kunnen joinen of tijd hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Visserij het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jullie allemaal wel zo'n beetje in de lijst (Boeman). Ik heb de raids redelijk zuiver en kan jullie prima verder helpen als het nodig is. Invite me een keer in je party. Zolang er fun is, ben ik erbij
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:21 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Later vanavond wel. Nu eerst de kinderen ophalen en naar bed werken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef wiebel535 het volgende:
Ik was ff crota solo aan t doen. ... hoe the fuck gaat die platbek door z'n knieën? ??? Ik heb mijn hele wapen arsenaal erop geknald inclusief brandende hamers, maar hij blijft mooi rond huppelen. ...
U Glitch much? Met HetAntwoord laatst met z'n tweeën gedaan, een schot van die dikke exotic lazor was voldoende, zijn toen zelfs geswitched naar de 170 Gjally omdat het anders te snel ging.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef wiebel535 het volgende:
Ik was ff crota solo aan t doen. ... hoe the fuck gaat die platbek door z'n knieën? ??? Ik heb mijn hele wapen arsenaal erop geknald inclusief brandende hamers, maar hij blijft mooi rond huppelen. ...
Ja dat was wel lachen inderdaad. 'Oh kut, hij gaat veel te snel neer zo!'quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
U Glitch much? Met HetAntwoord laatst met z'n tweeën gedaan, een schot van die dikke exotic lazor was voldoende, zijn toen zelfs geswitched naar de 170 Gjally omdat het anders te snel ging.
Die dikke exotic lazor kon dit keer het klusje niet klaren. ... van de week maar eens weer proberen. Vandaag krijg ik gta 5 weer trouwens:). Is in de aanbieding bij bol en had nog duizenden airmilesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
U Glitch much? Met HetAntwoord laatst met z'n tweeën gedaan, een schot van die dikke exotic lazor was voldoende, zijn toen zelfs geswitched naar de 170 Gjally omdat het anders te snel ging.
Nice! Je hebt een noncurrent baas afgemaakt!quote:
Hobbeltje in de weg naar No time to explain. Die laatste black garden missie is solo geen grapje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nice! Je hebt een noncurrent baas afgemaakt!
Ik wacht nog steeds op een normal boostquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:44 schreef Reintji het volgende:
Gaat goed met de exotics vandaag: no time to explain, helm of inmost light, helm of saint-14 en hereafter.
Vanavond zwaard binnen harken HetAntwoord?
Heb tevens een dochters checkpoint.
Het is inderdaad moeilijk zonder mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een normal boost
Kan echt nooit een groep krijgen
Niet op de PS4 kutnoob!!!!!!!!! Ga jij nou maar weer studerenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk zonder mij.
Telt mensen van plateaus afslaan tijdens de springpuzzels als plezier 😂 Vrienden en ik blijven gezellig tot mensen loegen over hun ervaring.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Visserij het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jullie allemaal wel zo'n beetje in de lijst (Boeman). Ik heb de raids redelijk zuiver en kan jullie prima verder helpen als het nodig is. Invite me een keer in je party. Zolang er fun is, ben ik erbij
Laat me raden...must be 300+ with void armor, Telesto and Dark Drinker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:19 schreef Friday12 het volgende:
Ik krijg zelfs niet eens een groep voor NF
Stelletje mongolen altijd op lfg
Na half uur zoeken eindelijk een groepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Laat me raden...must be 300+ with void armor, Telesto and Dark Drinker.![]()
Heb je toegevoegd op de Xbone. Ga nu wat eten en als ik daarna zin heb kom ik nog wel even online. Anders help ik je morgen wel de nightfall door, was met de Hunter in m'n eentje zelfs prima te doen.
Zit je op de xbox?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:06 schreef Viro het volgende:
Is er een fok destiny raid groep? Zo niet dan starten we er 1. Win win voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |