Oh ja ze had al een wereldbaan bij Ed... Ed is gek of hij wil haar naaien.. Heeft ze al wel een huis?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee waaif is zo weer vrijgezel als een van die twee er uit gestemd wordt
die zwetst alles bij elkaarquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ze had al een wereldbaan bij Ed... Ed is gek of hij wil haar naaien.. Heeft ze al wel een huis?
Dat laatste waarschijnlijkquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs te melden of blijf je dit soort onzin uitbraken?
Ik heb Ed al 2 (of is het 3 weken) niet meer gezien daar op maandagen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ze had al een wereldbaan bij Ed... Ed is gek of hij wil haar naaien.. Heeft ze al wel een huis?
Dat weet ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker getypt dat ik het Gina van de week letterlijk heb horen zeggen tegen Mark tijdens de markt
Het Rolf verhaal ligt er veel te dik boven op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wat er gebeurt, als Armanda morgen Rolf eruit wil stemmen en van de overheid hoort,
dat het toch echt Gina moet zijn ...... denk niet, dat ze dit dan zal pikken
Waaif zai dat ze maandag les zou kraigen ...quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb Ed al 2 (of is het 3 weken) niet meer gezien daar op maandagen.
Ook is de 'vind ik leuk' weg van Nicoles pagina.
Vroeg me af of ze nog wel komen.
Hoewel ik vandaag las dat Nicole heeft gezegd dat ze morgen zelf een tattoo krijgt van Ed
Dat iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het Rolf verhaal ligt er veel te dik boven op.
Die krijgt van Armanda te horen dat het vluchtgedrag is om nu uit Utopia te gaan vermoed ik zo
Nee dit was serieus en stiekempjes gepraat en gefluister. Heb het mijn vriendin laten zien/horen (de opname) en die haalde dat er ook letterlijk uitquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik hoorde Gina ook regelmatig zeggen dat ze nergens heen gaat
Het zou ook wel raar zijn om Gina nu weg te sturen ipv Rolf. Hij wil weg, de groep wil 'm weg. Hoe graag ik Gina ook zou zien vertrekken, ik geloof dat ik 't zelfs niet zou doen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik hoorde Gina ook regelmatig zeggen dat ze nergens heen gaat
inderdaad te makkelijkquote:
Volgens mij heeft ze dat al tegen hem gezegd de afgelopen week.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het Rolf verhaal ligt er veel te dik boven op.
Die krijgt van Armanda te horen dat het vluchtgedrag is om nu uit Utopia te gaan vermoed ik zo
Scherp ..... dat zou dan de zoveelste tattoo artist zijn die afhaakt ....quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:40 schreef Zeyina het volgende:
Ik heb Ed al 2 (of is het 3 weken) niet meer gezien daar op maandagen.
Ook is de 'vind ik leuk' weg van Nicoles pagina.
Ah ok. Niet meegekregen, maar dat gesprek vanavond in de kas gaf mij dat idee. Dat het zo zou gaan in mijn ogenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al tegen hem gezegd de afgelopen week.
Ergens legt Rolf het er ook wel gruwelijk dik bovenop.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah ok. Niet meegekregen, maar dat gesprek vanavond in de kas gaf mij dat idee. Dat het zo zou gaan in mijn ogen
met wie ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Scherp ..... dat zou dan de zoveelste tattoo artist zijn die afhaakt ....![]()
Maar ja, Waaif heeft wel nog 180 afspraken .....
ja de intro van bonanzaquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit blijft voor mij het leukste fragment van vandaag, iemand een suggestie voor een muziekje eronder ?
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Niet gezien, maar hop paardje hop?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit blijft voor mij het leukste fragment van vandaag, iemand een suggestie voor een muziekje eronder ?
[ afbeelding ]
Of deze :quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk, en die van Bonanza is ook welkom, bedankt beiden
Blues brothers rawhidequote:Op maandag 12 oktober 2015 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Gina en Benji straalbezopen, Row een kleiner straaltje maar toch behoorlijk, Iwan schijnt ook gezondigd te hebben, Stif keek ook niet meer helder en verder weet ik het niet, was pas laat thuisquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand die dronken tokkies gezien vanavond, was er nog iets leuks bij ?
Vreemd toch weer.Maar wat zegt Gina?Oweeee dan moet ik echt gaan rekenen ,denken?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opvallend vanmiddag rond 13.00 uur, de SL was te laat, Markie had al gestemd .......![]()
Thanks, maar dan moet ik toch nog twee en een half uur gaan terugkijken .....quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gina en Benji straalbezopen, Row een kleiner straaltje maar toch behoorlijk, Iwan schijnt ook
gezondigd te hebben, Stif keek ook niet meer helder en verder weet ik het niet, was pas laat thuis
Sterkte ermeequote:Op maandag 12 oktober 2015 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, maar dan moet ik toch nog twee en een half uur gaan terugkijken .....
Rolf heeft echt al heel lang gezegd met volle overtuiging:Ik ga heel veel stemmen krijgen maar ik zal er niet uitgestemd worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:43 schreef opabakema het volgende:
[..]
inderdaad te makkelijk
die rolf krijgt nog een kans omdat hij zo waardevol is voor utopia met zijn horeca
rawhide van the chapsquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Of bezig met de foto's voor het grote boek wat er aan zit te komen?quote:
Plaatjesboek neem ik aan, want teveel schrijven / lezen wille we nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of bezig met de foto's voor het grote boek wat er aan zit te komen?
De tekst doet Gabs. Dat zijn de interviews die ze met iedereen heeft gehoudenquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Plaatjesboek neem ik aan, want teveel schrijven / lezen wille we niet
Ah OK dat noemen ze Het Grote Boek..... Hoofdstuk : Oud-inwoners..?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De tekst doet Gabs. Dat zijn de interviews die ze met iedereen heeft gehouden
Hahaha. Nee die naam verzin ik met mijn duffe hoofd, Kon zo snel niet bedenken hoe anders te noemenquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dat noemen ze Het Grote Boek..... Hoofdstuk : Oud-inwoners..?
Volgens mij hebben ze het over een Glossy gehad...quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Nee die naam verzin ik met mijn duffe hoofd, Kon zo snel niet bedenken hoe anders te noemen
Probeert ze het geld onder zijn kussen vandaan te halen?quote:
Ze had wel iets en vroeg 'hoe kom je hieraan?'.quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Probeert ze het geld onder zijn kussen vandaan te halen?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:19 schreef puzziepie het volgende:
Mark trekt zijn kleren aan, moet van Gina mee ... nadat ze hem weer dreigde dat Mark haar liet vallen o.i.d
Ik weet niet precies wat er gebeurt ,maar volgens mij moet Mark mee met Ginaquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Probeert ze het geld onder zijn kussen vandaan te halen?
Spannnnnnnend!!!!quote:
Het laatste geld nog even opmaken met bestellingen op het huisadres?quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurt ,maar volgens mij moet Mark mee met Gina
Oh dus ze pakte wel iets?quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had wel iets en vroeg 'hoe kom je hieraan?'.
Snacks bakken?quote:
Oh Mark moet mee naar de pc? Ik had de indruk dat ze naar buiten gingen .. .quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het laatste geld nog even opmaken met bestellingen op het huisadres?
Dat mokkel maakt Mark overal voor wakker, vaak heel lief met "Hey loser"quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snacks bakken?
Dat zal toch niet he? Dat ze hem daarvoor wakker maakt
Die 2 praten altijd zo vaag met elkaarquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie het wel verstaan.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:29 schreef AnneLo het volgende:
Gina zei weer dat ze geen eten had gehad. Nee, zegt Mark, je heb ipv eten drankjes gehad. En je was aan het dansen joh.
Hij vond dat ze lekker aan het dansen/schuren wasquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:29 schreef AnneLo het volgende:
Gina zei weer dat ze geen eten had gehad. Nee, zegt Mark, je heb ipv eten drankjes gehad. En je was aan het dansen joh.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:31 schreef Kotsdrol het volgende:
Ze zitten nu vast de COS door te spitten
Of Utopia Gektequote:Op maandag 12 oktober 2015 02:31 schreef Kotsdrol het volgende:
Ze zitten nu vast de COS door te spitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Foto's volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:33 schreef AnneLo het volgende:
Gina: deze vind ik vet, deze is mooi....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |