quote:
Op maandag 18 november 2002 17:45 schreef Luni het volgende:
Mijn club is vorige week helaas uitgeschakeld voor Europees voetbal en nu wil ik een wedstrijd in Engeland gaan bezoeken, denk dat het Liverpool word, Dudek, heeft er iemand wat goede tips voor me, internetsites waar ik goedkoop kan boeken?
Liverpool - Vitesse
Veel Plezier.
Iedereen altijd die zegt, ik wil gaan ik wil gaan..... T zal mij benieuwen of je echt gaat.
Zou voor Arsenal of Liverpool gaan... zijn toch wel beetje de (grote) Engelse volksclubs..
En nog een site voor voetbalreizen:
quote:Zou kunnen, heb geen idee wie jij ben zo 123.
Op dinsdag 19 november 2002 17:14 schreef BreezerFR het volgende:
Luni, als ik het goed heb ben jij de luni die ik al jaren ken ????
quote:E ? Met je vrouwtje uit omgeving Twente. Jij woont in Omgeving Zeeland
Op dinsdag 19 november 2002 17:25 schreef Luni het volgende:[..]
Zou kunnen, heb geen idee wie jij ben zo 123.
quote:Ik woon in de omgeving Rotterdam en heb geen vrouw/vriendin
Op dinsdag 19 november 2002 17:26 schreef BreezerFR het volgende:[..]
E ? Met je vrouwtje uit omgeving Twente. Jij woont in Omgeving Zeeland
quote:Oke excuseer ..
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef Luni het volgende:[..]
Ik woon in de omgeving Rotterdam en heb geen vrouw/vriendin
quote:Geeft niet, jou bijnaam bij Feyenoord is neem ik aan ook Breezer, dat zegt mij wel wat, met wie ga jij naar de wedstrijden?
Op dinsdag 19 november 2002 17:31 schreef BreezerFR het volgende:[..]
Oke excuseer ..
quote:Met wie ? Tja, zoveel mensen. Ik kom ook ALTIJD bij DHZ.
Op dinsdag 19 november 2002 17:36 schreef Luni het volgende:[..]
Geeft niet, jou bijnaam bij Feyenoord is neem ik aan ook Breezer, dat zegt mij wel wat, met wie ga jij naar de wedstrijden?
Sta ook op Vak W, (als ik ga ivm SV), bij groep S.C.F & FIIIR
2 mei aankomst in london, s' avonds 4 mei weer weg.
'S ff kijken of ze daar nog wat moois van Paul&Shark, Hacketts ed hebben, zal wel lukken denk ik. En verder natuurlijk kansloos zuipen
Wordt leuk.
Plannen voor liverpool - vitas zijn in de maak, weet alleen niet of we nog aan kaartjes kunnen komen als we eenmaal weten wanneer we gaan. Zien we dan wel.
quote:Wat kost zo'n geintje ongeveer, naar Liverpool bijvoorbeeld?
Op dinsdag 19 november 2002 17:51 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ga begin mei naar west ham - chelsea en naar millwall - leicester2 mei aankomst in london, s' avonds 4 mei weer weg.
'S ff kijken of ze daar nog wat moois van Paul&Shark, Hacketts ed hebben, zal wel lukken denk ik. En verder natuurlijk kansloos zuipenWordt leuk.
Plannen voor liverpool - vitas zijn in de maak, weet alleen niet of we nog aan kaartjes kunnen komen als we eenmaal weten wanneer we gaan. Zien we dan wel.
Ga trouwens ook naar Vitas - LFC. In Vitas vak maar als LFC fan.
quote:Als je lef hebt doe je je Liverpool shawltje om.
Op dinsdag 19 november 2002 17:52 schreef Doc het volgende:
In Vitas vak maar als LFC fan.
quote:Als ik aan kaartjes kan komen, doe ik in ieder geval m'n Owen shirt aan..
Op dinsdag 19 november 2002 17:54 schreef tong80 het volgende:[..]
Als je lef hebt doe je je Liverpool shawltje om.
quote:Die sukkels bij Fietstas doen toch geen hol, bange angsthazen daar ...
quote:Was ik eigenlijk wel van plan. En met een van m'n LFC shirts aan.
quote:Heb je echt geen lef voor nodig hoor, kijk maar naar Vitesse Feyenoord.
Ik ben ook bezig met een paar anderen om een reis naar West Ham te boeken. Wordt dan waarschijnlijk West Ham - Liverpool op 1 februari.
quote:Aan hoeveel extra kaartjes kun jij als Arnhemmer nog komen?
Op dinsdag 19 november 2002 17:52 schreef Doc het volgende:Ga trouwens ook naar Vitas - LFC. In Vitas vak maar als LFC fan.
Voor de persoon die naar Millwall - Leicester gaat eind dit jaar: Goeie keuze, zeker na de wedstrijd van afgelopen zaterdag
Kaarten bestellen bij Engelse clubs kan veelal via internet (of telefoon), maar goedkoopste reizen is meestal in groepsverband (vind ik zuigen) of je moet een budget airline naar stad van bestemming vinden.
quote:Wat mij betreft mag je rustig smijten met het medische zakwoordenboek, maar sommige beledigingen gaan te ver
Op woensdag 20 november 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Aan hoeveel extra kaartjes kun jij als Arnhemmer nog komen?
Zie in Vitesse - Liverpool hoe ik aan m'n kaartje ben gekomen. Weet niet wanneer je aan meer kaarten kan komen. Ik zit trouwens bij ingang Oost K/P in een familie vak geloof ik (als je wil weten welke rij en welke plaats mail ik je die nog wel, voor als je ook van plan bent die kant op te gaan).
quote:Als je wil weten op welke plek ik zit kan je me mailen (doc@fok.nl).
Op woensdag 20 november 2002 20:11 schreef Ketjing het volgende:
Ik zit ook op oost.
We proberen een wedstrijd in de Premier League te bezoeken maar een tripje naar Zamparoad zie ik ook zeker wel zitten
quote:idd, bekend.
Op woensdag 20 november 2002 11:36 schreef Cart_man het volgende:
Hehehe bekende topicIk ben ook bezig met een paar anderen om een reis naar West Ham te boeken. Wordt dan waarschijnlijk West Ham - Liverpool op 1 februari.
quote:Hij was wel erg ver over the edge he?
Op woensdag 20 november 2002 20:07 schreef Doc het volgende:Wat mij betreft mag je rustig smijten met het medische zakwoordenboek, maar sommige beledigingen gaan te ver
.
quote:Heb erop gereageerd, ik bel je vanaaf ff want als het ff kan ga ik (met aanstaande) graag.
Zie in Vitesse - Liverpool hoe ik aan m'n kaartje ben gekomen.
quote:Laat me raden... PSV fan?
Op dinsdag 19 november 2002 17:18 schreef JT_RSD het volgende:
Wedstrijd in Engeland is echtsfeertje...
Vorige week zelf ervaren in London, helaas t resultaat voor mijn cluppie wat minder
Stadion van Arsenal ligt trouwens echt grappig, in een woonwijk zowat in de achtertuinen!
quote:Zo ben effe een tijd niet op het forum geweest, en gelijk openen ze een speciaal voetbalforum. Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar ik heb 2 kaarten voor Westham United - Newcastle op 11-01-03. zal wel verslag doen als ik dinsdag weer terug ben.
Op donderdag 28 november 2002 10:12 schreef Luni het volgende:
Ik ben er uit, mits ik aan losse kaarten kan komen, ga ik naar Westham United - Newcastle op 11-01-03
quote:Je gaat als Hammers fan neem ik aan. Ben trouwens benieuwd of Lee B. deze wedstrijd Roeder's haggie al mag proberen te redden.
Op woensdag 8 januari 2003 13:32 schreef Luni het volgende:[..]
Zo ben effe een tijd niet op het forum geweest, en gelijk openen ze een speciaal voetbalforum. Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar ik heb 2 kaarten voor Westham United - Newcastle op 11-01-03. zal wel verslag doen als ik dinsdag weer terug ben.
quote:Ben niet echt een fan, maar heb al lang de wens eens een Engelse wedstrijd te bezoeken, ik combineer dat nu met een weekend London. Westham is wel de Londonse club die mij het meest aanspreekt.
Op woensdag 8 januari 2003 14:57 schreef Doc het volgende:[..]
Je gaat als Hammers fan neem ik aan. Ben trouwens benieuwd of Lee B. deze wedstrijd Roeder's haggie al mag proberen te redden.
quote:Heb ik gisteren inderdaad ook gedaan, maar de vrije verkoop is pas begonnen en dan lukt dat, maar een paar weken geleden was het alleen voor leden.
Op woensdag 8 januari 2003 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om kaarten voor West Ham te regelen.
Gewoon effe bellen en je creditcard nummer door geven en klaar.
Zo heb ik het dit jaar nog gedaan,was binnen 5 minuten geregeld
quote:En mag dat wel als gooner?
Op woensdag 8 januari 2003 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om kaarten voor West Ham te regelen.
Gewoon effe bellen en je creditcard nummer door geven en klaar.
Zo heb ik het dit jaar nog gedaan,was binnen 5 minuten geregeld
Dit jaar is het de bedoeling ook naar Londen te gaan op bezoek bij een vriend van me en ook een wedstrijd mee te pakken. Dacht zelf ook aan WestHam.
In najaar ga ik weer naar Engelse wedstrijd; liverpool dit maal!
quote:Impressive. Ben zelf ook op m'n 9e fan geworden van LFC, nu alweer zo'n kleine 25 jaar geleden. Had ze voor het eerst zien spelen in 1981, maar heb pas een paar weken geleden voor het eerst op Anfield gezien. Maar ik heb het idee dat daar nog wel een paar keer bijkomen: erg verslavend.
Op woensdag 8 januari 2003 19:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vindt dat ik overal welkom ben behalve bij de Sperz,manSCUM united en Chelsea.
Arsenal speelde dat weekend op zaterdag en de Hammers op zondag en dacht bij me eigen,daar wippen we even langs.
Ik heb geen hekel aan ze en ze haten de Sperz net zo als wij.
Heb verder 9 andere clubs bezocht in Engeland.
Sinds mijn 9e gaat mijn aandacht naar Arsenal uit en bezocht Highbury voor het eerst in 1995,heb ze tot nu toe 23 keer zien spelen,niet slecht voor een 22-jarige dacht ik zo.
quote:Bowyer heeft getekend en de verwachting is dat-ie inderdaad gaat spelen.
Op woensdag 8 januari 2003 14:57 schreef Doc het volgende:[..]
Ben trouwens benieuwd of Lee B. deze wedstrijd Roeder's haggie al mag proberen te redden.
quote:Nope (wel LFC uit gezien tegen Vitas
Op woensdag 8 januari 2003 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
Doc>>>Ga je verder weleens naar "European aways"?
Moet zeggen dat het een hoop geld kost,ik heb dan geluk dat ik mijn kaartjes tegen kostprijs kan kopen en dat ik geen hotels hoef te boeken aangezien bij iemand thuis kan pitten.
quote:Helaas! Was het wel van plan. Maar praktische zaken (onder andere vervoer) stonden het in de weg. Ik ken ook niet heel veel mensen die zo fan van LFC zijn als ik. Digger wellicht (hoewel-ie eigenlijk meer LUFC fan is). In je eentje is het toch wat saaier.
Op woensdag 8 januari 2003 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Daar heb ik weer geen last van.
UEFA Finale tegen Alaves ook niet geweest?
Ik was daar toevallig want ik had mijn kaarten al lang voordat de finale bekend was mijn kaarten besteld
Heb je je vermaakt?
Tussendoor ook nog de stadions van Arsenal en chelsea bezocht. Chelsea viel tegen, echt een bedrijf. Arsenal was echt schitterend, midden in de woonwijk. Hebben op 1 meter van het veld gestaan, konden de sfeer (en het gras) gewoon ruiken.
quote:Zal inderdaad het gras wel geweest zijn want echt sfeer heeft the Library niet
Op donderdag 9 januari 2003 13:28 schreef Evertje het volgende:
Arsenal was echt schitterend, midden in de woonwijk. Hebben op 1 meter van het veld gestaan, konden de sfeer (en het gras) gewoon ruiken.
DutchGooner, jij bent bij meer clubs geweest: bij welke club vind jij de sfeer het best? In je antwoord calculeer ik al enige bias ten opzichte van Arsenal...
quote:White Hart Lane is a great place. The only thing wrong is, the seats face the pitch.
Op donderdag 9 januari 2003 13:28 schreef Evertje het volgende:
Vorig jaar tijdens de carnaval ook vier dagen naar London geweest. Op donderdag naar Palace - Wolves geweest en op zaterdag naar de Spurs - Leicester. Opvallend was dat de sfeer bij Palace (overigens ook een schitterend authentiek stadion) beter was als bij de Spurs (indeed een arme wijk). Daar hielden ze zich meer bezig met het uitjoelen van Robbie Savage en het vieren van de 5-2 massacre tegen Chelsea de week daarvoor. De t-shirtjes daarvan vlogen als warme broodjes over de toonbank.
quote:Sowieso is een wedstrijd in het bezoekende vak leuk omdat dan vaak toch echt het fanatiekste deel zit van de supporters. Bij thuiswedstrijden -zeker bij grote clubs- zitten toch ook dagjes mensen en mooi weer supporters die niet veel schreeuwen. En wat derbies betreft kan ik je LFC vs EFC ook aanraden
Op vrijdag 10 januari 2003 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
Doc>>>Moeilijk te zeggen eigenlijk,ligt eraan welke wedstrijd je hebt.
Ik heb een Sunderland-Newcastle (streekderby) bezocht en daar kan geen andere wedstrijd tegenop.
Verder was qua gezelligheid Liverpool-Arsenal van vorig jaar van Arsenal-zijde hartstikke gezellig (heeft uiteraard met het resultaat te maken) en van Liverpool kant niets.
Verder heb ik ook wel wedstrijden op Highbury bezocht waarvan ik dacht,mensen trek je bek open maar dat is vaak,met respect,tegen mindere clubs zoals Coventry en die zingen je op dat moment compleet weg.
Dat is aan de ene kant logisch want voor die gasten is een wedstrijd naar Arsenal/Liverpool/manSCUM united een soort uitje.
Heeft dus veel te maken met de tegenstander.
Toen ik een paar jaar geleden in Londen was heb ik natuurlijk ook stadions bezocht. Eerst zijn we naar Arsenal geweest, echt een heel mooi stadion zo midden in die wijk. Met een kleine winkel deed het ook totaal niet commercieel aan en het zag er in totaal gewoon heel leuk uit. Dat was bij Chelsea wel anders. Een mega grote shop, restaurants en hotels stonden naast het stadion. Ik vond het stadion wel mooi maar verder was het ook weinig. We wouden ook nog naar Wimbledon maar met onze metrokaart konden we niet zo ver komen, jammer.
Ik wil zeker nog een keer een Engelse wedstrijd bezoeken. Het liefste natuurlijk van Newcastle maar een andere club is ook goed.
quote:Je hebt iig wel een aardig potje gezien
Op woensdag 8 januari 2003 13:32 schreef Luni het volgende:Het heeft veel tijd en moeite gekost, maar ik heb 2 kaarten voor Westham United - Newcastle op 11-01-03. zal wel verslag doen als ik dinsdag weer terug ben.
Eerst zit je zelf rustig te kijken, maar je gaat vanzelf mee met die mensen, en later stond ik ook te gillen "Come on you West!'' Wat mij er ook erg op viel, is de vriendelijkheid van de stewards, die je netjes te woord staan en je helpen, ik weet niet wat jullie ervaringen in Nederland zijn, maar bij Feyenoord zijn het echt 1e klas sukkels die niks weten.
De wedstrijd was ook zeker niet verkeerd en Westham verdiende, zeker op basis van de 2e helft de 3 punten, maar helaas, door een schitterende goal van Newcastle, hielden ze er maar 1 over. ik ben al weer bezig met het plannen van mijn volgende reis, dat word waarschijnlijk Westham - Chelsea. Ben nu van vrijdag t/m maandag geweest, heb ook wat van de stad gezien, maar wil de volgende keer wat korter gaan, waarschijnlijk, zaterdagochtend heen en 's avonds al weer terug, of de volgende ochtend terug, wat het leven in London is zo bizar duur.
quote:Viel mij ook op bij LFC.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:54 schreef Luni het volgende:
Wat mij er ook erg op viel, is de vriendelijkheid van de stewards, die je netjes te woord staan en je helpen.
quote:Verslavend he. Ik had ook direct na mijn terugkeer in NL: Ik wil WEER!
Ik ben al weer bezig met het plannen van mijn volgende reis
quote:Tis daar zo anders, die mensen leven daar echt voor de club, en ze zijn er veel geld aan kwijt, ik was voor een kaarten GBP 31,50 kwijt, das toch z'n, das toch z'n ¤ 50
Op dinsdag 14 januari 2003 16:16 schreef Doc het volgende:[..]
Viel mij ook op bij LFC.
[..]Verslavend he. Ik had ook direct na mijn terugkeer in NL: Ik wil WEER!
quote:Kaarten bij LFC op de tribunes: 23 of 28 pond (afhankelijk van welke wedstrijd). Seizoens kaarten rond de 500 pond...
Op dinsdag 14 januari 2003 16:25 schreef Luni het volgende:[..]
Tis daar zo anders, die mensen leven daar echt voor de club, en ze zijn er veel geld aan kwijt, ik was voor een kaarten GBP 31,50 kwijt, das toch z'n, das toch z'n ¤ 50
Opvallend dat er weinig prijs verschil is in de plaatsen.
quote:Ga waarschijnlijk lid worden van de Hammers dat is de supportersvereniging, dan kom je na de seizoenskaarthouders in aanmerking om kaarten te kopen.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:32 schreef Doc het volgende:[..]
Kaarten bij LFC op de tribunes: 23 of 28 pond (afhankelijk van welke wedstrijd). Seizoens kaarten rond de 500 pond...
Opvallend dat er weinig prijs verschil is in de plaatsen.
quote:Yes heb kaarten voor Westham - Chelsea, ik ga zaterdagochtend heen, wedstrijd bezoeken en s'avonds stappen in London. Zondagochtend vlieg ik weer terug, en ben ik keurig op tijd voor Utrecht - Feyenoord
ik ben al weer bezig met het plannen van mijn volgende reis, dat word waarschijnlijk Westham - Chelsea. Ben nu van vrijdag t/m maandag geweest, heb ook wat van de stad gezien, maar wil de volgende keer wat korter gaan, waarschijnlijk, zaterdagochtend heen en 's avonds al weer terug, of de volgende ochtend terug, wat het leven in London is zo bizar duur.
quote:Succes maet kaarten krijgen voor een fatsoenlijke prijs.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wil komend seizoen met een paar maten naar Celtic-Rangers gaan!
Mijn eerste reis voor dit seizoen zal waarschijnlijk de Community Shield worden in Cardiff tussen Arsenal en SCUM
quote:weet niet of je het weet maar Newcastle heeft alleen maar seizoenkaarthuders dus is het onmogelijk om aan kaarten te komen tenzij je het via de bezoekende ploeg doet maar dan heb je waarschijnlijk ook weinig kans
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef Cruoninga het volgende:
Ik ben afgelopen winter bij Ipswich Town geweest. Is erg makkelijk te bereiken via Rotterdam en Harwich. Volgende winter zat ik ook aan Newcastle te denken. Er schijnt vanuit IJmuiden een rechtstreekse boot daarheen te gaan.
quote:Ze willen wel uitbereiden maar kunnen het niet aangezien ze ïngesloten"zitten
Op zondag 15 juni 2003 16:55 schreef Cruoninga het volgende:
Nee dat wist ik niet maar bedankt voor de tip. Newcastle leek me wel wat omdat het goed te bereiken was en St. James Park echt een mooi stadion is. Volgens mij zijn ze daar ookal jaren bezig met uitbreiden toch???
Dan maar wat eens verder kijken, Sunderland misschien.....
Ben er wel eens geweest en het is een schitterend stadion
Voor Sunderland zal het makkelijker zijn om kaarten te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 15-06-2003 18:54]
quote:Van buiten zijn die tribunes echt knoeperthoog.
Op zondag 15 juni 2003 18:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ze willen wel uitbereiden maar kunnen het niet aangezien ze ïngesloten"zitten
Ben er wel eens geweest en het is een schitterend stadion
En dat ingesloten zitten valt wel mee, 1 zijde kunnen ze gemakkelijk nog een ring op gooien.
quote:Is het niet "Le Arsenal"... als een Frans woord in het niet-Frans geen lidwoord heeft komt er in het Frans er toch eentje bij.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:38 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Succes maet kaarten krijgen voor een fatsoenlijke prijs.
Mijn eerste reis voor dit seizoen zal waarschijnlijk de Community Shield worden in Cardiff tussen Arsenal en SCUM
Of is het gewoon Frankrijk tegen de Mancunians.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 22:00 schreef Brainsnack het volgende:[..]
Is het niet "Le Arsenal"... als een Frans woord in het niet-Frans geen lidwoord heeft komt er in het Frans er toch eentje bij.
Dan zou het trouwens l'Arsenal moeten zijn
quote:Jij bent zeker voor Ajax?
Is het niet "Le Arsenal"... als een Frans woord in het niet-Frans geen lidwoord heeft komt er in het Frans er toch eentje bij.
quote:Tis volgens mij erg krap om die zijde op te hogen i.v.m, huizen.
Op zondag 15 juni 2003 21:58 schreef zjroentje het volgende:[..]
Van buiten zijn die tribunes echt knoeperthoog.
En dat ingesloten zitten valt wel mee, 1 zijde kunnen ze gemakkelijk nog een ring op gooien.
quote:Die zijde aan de kant van het metrostation kan volgens mij nog omhoog.
Op zondag 15 juni 2003 22:59 schreef Luni het volgende:[..]
Tis volgens mij erg krap om die zijde op te hogen i.v.m, huizen.
quote:Ik heb gewoon met de club gebeld, en op mijn creditcard kaarten geregeld. Georganiseerd moet je zeker niet gaan, veel te duur! Vliegen kan je met Ryann Air, ik betaalde ¤ 70 voor een retourtje London, maar het kan nog goedkoper als je vroeg bij bent.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Wij willen ergens in oktober naar een wedstrijd gaan. We zaten aan Fulham te denken, maar misschien ook wel een grote club (als er kaarten voor te krijgen zijn).
Hoe en/of waar kan ik dat het beste regelen? Bellen naar de club zelf of een boekingbureau daar? Vind al die reizen behoorlijk duur. En daarbij komt ook dat we zelf Londen nog een paar dagen willen zien.
Ik wil volgend seizoen naar Wesham United - Millwall
quote:Kreeg je die kaarten opgestuurd ofzo? Kun je misschien nog iets meer vertellen over de prijs van de kaartjes e.d.?
Op zondag 15 juni 2003 23:02 schreef Luni het volgende:Ik heb gewoon met de club gebeld, en op mijn creditcard kaarten geregeld. Georganiseerd moet je zeker niet gaan, veel te duur! Vliegen kan je met Ryann Air, ik betaalde ¤ 70 voor een retourtje London, maar het kan nog goedkoper als je vroeg bij bent.
quote:Welke zijde dan? waar pas een ring opgegooid is?
Op zondag 15 juni 2003 21:58 schreef zjroentje het volgende:[..]
Van buiten zijn die tribunes echt knoeperthoog.
aan de overkant zitten ze direct tegen een historisch pand aan en aan de korte zijde en de ere-tribune kant loopt een weg
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 16-06-2003 15:16]
quote:en
quote:als je naar West Ham gaat moet je denk ik al gauw op een pondje of 28 rekenen en dat zal bij andere clubs niet veel anders zijn en bij mij werden de kaarten destijds aangetekend opgestuurd
Op zondag 15 juni 2003 23:34 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Kreeg je die kaarten opgestuurd ofzo? Kun je misschien nog iets meer vertellen over de prijs van de kaartjes e.d.?
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 16-06-2003 15:19]
The spurs is ook erg mooi.. vorig jaar geweest bij Spurs-Man Utd.. 3-0 bij de rust voor Spurs en 3-5 aant eind voor Man Utd. Gebeurt je niet zo snel dat je in nederland zon mooie wedstrijd ziet .. maar kzou ook niet georganiseerd gaan.. betaal je bijn 1500 gulden voor ofzoo.. vieze afzetters.. zelf kaartje regelen via de club en vliegen is niet meer zo duur!!
quote:Nee hoor,voor 100 Euro (reis+kaartje) zit deze jongen bij Arsenal op de tribune
Op maandag 16 juni 2003 15:19 schreef Luizao het volgende:
Londen is t mooiste om voetbal te bezoeken.. het oude Cravage Cotten an Fulham is echt heel mooi.. maarja spelen ze niet meer.. en is wel ongelovelijk duur voor onoverdekt staan !!The spurs is ook erg mooi.. vorig jaar geweest bij Spurs-Man Utd.. 3-0 bij de rust voor Spurs en 3-5 aant eind voor Man Utd. Gebeurt je niet zo snel dat je in nederland zon mooie wedstrijd ziet .. maar kzou ook niet georganiseerd gaan.. betaal je bijn 1500 gulden voor ofzoo.. vieze afzetters.. zelf kaartje regelen via de club en vliegen is niet meer zo duur!!
quote:voor 55 Euro heb je een bus-retourtje Breda-Londen via Eurolines en mijn kaartje regel ik altijd zo
Op maandag 16 juni 2003 15:23 schreef Luizao het volgende:
Moet je me toch een keer uitleggen hoe je dat voor mekaar krijgt
quote:hoe lang duurt zo'n bus retourtje?
Op maandag 16 juni 2003 15:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
voor 55 Euro heb je een bus-retourtje Breda-Londen via Eurolines en mijn kaartje regel ik altijd zo
quote:stapt om 23.30/00.00 op en komt de volgende morgen rond een uur of 07.30/08.00 aan in Londen.via Calais
Op maandag 16 juni 2003 16:11 schreef ChAoZ het volgende:[..]
hoe lang duurt zo'n bus retourtje?
De aankomsttijd is kut maar vliegen is in mijn geval altijd veel duurder
quote:1e x lagen ze klaar, want toen had ik ze pas een week van te voren gereserveerd. De 2e x hebben ze de kaarten opgestuurd toen had ik ze ruim een maand van te voren gereserveerd.
Op zondag 15 juni 2003 23:34 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Kreeg je die kaarten opgestuurd ofzo? Kun je misschien nog iets meer vertellen over de prijs van de kaartjes e.d.?
De prijs zo rond de 32 pond, das zo'n ¤ 50
[Dit bericht is gewijzigd door Luni op 16-06-2003 16:27]
quote:Die ene lange zijde welke nog laag is kunnen ze volgens mij niet ophogen i.v.m huizen die er langs staan.
Op maandag 16 juni 2003 15:14 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Welke zijde dan? waar pas een ring opgegooid is?
aan de overkant zitten ze direct tegen een historisch pand aan en aan de korte zijde en de ere-tribune kant loopt een weg
quote:Niet noodzakelijkerwijs overigens, laatste keer dat ze first division speelden was het ook volle bak en > 40.000 man op de tribune.
Op zondag 15 juni 2003 18:04 schreef DutchGooner het volgende:Voor Sunderland zal het makkelijker zijn om kaarten te krijgen
quote:dat is wat ik zeg
Op maandag 16 juni 2003 16:25 schreef Luni het volgende:[..]
Die ene lange zijde welke nog laag is kunnen ze volgens mij niet ophogen i.v.m huizen die er langs staan.
quote:Ben der twee jaar geleden geweest, en die kant bij het metrostation, waar dat weggetje langs loopt, kan volgens mij nog wel omhoog. Die weg verplaatsen is niet zo'n grote moeite.
Op maandag 16 juni 2003 22:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dat is wat ik zeg
quote:wanneer ga jij in dit topic melden dat jij naar manSCUM united gaat?
Op maandag 23 juni 2003 11:02 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ben der twee jaar geleden geweest, en die kant bij het metrostation, waar dat weggetje langs loopt, kan volgens mij nog wel omhoog. Die weg verplaatsen is niet zo'n grote moeite.
Kaarten kun je toch via de altijd betrouwbare Dutch-Mancunians regelen?
quote:Ooit es.
Op maandag 23 juni 2003 15:34 schreef DutchGooner het volgende:
wanneer ga jij in dit topic melden dat jij naar manSCUM united gaat?
Even alles op tijd proberen te regelen en kaarten reserveren en dan gaan. Hoeveel dagen weten we nog niet, dat ga ik volgende week wel bespreken als ik hem zie.
quote:VET, Upton Park (heet tegenwoordig anders, maar iedereen noemt het nog zo) vond ik toch wel het mooiste stadion wat ik Londen gezien heb. We mochten er toen ook naar binnen, ook de kleedkamers, en dat was toch vrij indrukwekkend. PSV speelt er dit jaar ook een vriendschappelijke wedstrijd, maar ik heb er echt geen geld voor en spaar liever weer voor Europese uitwedstrijden komend CL-seizoen (gelukkig maar maximaal 3
Op dinsdag 24 juni 2003 11:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik en een maat van me hebben van de week besloten om naar de wedstrijd West Ham United - Cardiff City te gaan 28 februari.Even alles op tijd proberen te regelen en kaarten reserveren en dan gaan. Hoeveel dagen weten we nog niet, dat ga ik volgende week wel bespreken als ik hem zie.
quote:Kaarten is geen probleem, zeker niet als je een creditcard heb, gewoon met de club bellen en het is geregeld, op de site van Westham staat wanneer de vrije verkoop begint. Ik wil naar Westham - Millwall, maar ik heb gehoord dat beide clubs besloten hebben om geen uitsupporters mee te nemen, Westham - Cardiff ik ook een goeie optie.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik en een maat van me hebben van de week besloten om naar de wedstrijd West Ham United - Cardiff City te gaan 28 februari.Even alles op tijd proberen te regelen en kaarten reserveren en dan gaan. Hoeveel dagen weten we nog niet, dat ga ik volgende week wel bespreken als ik hem zie.
quote:als het goed is, is het complete speelschema al bekend, in Engeland, dus kijk op de site van de FA of Porthsmouth. Zuid Engeland is goed te berijken vanaf, ik meen IJmuiden, dan vaar je met de nachtboot naar Newcastle.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:04 schreef Cruoninga het volgende:
Dit jaar wil ik net zoals vorig jaar ook weer naar Engeland. Sunderland is dus een optie zoals ik hierboven al ergens zei maar Portsmouth-Southampton of andersom lijkt me ook wel wat. Twee rivalen die elkaar na lange tijd weer eens terug zien in de Premier League. Weet iemand wanneer die wedstrijden gespeeld worden en hoe je het beste daar in Zuid-Engeland kan komen?
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 17:26 schreef Luni het volgende:[..]
als het goed is, is het complete speelschema al bekend, in Engeland, dus kijk op de site van de FA of Porthsmouth. Zuid Engeland is goed te berijken vanaf, ik meen IJmuiden, dan vaar je met de nachtboot naar Newcastle.
Via Ijmuiden-Newcastle naar het zuiden?
quote:Lijkt me logistiek inderdaad niet de simpelste oplossing...
Op dinsdag 1 juli 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 17:42 schreef Doc het volgende:[..]
Lijkt me logistiek inderdaad niet de simpelste oplossing...
Dat vind ik ook een interessante reismethode.
quote:ehhhhh, foutje!
Op dinsdag 1 juli 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:Reismogelijkheden:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:04 schreef Cruoninga het volgende:
Dit jaar wil ik net zoals vorig jaar ook weer naar Engeland. Sunderland is dus een optie zoals ik hierboven al ergens zei maar Portsmouth-Southampton of andersom lijkt me ook wel wat. Twee rivalen die elkaar na lange tijd weer eens terug zien in de Premier League. Weet iemand wanneer die wedstrijden gespeeld worden en hoe je het beste daar in Zuid-Engeland kan komen?
Er zijn verschillende opties om in Portsmouth te komen.
Vliegen is de snelste, maar ook de duurste optie. In Portsmouth is geen vliegveld, maar in Southampton, dat dertig kilometer verderop ligt is er wel een internationaal vliegveld. Kosten voor een retourtje Schiphol-Southampton bedraagt rond de 200 euro.
Zie http://www.vliegtarieven.nl of http://www.vliegwinkel.nl.
Andere optie is om vanaf Frankfurt Hahn naar Bournemouth met Ryan Air te vliegen, op dit moment kost een retourtje rond de dertig euro. Afstand Bournemouth-Portsmouth is een kleine honderd kilometer.
Van Bournemouth naar Pourtsmouth kost een treinretour 30 euro en duurt de treinreis zon twee uur.
Zie http://www.ryanair.com.
De overtocht Calais-Folkestone bedraagt 151 euro.
Afstand Rotterdam - Calais is 320 kilometer en Folkestone-Portsmouth 215 kilometer.
Zie http://www.eurotunnel.com.
Dan is er ook nog eens de optie met de boot van Hoek van Holland naar Harwich te varen en dan verder met de trein naar Portsmouth. Voor de overtocht betaal je ongeveer 80 euro en voor de treinreis Harwich-Portsmouth 75 euro.
Zie http://www.stenaline.nl.
Via London Express kan het nog iets goedkoper, met dit ticket kan je van ieder gewenst station in Nederland naar Hoek van Holland reizen. Dit is ook inclusief de overtocht naar Harwich en je treinkaartje naar het centrum van Londen. Dit alles voor ongeveer 75 euro voor een retour. Van Londen Waterloo naar Portsmouth zijn de kosten ongeveer 40 euro en duurt de reis ongeveer anderhalf uur.
Zie http://www.londonexpress.nl.
Met dank aan: http://www.lunaticnews.nl/
quote:en ik heb kaarten voor de Community Shield tussen Arsenal en SCUM in Cardiff
Op vrijdag 11 juli 2003 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben bezig een kaartje te regelen voor Aston Villa - Liverpool op 24 augustus a.s.
quote:hmmmm zou je voor mij misschien een shirt van the bluebirds mee kunnen nemen?
Op vrijdag 11 juli 2003 16:18 schreef DutchGooner het volgende:en ik heb kaarten voor de Community Shield tussen Arsenal en SCUM in Cardiff
quote:size?
Op vrijdag 11 juli 2003 17:20 schreef DIGGER het volgende:[..]
hmmmm zou je voor mij misschien een shirt van the bluebirds mee kunnen nemen?
quote:Tsja,Gorinchem he?
Op vrijdag 11 juli 2003 17:24 schreef DIGGER het volgende:
L moet groot genoeg zijn, maar zal twt wel ff kijken naar de verschillende mogelijkheden (uit, thuis) want ik heb ze nog niet gezien, dat is nl. het nadeel van fucking glasvezelkabel in je woonwijk
Als ik daar ben zal ik daar eens rondkijken voor je
Wedstrijd wordt dus op zeker West Ham - Cardiff Utd, 27ste heen en 29ste terug. Vliegreis ¤56 inc. belastingen. Kaarten proberen we te regelen via www.kumb.com, is een fanzine van West Ham United.
quote:Je moet deze site maar eens checken.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:31 schreef Cart_man het volgende:
Weet iemand enkele goede sites waar ik voor bed&breakfasts kan kijken. Niet echt een goede site kunnen vinden.Wedstrijd wordt dus op zeker West Ham - Cardiff Utd, 27ste heen en 29ste terug. Vliegreis ¤56 inc. belastingen. Kaarten proberen we te regelen via www.kumb.com, is een fanzine van West Ham United.
http://www.the-generator.co.uk/london/aboutlondonhostel.cfm
Heb ik gezeten met Arsenal - PSV
Zeker voordelig als je met een paar man gaat.
Was geloof ik 15 Euro p.p.n. toen
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:55 schreef Utrecht het volgende:
Ik ben op 2e kerstdag in Londen en wil dan graag naar een wedstrijd van Arsenal of Fulham. Nu zie ik op internet alleen via ticketbureaus onwijs dure kaarten. Weet iemand waar je relatief goedkoop kaartjes voor een wedstrijd kan krijgen. Ze vragen nu 125 pond per kaartje! dat is ongeveer 175 euro beetje duur
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:00 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Vriendjes van mij zijn dit weekend naar arsenal - fulham geweest, ze hadden het goedkoopste kaartje dat was nog 75 euro. Dus als jij ze via zo een bureau gaat kopen dan ga ik er van uit dat ze niet veel goedkoper gaan worden dan dat.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gewoon even bellen naar het stadion!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:12 schreef Luni het volgende:[..]
Inderdad, gewoon met de club bellen, en zorgen dat je een credit card heb.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:20 schreef Fulton het volgende:
gewoon de metro pakken en bij het stadion wordt je vanzelf aangesproken door verdachte mannetjes met kaartjes
sim-pel
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:22 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die vervolgens minimaal een pondje of 50-60 vragen voor kaartjes
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef ChAoZ het volgende:[..]
da's normaal toch niet veel goedkoper? Paar jaar geleden 38 pond betaald voor Chelsea vs Villa, 1e ring onoverdekt, belemmerd zicht (door verbouwing)
Overdekt en onbelemmerd was toch veel duurder.
Ik weet niet precies wat Arsenal bijv. kost, maar is dat zoveel goedkoper dan?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik betaald 35.50 voor achter de goal (Lower North Bank) en de plaatsen op de lange zijde lopen al richting de 50 op.
De kaarten die bij Finsbury en Arsenal station worden aangeboden zijn meestal voor de Lower North Bank,achter de goal.
Aangezien dit maar Wolves is zijn ze zogezegd al blij dat ze de kaarten kwijt raken en passen uiteraard dan ook hun prijs aan.
Als ik dan toch een dagje naar Arsenal zou willen gaan is dit een goede optie,iig veel goedkoper dan georganiseerde reizen
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:34 schreef ChAoZ het volgende:[..]
klopt.
Ik heb indertijd niet gezien wat het bij Arsenal kostte, die speelden dat weekend geloof ik niet thuis, of was uitverkocht. We wilden toch naar een wedstrijd, Chelsea vs Villa waren nog kaarten voor over, daar maar heen
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou zeggen, bel ze eens of neem contact op via de website:Arsenal 24 hour Ticket Information +44 20 7704 4242
Meeste kans op kaarten maak je nog blij clubs als Villa en Leeds.
en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
quote:Met Easyjet naar Liverpool vliegen en met de trein verder is goedkoper
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
quote:Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Skwish het volgende:
Ben ook eens van plan om met een maat naar een thuiswedstrijd van Manchester United te gaan... Maar vliegtuig tickets schiphol - manchester airport zijn aardig prijzig....en niet vergeten de toegangskaartjes
+ bijbehorende kosten.
Als je, bijvoorbeeld, fan van Chelski bent, en je woont in Birmingham, dan kun je nog goedkoper naar Spanje vliegen en daar een wedstrijd gaan kijken, dan naar je eigen club reizen en daar gaan kijken.
quote:waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet
Op dinsdag 2 december 2003 13:23 schreef Doc het volgende:[..]
Een collega van mij was laatst voor het werk naar Manchester. Had geen kaartje. Was naar het stadion gegaan en ging in de rij staan voor de niet opgehaalde bestelde kaarten. Daar zag-ie dat mensen in de rij stonden aangesproken werden door mensen die nog kaartjes "over" hadden. Hij reageerde uiteindelijk ook op zo'n gast. Bleek dat het figuren waren die werkelijk kaarten over hadden omdat een vriend van hen ziek geworden was en zo heeft-ie -ik geloof zelfs onder kostprijs- samen met die gasten de wedstrijd SCUM-Brum gezien...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:24 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waar ie zin in had,al komt er een grote zak met geld bij nog niet
Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij
quote:Daarom is het ook een collega, en geen vriend
Op dinsdag 2 december 2003 15:16 schreef Doc het volgende:Hij is ook niet zo'n SCUM-hater als wij
Celtic vs. Rangers
Maar ook een wedstrijd van Liverpool thuis tegen bijv. Everton staat op mijn wishlist!
Boca Juniors vs. River Plate
http://www.atp.nl/home/sportreizen/voetbal/eendaags.php?PHPSESSID=41c3e2a5b3ce3d80fee458dc4b5b85dd
quote:worden er ergens ook reizen naar wedstrijden van de first division aangeboden?
Op dinsdag 30 december 2003 21:20 schreef Bredanaar het volgende:
Het is inderdaad algemeen bekend dat Engels voetbal duur is. De Premier League dan. Superduur en er valt weinig te beleven (op de tribunes dan) Je kunt veel beter naar de lagere divisies gaan, daar wordt het voetbal nog echt beleefd door de gewone mensen! en daar is het ook nog betaalbaar. 1st division is echt een aanrader, de meeste stadions zijn nog groter dan de eredivisie stadions hier en echt heel mooi.
quote:Ligt eraan of ik alleen ga of niet.
Op dinsdag 30 december 2003 20:05 schreef Cruoninga het volgende:
DG> jij gaat zeker altijd vliegend naar Londen? Dat is tegenwoordig toch goedkoper dan de boot naar Harwich?
Dat zou ik nou ook weleens willen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
Moet je absoluut doen! Ben afgelopen Kerst naar Fullham geweest en het was super! Qua sfeer niet te vergelijken met NLquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ook nog het voornemen om ooit es een Engelse wedstrijd te bezoeken (of nog beter: meerdere wedstrijden in 1 weekend), maar het is er helaas nog niet van gekomen.....
Gravenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weleens willen...![]()
Je bent wel aan het graven is het niet
oude topics kicken,2 vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Graven.
moet je niet doen,is een sukkelquote:Als je bedoelt dat ik via dit berichtje probeer te slijmen bij een bepaalde FC-supporter die regelmatig op Highbury te vinden is: nope.
Ik hoop ze ooit alle 92 te doen,ooit,binnen 25 jaar ofzo.quote:Was dat ook al voor ik jou kende van plan, maar zoals gezegd nog nooit van gekomen. Heb ook niet in m'n kop zitten dat ik dat persé in 2004 nog wil doen ofzo, maar ooit hoop ik nog eens zo'n tripje te maken....
Tot de 60e minuut was het gelijkwaardig,daarna was het bekeken,we hadden beide te lijden onder Halsey.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:29 schreef Public_NME het volgende:
(ondanks 1x onterecht verlies, en 1x waar er meer in gezeten had)
Ah zo bedoel je.... ik was via de Search aan het zoeken naar het 'Welke wedstrijden ga je bezoeken?'-topic, en kwam toen ook o.a. deze tegen. Meteen maar even omhoog gekicktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oude topics kicken,2 vandaag
Was ik al achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet je niet doen,is een sukkel![]()
Gaaf strevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop ze ooit alle 92 te doen,ooit,binnen 25 jaar ofzo.
met de 92 bedoel ik de clubs die in de hoogste 4 klassen actief zijn slimpiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:37 schreef Yeahinho het volgende:
Gaaf streven. Wordt echter wel lastig, over 25 jaar zullen veel stadions niet meer bestaan!
(al zullen dan natuurlijk hun opvolgers 'tellen' als 1 van de 92).
Ja dat had ik door, maar je moet bij sommige clubs opschieten om de oude verrotte stadionnetjes te kunnen bezoeken. Over 25 jaar zullen velen van hen namelijk in een nieuw multi-functioneel onding spelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met de 92 bedoel ik de clubs die in de hoogste 4 klassen actief zijn slimpie
Het is toch net gerenoveerd? Vorig seizoen speelde Fulham op Loftus Road van QPR vanwege de verbouwing meen ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:53 schreef Public_NME het volgende:
Het Fulham stadion is weer ff veilig; nieuw stadion komt er voorlopig niet! Het oudste stadion van de premier league is weer oud en vertrouwd! (125jr oud)
Via zwarthandelaren voor minimaal 200-250 euro per stuk denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:46 schreef Jopiler het volgende:
Chelsea-Arsenal, ergens in arpil. Hoe kom ik aan de goedkoopste kaarten?
Via de Chelsea-website?
Dat heb ik nou ook. Uiteraard wil ik alle stadions in Engeland wel eens bezocht hebben, maar voor het bezoeken van wedstrijden ga ik toch liever naar de kleinere clubs toe. Er wordt wel gezegd dat je naar Engeland moet gaan voor de traditie, maar dat is in de hoogste afdeling natuurlijk ook allemaal al vercomercialiseerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:33 schreef DutchGooner het volgende:
En toch,hoe raar het ook klinkt,bezoek ik liever Southend v Torquay (promotie Torquay) zoals vorig jaar of zoals volgende week Barnet v Dag&Red dan een Charlton v Blackburn.
Dat is wel waar, al vond ik het bij Charlton nogal meevallen. Daar proefde je ook nog gewoon de voetbaltraditie, meer als dat ik had bij de Spurs.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:38 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Uiteraard wil ik alle stadions in Engeland wel eens bezocht hebben, maar voor het bezoeken van wedstrijden ga ik toch liever naar de kleinere clubs toe. Er wordt wel gezegd dat je naar Engeland moet gaan voor de traditie, maar dat is in de hoogste afdeling natuurlijk ook allemaal al vercomercialiseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |