abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163313248
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:01 schreef mschol het volgende:

[..]

wat generieke tips:

1) je gevangenen moeten nu langs de offices en water/electra om naar hn del gebracht te worden, niet heel netjes eigenlijk (maar kan prima in normale game, in escape mode is dat dodelijk)

2) kantine en kitchen zijn eigenlijk wat te groot voor het begin.
3) de yard had je zonder fundering kunnen doen, dat mag gewoon in de openlucht zijn (je hebt ook hekken, zie punt 4)
4) omring je gevangenis met hekken anders kunnen gevangenen ontsnappen als ze naar de kantine gaan
5) zorg in je kantine voor een normale of jail door. Een staff door, die je nu hebt, mogen gevangenen niet doorheen
6) je had ook een holding cell kunnen maken, hier kan je gevangenen in kwijt tot je echte cellen had (tot een stuk of 8 tot 12 inmates kan dat prima)

7) waterleidingen (die grote) binnen je gevangenis complex houden zodat ze dat niet kunnen gebruiken om te ontsnappen
1) Dat is hier toch niet zo erg?
2) Weet ik, maar dat deed ik omdat ik dan makkelijkr kan uitbreiden.
3) Da's waar. Ik kan nu niet eens gras neerleggen als fundering.
4) Hoe dan :?
5) Weet ik. Er zit ook een brede jaildoor in de kantine.
6)Dat is een goed idee, dat zal ik d volgend keer doen.

Ik heb het nu niet helemaal perfect aangepakt, maargoed, al doende leert men :+
Children of the night. What music they make.
pi_163313424
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

1) Dat is hier toch niet zo erg?
nee klopt hier is het niet erg
quote:
2) Weet ik, maar dat deed ik omdat ik dan makkelijkr kan uitbreiden.
je kan een gebouw uitbreiden door 1 rand van de nieuwe fundering te laten overlappen met de muur het al bestaande gebouw :)
quote:
3) Da's waar. Ik kan nu niet eens gras neerleggen als fundering.
nu zou je eerst de fundering weg moeten halen om er gras neer te kunnen leggen, beetje dubbele kosten, lekker laten zoals het nu is :P
quote:
4) Hoe dan :?
Tussen de kantine en het gebouw waar je stroom en water staan zit een gat (of ik ben kippig ;) )
quote:
5) Weet ik. Er zit ook een brede jaildoor in de kantine.
oke, ik zag er namelijk geen 1 op het plaatje, vandaar :)
quote:
6)Dat is een goed idee, dat zal ik d volgend keer doen.

Ik heb het nu niet helemaal perfect aangepakt, maargoed, al doende leert men :+
altijd, zo heb ik dit spel ook onder de knie gekregen :D

ik zie dat je een ander plaatje hebt geplaatst, en daar heb je je onstappingsroute inderdaad afgekapt..
pi_163313799
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:16 schreef mschol het volgende:

[..]

nee klopt hier is het niet erg

[..]

je kan een gebouw uitbreiden door 1 rand van de nieuwe fundering te laten overlappen met de muur het al bestaande gebouw :)

[..]

nu zou je eerst de fundering weg moeten halen om er gras neer te kunnen leggen, beetje dubbele kosten, lekker laten zoals het nu is :P

[..]

Tussen de kantine en het gebouw waar je stroom en water staan zit een gat (of ik ben kippig ;) )

[..]

oke, ik zag er namelijk geen 1 op het plaatje, vandaar :)

[..]

altijd, zo heb ik dit spel ook onder de knie gekregen :D

ik zie dat je een ander plaatje hebt geplaatst, en daar heb je je onstappingsroute inderdaad afgekapt..
Ja klopt, op het eerste plaatje had ik alles nog niet goed afgesloten.
Children of the night. What music they make.
pi_163314069
:')

Ik zie nu pas dat ik sowieso een Holdingcell moet maken. Ik had steeds in m'n hoofd dat het spel een normale cel bedoelde, waarin alles werkt.

|:(
Children of the night. What music they make.
pi_163314136
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:37 schreef DeHovenier het volgende:
:')

Ik zie nu pas dat ik sowieso een Holdingcell moet maken. Ik had steeds in m'n hoofd dat het spel een normale cel bedoelde, waarin alles werkt.

|:(
:D
ja het is een wat 'gooi de speler maar in het diepe' spel :P
pi_163314371
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:40 schreef mschol het volgende:

[..]

:D
ja het is een wat 'gooi de speler maar in het diepe' spel :P
Wat bedoelde met het zevende punt? Worden die waterleidingen geb ruikt om te ontsnappen?

Ik heb nu 1 grote hoofdleiding met allemaal zijvertakkingen van kleine leidingen.

En het energiebalkje bij m'n generator is bijna vol, betekent dat dat ie bijna aan z'n maximale capaciteit zit?
Children of the night. What music they make.
pi_163314468
Alles wordt gebruikt om te ontsnappen. Ze graven ook tunnels onder je fundering door.
Er is volgens mij maar 1 type muur waar ze niet onderdoor kunnen, zo uit mijn hoofd is dat die perimeter wall.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_163314656
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat bedoelde met het zevende punt? Worden die waterleidingen geb ruikt om te ontsnappen?
yep, dan kunnen ze sneller tunnels graven
quote:
Ik heb nu 1 grote hoofdleiding met allemaal zijvertakkingen van kleine leidingen.

En het energiebalkje bij m'n generator is bijna vol, betekent dat dat ie bijna aan z'n maximale capaciteit zit?
yep, nog zo'n capacitor bij plaatsen
pi_163316990
Nou, de eerste gevangen zijn aangekomen :P

En daar is de eerste uitbraakpoging _O-

[ Bericht 35% gewijzigd door DeHovenier op 26-06-2016 19:28:00 ]
Children of the night. What music they make.
pi_163319141
Ik wist niet dat je ook 3Dview had in dit spel _O_
Children of the night. What music they make.
pi_163321414
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wist niet dat je ook 3Dview had in dit spel _O_
huh?
pi_163322479
Je kan er vrijwel niks mee, is nog een experiment, is niet zeker dat ze het af gaan maken.

Maar als je t wilt zien moet je in t menu op het half onzichtbare vierkantje drukken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163323268
Children of the night. What music they make.
pi_163323649
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:07 schreef delano.888 het volgende:
Je kan er vrijwel niks mee, is nog een experiment, is niet zeker dat ze het af gaan maken.

Maar als je t wilt zien moet je in t menu op het half onzichtbare vierkantje drukken.
quote:
haha, nice.. als ze het iets polijsten is het een geinige gimmick om door je gevangenis heen te lopen.. :P (voor de rest, 2d ftw)
pi_163333479
Ben wel benieuwd naar de DLC voor de PS4 versie en de 2.0 versie die er aankomt na de zomer.
pi_163333552
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:15 schreef NikeyAjax het volgende:
Ben wel benieuwd naar de DLC voor de PS4 versie en de 2.0 versie die er aankomt na de zomer.
Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_163333581
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.
Inderdaad, weinig spellen waar ik zoveel tijd in heb gestoken.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 00:23:49 #118
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_163359254
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.
Precies dit ja... Bij elke update (voorheen elke maand) weer terug in het spel...
pi_163457586
Ik heb een probleem. Heb mijn prisoner intake aan staan. Krijg ook geld voor nieuwe prisoners, maar ze komen niet naar mijn gevangenis. Blijf nu dus steken op 420 prisoners.

Is dit een bug? Wat moet ik doen?
pi_163457698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:09 schreef studentje7.1 het volgende:
Ik heb een probleem. Heb mijn prisoner intake aan staan. Krijg ook geld voor nieuwe prisoners, maar ze komen niet naar mijn gevangenis. Blijf nu dus steken op 420 prisoners.

Is dit een bug? Wat moet ik doen?
Misschien domme vraag. Maar is de straat vrij? Als die vol staat met busjes/vrachtwagens dan krijg je namelijk ook dat probleem
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_163457699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:09 schreef studentje7.1 het volgende:
Ik heb een probleem. Heb mijn prisoner intake aan staan. Krijg ook geld voor nieuwe prisoners, maar ze komen niet naar mijn gevangenis. Blijf nu dus steken op 420 prisoners.

Is dit een bug? Wat moet ik doen?
staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?
Of muren/hekken die dicht zijn?
pi_163457712
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef mschol het volgende:

[..]

staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?
GMTA :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_163457795
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef bambino het volgende:

[..]

Misschien domme vraag. Maar is de straat vrij? Als die vol staat met busjes/vrachtwagens dan krijg je namelijk ook dat probleem
Er staan wel heel de tijd 4 vrachtwagens in mijn straat. Geen idee hoe ik due weg moet krijgen.
pi_163457818
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef mschol het volgende:

[..]

staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?
Of muren/hekken die dicht zijn?
Bedoel je een delivery area die ommuurd is?

Nee mijn delivery are is helemaal open en grenst aan het buiten voetpad.
pi_163457856
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:19 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Er staan wel heel de tijd 4 vrachtwagens in mijn straat. Geen idee hoe ik due weg moet krijgen.
als ze op de linker weghelft staan: die moeten weg, anders komt er niks binnen, wat voor vrachtwagens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')