1) Dat is hier toch niet zo erg?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat generieke tips:
1) je gevangenen moeten nu langs de offices en water/electra om naar hn del gebracht te worden, niet heel netjes eigenlijk (maar kan prima in normale game, in escape mode is dat dodelijk)
2) kantine en kitchen zijn eigenlijk wat te groot voor het begin.
3) de yard had je zonder fundering kunnen doen, dat mag gewoon in de openlucht zijn (je hebt ook hekken, zie punt 4)
4) omring je gevangenis met hekken anders kunnen gevangenen ontsnappen als ze naar de kantine gaan
5) zorg in je kantine voor een normale of jail door. Een staff door, die je nu hebt, mogen gevangenen niet doorheen
6) je had ook een holding cell kunnen maken, hier kan je gevangenen in kwijt tot je echte cellen had (tot een stuk of 8 tot 12 inmates kan dat prima)
7) waterleidingen (die grote) binnen je gevangenis complex houden zodat ze dat niet kunnen gebruiken om te ontsnappen
nee klopt hier is het niet ergquote:
je kan een gebouw uitbreiden door 1 rand van de nieuwe fundering te laten overlappen met de muur het al bestaande gebouwquote:2) Weet ik, maar dat deed ik omdat ik dan makkelijkr kan uitbreiden.
nu zou je eerst de fundering weg moeten halen om er gras neer te kunnen leggen, beetje dubbele kosten, lekker laten zoals het nu isquote:3) Da's waar. Ik kan nu niet eens gras neerleggen als fundering.
Tussen de kantine en het gebouw waar je stroom en water staan zit een gat (of ik ben kippigquote:4) Hoe dan
oke, ik zag er namelijk geen 1 op het plaatje, vandaarquote:5) Weet ik. Er zit ook een brede jaildoor in de kantine.
altijd, zo heb ik dit spel ook onder de knie gekregenquote:6)Dat is een goed idee, dat zal ik d volgend keer doen.
Ik heb het nu niet helemaal perfect aangepakt, maargoed, al doende leert men
Ja klopt, op het eerste plaatje had ik alles nog niet goed afgesloten.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee klopt hier is het niet erg
[..]
je kan een gebouw uitbreiden door 1 rand van de nieuwe fundering te laten overlappen met de muur het al bestaande gebouw
[..]
nu zou je eerst de fundering weg moeten halen om er gras neer te kunnen leggen, beetje dubbele kosten, lekker laten zoals het nu is
[..]
Tussen de kantine en het gebouw waar je stroom en water staan zit een gat (of ik ben kippig)
[..]
oke, ik zag er namelijk geen 1 op het plaatje, vandaar
[..]
altijd, zo heb ik dit spel ook onder de knie gekregen
ik zie dat je een ander plaatje hebt geplaatst, en daar heb je je onstappingsroute inderdaad afgekapt..
quote:Op zondag 26 juni 2016 16:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie nu pas dat ik sowieso een Holdingcell moet maken. Ik had steeds in m'n hoofd dat het spel een normale cel bedoelde, waarin alles werkt.
Wat bedoelde met het zevende punt? Worden die waterleidingen geb ruikt om te ontsnappen?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ja het is een wat 'gooi de speler maar in het diepe' spel
yep, dan kunnen ze sneller tunnels gravenquote:Op zondag 26 juni 2016 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat bedoelde met het zevende punt? Worden die waterleidingen geb ruikt om te ontsnappen?
yep, nog zo'n capacitor bij plaatsenquote:Ik heb nu 1 grote hoofdleiding met allemaal zijvertakkingen van kleine leidingen.
En het energiebalkje bij m'n generator is bijna vol, betekent dat dat ie bijna aan z'n maximale capaciteit zit?
huh?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wist niet dat je ook 3Dview had in dit spel
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:07 schreef delano.888 het volgende:
Je kan er vrijwel niks mee, is nog een experiment, is niet zeker dat ze het af gaan maken.
Maar als je t wilt zien moet je in t menu op het half onzichtbare vierkantje drukken.
haha, nice.. als ze het iets polijsten is het een geinige gimmick om door je gevangenis heen te lopen..quote:
Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:15 schreef NikeyAjax het volgende:
Ben wel benieuwd naar de DLC voor de PS4 versie en de 2.0 versie die er aankomt na de zomer.
Inderdaad, weinig spellen waar ik zoveel tijd in heb gestoken.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.
Precies dit ja... Bij elke update (voorheen elke maand) weer terug in het spel...quote:Op maandag 27 juni 2016 09:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen wel lekker door, al vanaf het begin. Zorgt er ook iedere keer voor dat ik weer terug gezogen wordt het spel in.
Misschien domme vraag. Maar is de straat vrij? Als die vol staat met busjes/vrachtwagens dan krijg je namelijk ook dat probleemquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:09 schreef studentje7.1 het volgende:
Ik heb een probleem. Heb mijn prisoner intake aan staan. Krijg ook geld voor nieuwe prisoners, maar ze komen niet naar mijn gevangenis. Blijf nu dus steken op 420 prisoners.
Is dit een bug? Wat moet ik doen?
staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:09 schreef studentje7.1 het volgende:
Ik heb een probleem. Heb mijn prisoner intake aan staan. Krijg ook geld voor nieuwe prisoners, maar ze komen niet naar mijn gevangenis. Blijf nu dus steken op 420 prisoners.
Is dit een bug? Wat moet ik doen?
GMTAquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?
Er staan wel heel de tijd 4 vrachtwagens in mijn straat. Geen idee hoe ik due weg moet krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Misschien domme vraag. Maar is de straat vrij? Als die vol staat met busjes/vrachtwagens dan krijg je namelijk ook dat probleem
Bedoel je een delivery area die ommuurd is?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
staan er auto's/bussen die de weg blokkeren?
Of muren/hekken die dicht zijn?
als ze op de linker weghelft staan: die moeten weg, anders komt er niks binnen, wat voor vrachtwagens?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:19 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Er staan wel heel de tijd 4 vrachtwagens in mijn straat. Geen idee hoe ik due weg moet krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |