abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157789580
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 09:46 schreef Max23 het volgende:
Ik zie alleen niet hoe Maisie Williams na deze aflevering nog de nieuwe compagnon zal worden. Hoewel Capaldi daar wel op hintte.
Ik hoop het niet, vind haar persoonlijk niet zo leuk als Clara. En dan zeg ik het nog voorzichtig.
pi_157790330
Kennelijk zijn Capaldi, Moffat en Gatiss ingemaakt tijdens een Doctor Who pubquiz. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin woensdag 25 november 2015 @ 18:42:57 #178
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_157816178
Had hier nog geen mening achtergelaten over de aflevering. Bij deze.
Aflevering an sich was prima. Onderhoudend, spannend, intrigerend, you name it.
Wat ik de aflevering NIET vond was emotioneel. Dit 'dramatische' afscheid kon mij totaal niet beroeren. Clara was al niet mijn favoriete companion, dus in dat opzicht vond ik het al niet heel erg dat ze wegging. Daarnaast had ik Capaldi al horen melden dat ze deze aflevering zou vertrekken, dus ik was niet echt verrast ofzo.
Capaldi is nog steeds mijn minst favoriete Doctor uit nuwho. Ik vond zijn performance zwak. Zijn 'afscheid' was gewoonweg verre van bijzonder imo. Smith deed zijn afscheid van Clara, zowel de keer dat ze stierf als de keer dat hijzelf moest regenereren,een stuk meer van zich spreken imo en als we Tennant's afscheid van Rose of Donna, of zelfs Astrid in Voyage of the Damned, was emotioneler en memorabeler. Hier had veel meer ingezeten. Deze Doctor had compleet moeten breken, met een traan in zijn stem in plaats van woede. Ik vind 't persoonlijk een gemiste kans.

Maar goed, verder een prima aflevering, alleen ben ik van mening dat er veel meer in had gezeten dan er nu uit is gekomen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_157827086
Ik vond juist de woede wel bij Capaldi passen eigenlijk. Ik wist nog van niks (ben heel goed in spoilers vermijden blijkbaar) en ik zat jankend op de bank. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  Admin donderdag 26 november 2015 @ 07:35:53 #180
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_157828276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 01:36 schreef Sarasi het volgende:
Ik vond juist de woede wel bij Capaldi passen eigenlijk. Ik wist nog van niks (ben heel goed in spoilers vermijden blijkbaar) en ik zat jankend op de bank. :'(
Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Capaldi is qua acteur natuurlijk veel meer ingetogen dan bv Tennant was. Die zou je je laatste cent geven. Capaldi komt altijd meer over alsof hij aan het acteren is en dat leidt me nogal af. Misschien is het gewoon persoonlijk, of omdat ik zowel met Capaldi als Coleman eigenlijk nog steeds nul binding heb. Ik ben eigenlijk wel blij dat ze weg is en benieuwd of een nieuwe companion wat meer uit Capaldi weet te halen, maar stiekem vind ik 't wel tijd voor een nieuwe Doctor.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_157828377
Ik was ook bij andere afscheiden een stuk emotioneler. Maar ik denk meer dat dat komt door:
- ze koos er zelf voor
- ze is al een paar keer dood gegaan
- het was al aangekondigd

Maar vooral omdat het eigen keuze was denk ik. Daardoor paste de reactie van de doctor er ook wel bij.

Wat ik wel wat geforceerd vond was dat uit de tardis hangen, om nog even te laten zien dat ze met haar leven speelde. Dat had ik daarvoor helemaal niet zo mee gekregen.
pi_157829731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Capaldi is qua acteur natuurlijk veel meer ingetogen dan bv Tennant was. Die zou je je laatste cent geven. Capaldi komt altijd meer over alsof hij aan het acteren is en dat leidt me nogal af. Misschien is het gewoon persoonlijk, of omdat ik zowel met Capaldi als Coleman eigenlijk nog steeds nul binding heb. Ik ben eigenlijk wel blij dat ze weg is en benieuwd of een nieuwe companion wat meer uit Capaldi weet te halen, maar stiekem vind ik 't wel tijd voor een nieuwe Doctor.
Ik houd van Capaldi. O+ Tuurlijk, Tennant is één van mijn favoriete acteurs ever en Smith was ook een geweldige Doctor, maar ik ben juist wel blij dat we eindelijk een wat volwassenere, serieuzere Doctor hebben. Eentje die niet met een fez op lachend overal mee dealt. Eentje die twijfelt, die worstelt, die eigenlijk in therapie zou moeten omdat hij maar nét functioneert. En juist daarom vond ik dit afscheid zo sterk, omdat ik het gevoel had dat Clara ook dat idee had. Ook een reden waarom ik enorm blij ben dat Clara niet ging in de laatste ep van het seizoen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  Admin donderdag 26 november 2015 @ 10:24:29 #183
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_157829913
quote:
99s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik was ook bij andere afscheiden een stuk emotioneler. Maar ik denk meer dat dat komt door:
- ze koos er zelf voor
- ze is al een paar keer dood gegaan
- het was al aangekondigd

Maar vooral omdat het eigen keuze was denk ik. Daardoor paste de reactie van de doctor er ook wel bij.

Wat ik wel wat geforceerd vond was dat uit de tardis hangen, om nog even te laten zien dat ze met haar leven speelde. Dat had ik daarvoor helemaal niet zo mee gekregen.
true. Vond dit wel Coleman's sterkste seizoen trouwens, maar eigenlijk had ze in de kerstspecial gewoon weg moeten gaan afgelopen jaar. Ben wel weer toe aan wat nieuws.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 26 november 2015 @ 10:29:21 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157830000
Capaldi is gewoon echt een heel ander soort doctor dan de voorgaande twee en dat is wel wennen. Ik vind het wel een mooie voor de mindset waar hij in zat na die special, vrijer en emotioneel 'eerlijker' of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 26 november 2015 @ 10:32:50 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157830075
Ik ben blij dat Matt Smith weg is
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157830222
Ik vind geen van de Doctors echt slecht. Matt Smith vond ik best tof, maar als ik het terug kijk denk ik "omg wat een clown :') " en dat ligt niet aan zijn acteer-stijl maar aan de manier waarop zijn Doctor op dat moment geschreven was.
Wat dat betreft vind ik Capaldi wel een verademing.
  Admin donderdag 26 november 2015 @ 19:30:58 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157841523
We hebben zowaar eens een Nederlandstalige promotietekst van Doctor Who. Dit komt uit een persbericht van BBC First:

quote:
Doctor Who - Christmas Special 2015 is voor het eerst te zien op BBC First op 26 december om 20.05 uur

Voor deze spectaculaire Doctor Who-kerstspecial, komt Alex Kingston (ER) terug om haar rol als professor River Song opnieuw op te eisen en zich te herenigen met de ‘Doctor’. River Song verscheen voor het eerst in Doctor Who in 2008 in Silence in the Library en Forest of the Dead en speelde tot op heden in vijftien afleveringen.

Het is kerstdag op een verre menselijke kolonie en Doctor Who vlucht voor alle kerstfestiviteiten. Wanneer een neergestort ruimteschip de hulp van Doctor Who inroept, komt hij terecht in het team van River Song. Ze zetten een hectische achtervolging over de Melkweg in. Maar King Hydroflax (Greg Davies) is razend en zijn gigantische robot bodyguard is helemaal losgeslagen. Samen komen ze achter hen aan. Tijdens deze Christmas Special ontmoet tijdreiziger River Song de nieuwe reïncarnatie van haar man, in de vorm van Peter Capaldi. Komt ze ook te weten wie de Doctor is? En zal Nardole (Matt Lucas) overleven?

Je komt het allemaal te weten tijdens een spannend, intergalactisch avontuur vol schurken op een locatie die Doctor Who lang heeft willen ontwijken.

Award-winnaar Alex Kingston zegt over haar terugkeer: “Eerlijk gezegd wist ik niet of River ooit nog terug zou komen in de serie, maar hier is ze dan, terug met de ‘Doctor’ voor de kerstspecial. Steven Moffat is in magnifieke vorm en geeft ons een aflevering vol humor en verrassende gastrollen.”

Steven Moffat, hoofdschrijver en uitvoerend producent, voegt toe: “Een nieuwe kerst, een nieuwe special voor Doctor Who – en wat kan er nu bijzonderder zijn dan de terugkomst van Alex Kingston als professor River Song? De laatste keer dat de ‘Doctor’ haar zag, was ze een spook. De eerste keer dat hij haar ontmoette, stierf ze. Dus hoe kan hij haar nu weer zien? Zoals altijd het geval is met de meest gecompliceerde relatie in het heelal, het is een kwestie van tijd...”
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 26 november 2015 @ 19:42:12 #188
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_157841930
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Breuls het volgende:
We hebben zowaar eens een Nederlandstalige promotietekst van Doctor Who. Dit komt uit een persbericht van BBC First:

[..]

Die heeft BBC First vaker. Ook gewoon in de programmagids van KPN. We kijken hier zaterdag op BBC met het hele gezin, maar de kinderen kijken 'm dan dinsdag nog een keer met onderitels op BBC first :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 26 november 2015 @ 19:43:21 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157841968
Ben blij dat er een op Nederland gerichte zender is die Doctor Who serieus neemt. Dat gerommel van SyFy vond ik maar niks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:39:59 #190
13250 Lod
Sapere aude!
pi_157855021
BBC First is sowieso een leuke zender. Jammer dat die niet bij Ziggo aanwezig is ;(
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:55:30 #191
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_157855237
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:42 schreef Danny het volgende:
Deze Doctor had compleet moeten breken, met een traan in zijn stem in plaats van woede.
Absoluut niet mee eens. Deze doctor heeft spiekbriefjes nodig omdat ie emotioneel zo gehandicapt is....woede is de enige logsch reactie. Daarom vond ik het zo sterk dat Clara zich helemaal richten op het inperken daarvan....deze doctor kan vilgens mij helemaal uit de hand lopen als hij echt kwaad wordt. Hij is veel duisterder en gevaarlijker!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_157886720
Dit wordt alweer de laatste aflevering van dit seizoen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157886826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:01 schreef svann het volgende:
Dit wordt alweer de laatste aflevering van dit seizoen?
Nee, volgende week pas :)
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:08:13 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_157886955
Begint goed :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_157888068
Ik krijg een beetje de rillingen van dat Veil creature :o
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_157888102
Geweldig, dit soort one-man afleveringen O+
Ja doei.
pi_157888115
Duistere aflevering!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157888679
Brrr wat een heftige aflevering :o ;(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:01:11 #199
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_157888717
Bloody hell zeg.
Ingewikkeld van opzet zeg.

Gallifrey *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_157888771
Bazenep.
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')