Topicreeks: Alkmaar Topicreeksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:50 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Jeutje, van de twee jaar die je iemand niet spreekt heb jij even negen maanden goed benut![]()
Is er nog wat spannends gebeurd op Fok072 in de afgelopen twee jaar?
Het feit dat ik nu niet druk ben op mijn werk betekent niet dat ik niet werkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Topicreeks: Alkmaar Topicreeks
Genoeg leesvoer
Ach, het heeft zo zn momenten. Vorige topique duurde ruim 9 maanden.quote:
Ik zeg de race in aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ach, het heeft zo zn momenten. Vorige topique duurde ruim 9 maanden.
Hopelijk gaat deze sneller inderdaad.quote:
Het gaat niet om de quantiteit van onze posts maar de kwaliteit!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hopelijk gaat deze sneller inderdaad.
persoonlijk vind ik die een van de betere.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:37 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Het gaat niet om de quantiteit van onze posts maar de kwaliteit!
Straks even Chineesje halen bij de Showboat in muiderwaard. Die is wel achteruit aan het gaan de alatste tijd, zijn er beteren in den omgeving?
Ken ik, daar haalde ik vroeger vaak nadat ik klaar was met werk, maar die ligt nu zo erg uit de route..quote:Op donderdag 5 november 2015 17:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik die een van de betere.
Bij het het station heb je mei mie. Die is ook goed.
ditquote:
de marequote:Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja oke nog even.
Waar haak je de lekkerste kibbeling in Alkmaar?![]()
ik rij of naar de kust of naar ferrys vishandel in Overdie (Albert heijn xl).quote:Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja oke nog even.
Bij Visjanquote:Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja oke nog even.
Achter de Platte Stenenbrug , de Visbanken.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar vind ik die schat?
Ik moet nog opnieuw inburgeren
Zomaar verre oorden opzoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook bijna weg. Zondag verder huis leeghalen.
Je vader haalt het wekelijksquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En vis bij Schilder in de mare. Die ene keer per jaar dat ik het haal.
Och, het is mijn zwager. Zou wat gek zijn als 'ie mijn pa niet kent.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:21 schreef Crazy-Al het volgende:
Best wel eng, wetende wie wiens vader is van de Fok! en dergelijken.
Weer een dag studie er op zitten! Op dit moment lekker in de trein van Amsterdam naar Alkie![]()
Wat gaan we eten vanavond? Iemand die zich geroepen voelt om deze arme student te voeden?
ik heb nog wel wat soep in de vriezer voor jequote:Op dinsdag 10 november 2015 18:21 schreef Crazy-Al het volgende:
Best wel eng, wetende wie wiens vader is van de Fok! en dergelijken.
Weer een dag studie er op zitten! Op dit moment lekker in de trein van Amsterdam naar Alkie![]()
Wat gaan we eten vanavond? Iemand die zich geroepen voelt om deze arme student te voeden?
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:58 schreef Crazy-Al het volgende:
De Crazy Al is weer een keer terug op de Fok!![]()
Dat was een tijdje geleden... volgens mij was ik met mijn laatste post net begonnen met de opleiding, nu heb ik inmiddels al een relevante baan
Ik doe nog steeds de opleiding, ben nog steeds student, inmiddels derdejaars en heb een contract voor 48%...quote:
Hart = hardquote:Op donderdag 12 november 2015 18:24 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds de opleiding, ben nog steeds student, inmiddels derdejaars en heb een contract voor 48%...
...En zolang ik het papiertje niet heb is het ook een teleurstellend loontje.
Leven is hart
zonder hart leef je anders niet hoorquote:
Dat klopt, maar in zijn zin klopt het niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
zonder hart leef je anders niet hoor
z´n hart?quote:Op donderdag 12 november 2015 22:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in zijn zin klopt het niet.
Ik hoop het wel voor hem, dat zijn hart klopt.quote:
De ironie is dat ik een hartafwijking heb.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem, dat zijn hart klopt.
Bij ons geen 1.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:58 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
De ironie is dat ik een hartafwijking heb.
Hoe ging 11 november bij iedereen? Wij hadden een teleurstellende opkomst, een stuk of 20 kinders, niet zoveel
Oh ik hoorde van een vriendin die in een flat woont dat het daar echt een stormloop was!quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bij ons geen 1.
Op zich raar, we wonen in een flat, als de hele flat langs gaat, dan heb je genoeg snoep. En je bent droog als het regent.
hier niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:02 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Oh ik hoorde van een vriendin die in een flat woont dat het daar echt een stormloop was!
Ja toch, niet te lang, altijd goedquote:
Net als...quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ja toch, niet te lang, altijd goed
quote:Op woensdag 9 december 2015 18:51 schreef douche-eendje het volgende:
Doeiik ben geen Alkmaarse meer.
Huizenruil?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar er komt wat moois voor terug
Vrijdag de sleutel
Veel plezierquote:Op woensdag 9 december 2015 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar er komt wat moois voor terug
Vrijdag de sleutel
Nee huis gekocht.quote:
En jij met mr. D-E in Heemskerk. Heel veel geluk daarquote:Op woensdag 9 december 2015 19:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Veel pleziereindelijk jullie droomhuis in Alkmaar! Fijne verhuizing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |