SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rowena wordt lekker verwend met dekbedden/deken. 1 kreeg ze van Mark en Bjorn geeft nog een deken of zo
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.![]()
![]()
pijn ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.
in de poeperd dan wel zeker ?![]()
En niet vergeten dat hij heel veel erbij had gezopen.Geen medelijden mee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
zij heeft toch niet in bed geplaastquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gabs tegen Naomi;Je bent echt een zeikkreng.
Had ze ook tegen Mark kunnen zeggen.![]()
nee hij kann niet lopenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef opabakema het volgende:
[..]
pijn ?
Uhh dat was meer omdat hij compleet lam was denk ik hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
En 'n katheter past niet..... volgens Gina is die te kleinquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En niet vergeten dat hij heel veel erbij had gezopen.Geen medelijden mee.![]()
![]()
Als dat het enige was geweest, zou ik het met je eens zijn. Maar naast 't feit dat hij pijn had was hij ook nog eens heel erg dronken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.
In dit geval niet zo heel erg veel medelijden. Een beetje.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.vindt het ook sneu...
![]()
dat weet je nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft toch niet in bed geplaast
ik denk dat dat nest van haar doorweekt is van de levenssappen van haar en tjoekie![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef opabakema het volgende:
[..]
pijn ?
![]()
Nou ja, volgens mij weten we niet veel details, maar als het puur van de pijn was vind ik het echt sneu.![]()
omdat er geneukt moet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Precies wat ik dus zeg, niet voor elk wissewasje. En niet dagen achtereen.
Vandaag omdat Nicole er 1 jaar is, prima toch.![]()
Twinning = boring![]()
dat is wel lang gewisselt wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:09 schreef opabakema het volgende:
[..]
dat weet je niet
ik denk dat dat nest van haar doorweekt is van de levenssappen van haar en tjoekie![]()
Hoe is het ter sprake gekomen dat Mark in zijn bed heeft gepiest?heeft hij het zelf gezegd?En weet iedereen het in de loods?![]()
is het en naomi heeft ook voet-aua pijnquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef mootie het volgende:
Nou ja, volgens mij weten we niet veel details, maar als het puur van de pijn was vind ik het echt sneu.![]()
![]()
heeft die tegen gina verteldquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe is het ter sprake gekomen dat Mark in zijn bed heeft gepiest?heeft hij het zelf gezegd?En weet iedereen het in de loods?Twinning = boring
Forum Opties Forumhop: Hop naar: