quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dockal speelt trouwens niet tegen Nederland
Scheelt een hoop ergernis iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb Engels commentaar bij de Turkies, genot.
Ik verwacht een hoop van Mertens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een hoop van Hazard. Deze wedstrijd gaat immers nergens om.
Immers doet niet mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een hoop van Hazard. Deze wedstrijd gaat immers nergens om.
Je stream loopt 3 minuten achterquote:
Kenia-Djiboutiquote:
Ik kijk via schakelkanaal van Sport1. Loopt dat serieus zover achter?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je stream loopt 3 minuten achter
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:31 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het gevoel dat nederland toch doorgaat
De Boer, met de bal op Dennis Bergkampquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Jup, loopt een paar min achterquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk via schakelkanaal van Sport1. Loopt dat serieus zover achter?
Jij komt duidelijk iets tekort.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsjechië neukt Turkije, dan zal Turkije zo wel scoren.
Nou nou, niet zo boos worden na mijn peppi en kokki opmerking.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk iets tekort.
Tot zover Andere Tijden, terug naar de onze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
De Boer, met de bal op Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp neemt de bal aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
De Boer, met de bal op Dennis Bergkamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |