SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rowena wordt lekker verwend met dekbedden/deken. 1 kreeg ze van Mark en Bjorn geeft nog een deken of zo
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.![]()
![]()
pijn ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.
in de poeperd dan wel zeker ?![]()
En niet vergeten dat hij heel veel erbij had gezopen.Geen medelijden mee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
zij heeft toch niet in bed geplaastquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gabs tegen Naomi;Je bent echt een zeikkreng.
Had ze ook tegen Mark kunnen zeggen.![]()
nee hij kann niet lopenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef opabakema het volgende:
[..]
pijn ?
Uhh dat was meer omdat hij compleet lam was denk ik hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.----------------------------
En 'n katheter past niet..... volgens Gina is die te kleinquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En niet vergeten dat hij heel veel erbij had gezopen.Geen medelijden mee.![]()
![]()
Als dat het enige was geweest, zou ik het met je eens zijn. Maar naast 't feit dat hij pijn had was hij ook nog eens heel erg dronken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.
In dit geval niet zo heel erg veel medelijden. Een beetje.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:07 schreef mootie het volgende:
Ik ben zeker de enige die het sneu vindt dat Mark zo'n pijn had dat hij niet eens zijn bed uit kon om te urineren.vindt het ook sneu...
![]()
dat weet je nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft toch niet in bed geplaast
ik denk dat dat nest van haar doorweekt is van de levenssappen van haar en tjoekie![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:08 schreef opabakema het volgende:
[..]
pijn ?
![]()
Nou ja, volgens mij weten we niet veel details, maar als het puur van de pijn was vind ik het echt sneu.![]()
omdat er geneukt moet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Precies wat ik dus zeg, niet voor elk wissewasje. En niet dagen achtereen.
Vandaag omdat Nicole er 1 jaar is, prima toch.![]()
Twinning = boring![]()
dat is wel lang gewisselt wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:09 schreef opabakema het volgende:
[..]
dat weet je niet
ik denk dat dat nest van haar doorweekt is van de levenssappen van haar en tjoekie![]()
Hoe is het ter sprake gekomen dat Mark in zijn bed heeft gepiest?heeft hij het zelf gezegd?En weet iedereen het in de loods?![]()
is het en naomi heeft ook voet-aua pijnquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef mootie het volgende:
Nou ja, volgens mij weten we niet veel details, maar als het puur van de pijn was vind ik het echt sneu.![]()
![]()
heeft die tegen gina verteldquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe is het ter sprake gekomen dat Mark in zijn bed heeft gepiest?heeft hij het zelf gezegd?En weet iedereen het in de loods?Twinning = boring![]()
Als je pijn hebt ga je naar de dokter en dan laat je je niet vollopen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef mootie het volgende:
nee als het over ivan gaat zie je niksquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat ermee te maken heeft, maar goed.Twinning = boring![]()
Man man man....quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:13 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee ivan mag niet neuken van zijn familie
dus wijf trekt aan de pijp of ze zuigt aan de pijp![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:13 schreef opabakema het volgende:
[..]
dus waaif trekt aan de pijp of ze zuigt aan de pijp![]()
Twinning = boring![]()
Hij was totaal lam. (bekijk gifjes in topic van gisternacht)quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef mootie het volgende:
Nou ja, volgens mij weten we niet veel details, maar als het puur van de pijn was vind ik het echt sneu.
Toen hij in volledig willoos in bed lag, hebben Gina en Rowena ook nog van alles bij hem naar binnen gegoten, net zoals ze beneden al deden.
Hij kon vanmorgen ook naar Cordwood lopen, dus die pijn viel wel mee denk ik----------------------------
Maar dat heeft toch niks te maken met waar het over ging? Als ze willen neuken gaan ze hun goddelijke gang maar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:13 schreef Inca het volgende:
[..]
nee als het over ivan gaat zie je niks![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:13 schreef opabakema het volgende:
[..]
dus waaif trekt aan de pijp of ze zuigt aan de pijp![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar is ze aardig naar op wegquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Row wordt een 2e Gina als die weg is
Had ze in het begin niet gezegd dat ze niet vaak dronk?quote:
Daar heb je dus ook niks aan. Als ze dan ooit drinken laten ze zich vollopen.![]()
heeft ze ook voor gesolliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Row wordt een 2e Gina als die weg is
alleen viel marruk een beetje tegen in real live met zijn piepstem
dus die wil ze niet doen
ze is bang dat dan van haar sterretje een rondje wordt gemaakt![]()
![]()
Normaal had Mark er wel van willen profiteren als Gina lam was maar zie het hem nu niet doen.Vreemd weer die afstand die Gina weer neemt en bij Rob gaat liggen eerder.Terwijl ze met het dansen nog tegen Mark aan het rijden was.![]()
Heel vreemd. Dat mens spoort niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Normaal had Mark er wel van willen profiteren als Gina lam was maar zie het hem nu niet doen.Vreemd weer die afstand die Gina weer neemt en bij Rob gaat liggen eerder.Terwijl ze met het dansen nog tegen Mark aan het rijden was.Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
dat wijf is gewoon gestoordquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Normaal had Mark er wel van willen profiteren als Gina lam was maar zie het hem nu niet doen.Vreemd weer die afstand die Gina weer neemt en bij Rob gaat liggen eerder.Terwijl ze met het dansen nog tegen Mark aan het rijden was.
een beetje met die homo mindfucken
maar het zal het laatste zetje wel zijn dat die sluimernicht uit de kast gaat komen![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
keuken? kontebonken? kijken?kietelen?konijnen?knikkeren?
Wat bedoel je?![]()
![]()
![]()
overgevenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
keuken? kontebonken? kijken?kietelen?konijnen?knikkeren?
Wat bedoel je?![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:20 schreef opabakema het volgende:
[..]
dat wijf is gewoon gestoord
een beetje met die homo mindfucken
maar het zal het laatste zetje wel zijn dat die sluimernicht uit de kast gaat komen
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Ivan en Nicol kunnen ook niet meer zeggen dat ze nog niets gedaan hebben onder de dekensJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Rowena helpt Mark met zijn bed opmaken. Ze lijkt wel lief te zijn maar viel me vanavond een beetje tegen maar haar praat over Cees.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark en Row zijn nu beddegoed aan verwisselen?
Klopt viel mij ook op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Rowena helpt Mark met zijn bed opmaken. Ze lijkt wel lief te zijn maar viel me vanavond een beetje tegen maar haar praat over Cees.
Heb wel moeite met haar. Ik heb het gevoel dat alles zo nep is----------------------------
waarom, cees praat ook over iedereenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Rowena helpt Mark met zijn bed opmaken. Ze lijkt wel lief te zijn maar viel me vanavond een beetje tegen maar haar praat over Cees.![]()
TEAM TAFEL![]()
wie lult er nou niet achter een ander zijn of haar rug daarquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Rowena helpt Mark met zijn bed opmaken. Ze lijkt wel lief te zijn maar viel me vanavond een beetje tegen maar haar praat over Cees.
de ergste is toch wel die sluimernicht![]()
Die praat nu ook iedereen naar de mond.Als haar vriendjes en vriendinnetjes iets zeggen moet zij het ook zeggen.Meelopertje.Ze ligt niet voor niks nu op de videquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ja klopt. Zij leek echter niet zo te zijn, tot vanavond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom, cees praat ook over iedereen![]()
![]()
ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb de avond gemist, maar geloof het wel... Morgen om deze tijd is Gina al lang weer thuis
en de volgende ronde dat waaif er uit![]()
denk niet maar rolf of ceesquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb de avond gemist, maar geloof het wel... Morgen om deze tijd is Gina al lang weer thuis![]()
![]()
Het gezegde is : "Als de drank is in de man..." . maar dat geldt voor vrouwen ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja klopt. Zij leek echter niet zo te zijn, tot vanavond.![]()
Als het aan de lezers van UG ligt is het Ginaquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb de avond gemist, maar geloof het wel... Morgen om deze tijd is Gina al lang weer thuis
Ik denk ook dat zij er uit gaat----------------------------
Rolf gaat naar huis. Ook omdat hij zelf aangaf dat te willen is de keuze erg makkelijk voor Armanda.quote:Leipe shit ouwe![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Was het nu dat bed van mark waar die nu ligt waar die in gepist had?![]()
Thanks DGKquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenacht, Centraal van vanavond in twee delen voor wie het gemist hebben .....
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpaik had de Centraal gemist!
![]()
Maar ja. Armanda beslist nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Rolf gaat naar huis. Ook omdat hij zelf aangaf dat te willen is de keuze erg makkelijk voor Armanda.
Ja, ik denk ook dat hij gaat...quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Rolf gaat naar huis. Ook omdat hij zelf aangaf dat te willen is de keuze erg makkelijk voor Armanda.![]()
dat is ook een aandachtshoerquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die praat nu ook iedereen naar de mond.Als haar vriendjes en vriendinnetjes iets zeggen moet zij het ook zeggen.Meelopertje.Ze ligt niet voor niks nu op de vide
die probeert net zo als iedereen daar ontdekt te worden en dan schathemeltjerijk te worden met haar achterlijke rappen
volgens mij heeft ze teveel klappen aan haar kop gehad van lange frans en daardoor gaan denken dat ze ook in de zomer voorbij komt![]()
Ik heb vanavond iets gehoord dat er een nieuw matras zou zijn. Is dat niet waar?quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Dus daarom deden Row en Mark nu nieuw beddegoed erop?Maar ik zag Mark er net de hele tijd op liggen.quote:![]()
Nee. Ze hebben van de week allemaal nieuwe matrassen gekregen, dat is het sneue er aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb vanavond iets gehoord dat er een nieuw matras zou zijn. Is dat niet waar?
Ze lagen voor (ik geloof) de tweede nacht op dat nieuwe matras----------------------------
quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben van de week allemaal nieuwe matrassen gekregen, dat is het sneue er aan.
Ze lagen voor (ik geloof) de tweede nacht op dat nieuwe matras![]()
ja even inpissenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dus daarom deden Row en Mark nu nieuw beddegoed erop?Maar ik zag Mark er net de hele tijd op liggen.
net zoiets als territorium afbakenen![]()
Ach ja. Het is zijn eigen pies, dus.....quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dus daarom deden Row en Mark nu nieuw beddegoed erop?Maar ik zag Mark er net de hele tijd op liggen.
Hadden ze gekregen van de bokssponsor dacht ik.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb vanavond iets gehoord dat er een nieuw matras zou zijn. Is dat niet waar?![]()
Cordwood met Nicolequote:----------------------------
ben niet zekerquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Was het nu dat bed van mark waar die nu ligt waar die in gepist had?![]()
Ze heeft hem eerst wat dronken gevoerd overigensquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:31 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee omdat waaif een lul in haar hand of eendebek moet
Opvallend vanmiddag rond 13.00 uur, de SL was te laat, Markie had al gestemd .......![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
hij mag niet neuken op tv van zijn familiequote:Op maandag 12 oktober 2015 00:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft hem eerst wat dronken gevoerd overigens
waaif is niet halal want het is een zwijn van een wijf![]()
Dus de hoer aan het spelen... Want wanneer Ivan nuchter is zou ie nooit een waaif misbruikenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft hem eerst wat dronken gevoerd overigens![]()
Heb je ook nog wat zinnigs te melden of blijf je dit soort onzin uitbraken?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:33 schreef opabakema het volgende:
[..]
hij mag niet neuken op tv van zijn familie
nee waaif is zo weer vrijgezel als een van die twee er uit gestemd wordtquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de hoer aan het spelen... Want wanneer Ivan nuchter is zou ie nooit een waaif misbruiken![]()
kans is aanwezigquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs te melden of blijf je dit soort onzin uitbraken?
als je je er aan stoort kun je het ook niet lezen![]()
Het is andersom hoor, want ze probeert al 2 weken met Ivan naar de Cordwood te gaan en hij wilde steeds niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de hoer aan het spelen... Want wanneer Ivan nuchter is zou ie nooit een waaif misbruiken----------------------------
Serieus, zit er dan echt geen greintje fatsoen in je?quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:33 schreef opabakema het volgende:
[..]
hij mag niet neuken op tv van zijn familie
Ik mag het hopenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als het aan de lezers van UG ligt is het Gina
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat zij er uit gaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jawel hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, zit er dan echt geen greintje fatsoen in je?
heel af en toe![]()
![]()
Ik heb hier al vaker getypt dat ik het Gina van de week letterlijk heb horen zeggen tegen Mark tijdens de marktquote:----------------------------
Forum Opties Forumhop: Hop naar: