quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:32 schreef -AMG- het volgende:
Als je nou verklaard dat je ook nog nooit hebt geneukt en vrouwen jou volkomen negeren, dan pas maak je kans hier.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:32 schreef -AMG- het volgende:
Als je nou verklaard dat je ook nog nooit hebt geneukt en vrouwen jou volkomen negeren, dan pas maak je kans hier.
Alleen als de dames uit medelijden meewerken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:38 schreef Dwergzijdeaap het volgende:
in de plaatselijke red light district mag ik nog wel eens scoren. telt dat ook?
[..]
Ik wacht op mijn loon.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:49 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Alleen als de dames uit medelijden meewerken.
quote:
ik zie het al. jij hebt een LOI cursus gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:49 schreef SpecialK het volgende:
Amirika..... spreek je dat uit als ah-mih-rika?
Je quote verkeerd om, doe eens niet joh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:57 schreef Dwergzijdeaap het volgende:
Soms krijg ik korting. en ik heb bijna een volle spaarkaart
[..]
Ik wacht op mijn loon.
[..]
Vind het maar allemaal lastig hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je quote verkeerd om, doe eens niet joh.
Eerst klikken, dan tikken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:02 schreef Dwergzijdeaap het volgende:
[..]
Vind het maar allemaal lastig hier
Nee even serieus. Waar ligt dit land of gebied? Ergens in west Afrika?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:59 schreef Dwergzijdeaap het volgende:
[..]
ik zie het al. jij hebt een LOI cursus gedaan
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je moet eerst nog een ontgroening ondergaan. Morgenavond 23:00 op de Dam, Amsterdam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
nee hier heb je de coördinatenquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee even serieus. Waar ligt dit land of gebied? Ergens in west Afrika?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |