1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
http://livetv.sx/en/eventinfo/347497_czech_republic_turkey/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:45 schreef Odaiba het volgende:
Zoveel Turkse-Nederlanders in dit land en de wedstrijd wordt niet eens uitgezonden.. Iemand ergens een schotel te leen?
WOP WOP WOPquote:
de witte Chineesquote:
Verdere afwezigen;quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:33 schreef Lathund het volgende:
Welke vijftien blessures bedoelde Blind eigenlijk?
Cillessen
Krul
Robben
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Strootman
Help me ff met de anderen.
Mwoahquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef KingRadler het volgende:
nog spannende minuten in wedstrijd in dezelfe poule als Oranje
jawel, alleen dan moet turkije verliezen van IJsland en NL winnen van Tsjechie.quote:
Daar komt een akkoordje uit rollen. Samen Nederland elimineren. Die denken: gauw weg met die Hollanders, voordat ze vanuit het niets weer meedoen om de prijzen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef franske19 het volgende:
Zou wel dubieus zijn als Tsjechië tegen Nederland wel de sterkste elf opstelt. Verder denk ik niet dat Turkije thuis verliest van IJsland. IJsland heeft natuurlijk ook liever Turkije als tegenstander op een EK dan Nederland.
Ja en dan alsnog via de play-offs toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:02 schreef franklop het volgende:
[..]
jawel, alleen dan moet turkije verliezen van IJsland en NL winnen van Tsjechie.
Elk ander resultaat betekent geen EK
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja en dan alsnog via de play-offs toch?
spelen tegelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef empa1010 het volgende:
Hoe laat spelen de Turken dinsdag dan? Want als ze winnen is het om 20:45 al afgelopen? Of wat als zij winnen en Nederland wint?
Zowel Nederland als Turkije spelen dinsdag om 20:45....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef empa1010 het volgende:
Hoe laat spelen de Turken dinsdag dan? Want als ze winnen is het om 20:45 al afgelopen? Of wat als zij winnen en Nederland wint?
Blijf gewoon thuisquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:09 schreef empa1010 het volgende:
Kneem m'n Fok!-vlaggetje mee naar de Arenadat brengt vast geluk
Hij bedoelt Sigthorsson.quote:
Die is heel klein. Ik denk dat de bookies de kans dat Nederland nog door gaat heel laag inschatten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:17 schreef roos94 het volgende:
En hoe groot is de kans dat Turkije verliest van Ijsland?
Net zo groot dat jij nu binnen 5 minuten bij mij in bed ligt....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:17 schreef roos94 het volgende:
Aangezien roos94 de pretentie wekt niet op mannen te vallen geloof ik niet dat Nederland nog doorgaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Net zo groot dat jij nu binnen 5 minuten bij mij in bed ligt....
Je kunt nu 12 keer je inzet terugkrijgen als je inzet op winst voor IJsland en Nederland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:17 schreef roos94 het volgende:
koekoekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je kunt nu 12 keer je inzet terugkrijgen als je inzet op winst voor IJsland en Nederland.
17%quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:17 schreef roos94 het volgende:
Niet als ze verliezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:19 schreef empa1010 het volgende:
Turken hebben al genoeg aan gelijkspelofwel, we liggen er gewoon al uit.
Kans is nog aanwezig ook, als belgie niet verliest van Israel en Cyprus wint dan halen ze de playoffs alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als zelfs Cyprus doorgaat naar het EK en Nederland niet
Duitsland, fuck Belgiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
Zo...welk land gaan we supporten op het EK....ik word tijdelijk belg....
Ja ik dacht ook...ik word tijdelijk Belg of Mof....maar die Duitsers zijn al wereldkampioen...quote:
de enige belg die ik ga supporteren is onze grote held Max Verstappenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
Woont ie in België of is zijn moeder Belgisch....ik zag ook laatst dat interview waar hij aangaf al van zijn 16e te mogen drinken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
de enige belg die ik ga supporteren is onze grote held Max Verstappen
woont in Belgie komt uit voor Nederlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Woont ie in België of is zijn moeder Belgisch....ik zag ook laatst dat interview waar hij aangaf al van zijn 16e te mogen drinken...
Zo fantastisch was het vandaag ook weer niet, 1-2 winst tegen Kazachstan, dat mag ook wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef KingRadler het volgende:
dat wij het zover hebben laten komen.
hadden we maar van Dijk en Tete in het begin gehad in WK kwalificatie.
Tete moest in het begin van de kwalificatiereeks nog debuteren voor Ajaxquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef KingRadler het volgende:
Niemand wilde Van Dijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef KingRadler het volgende:
Ze moeten nog Europees kampioen worden. Altijd mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook...ik word tijdelijk Belg of Mof....maar die Duitsers zijn al wereldkampioen...
Noord Ierlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer beschamend het is. de nummer 140 van de wereld en zelfs die konden we niet eenvoudig aan de kant schuiven. Alsof België angstig wordt van Andorra zo voelt het bij mij althans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo fantastisch was het vandaag ook weer niet, 1-2 winst tegen Kazachstan, dat mag ook wel.
quote:
Van Dijk was de beste in de defensie.quote:
haha zo jij deugniet xdquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:27 schreef KingRadler het volgende:
lijkt me fantastisch volgend jaar in een Hollands Cafe verkleed als Duitser of Belg naar het EK kijken.
Kazachstan vergelijken met Andorraquote:Op zondag 11 oktober 2015 05:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer beschamend het is. de nummer 140 van de wereld en zelfs die konden we niet eenvoudig aan de kant schuiven. Alsof België angstig wordt van Andorra zo voelt het bij mij althans.
kansloze reactie, daarnaast stonden Brumaquote:Op zondag 11 oktober 2015 07:53 schreef Snackman het volgende:
[..]
Van Dijk was de beste in de defensie.
Bijzonder ook dat hij de leiding nam in de defensie en nagenoeg foutloos speelde, als debutant.
Dit zie ik KingRoland ook doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:27 schreef KingRadler het volgende:
lijkt me fantastisch volgend jaar in een Hollands Cafe verkleed als Duitser of Belg naar het EK kijken.
Het is onze topscorer!111!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over de korte invalbeurt van Robin van Persie? Ik zie allerlei zieltjes over elkaar heen vallen dat het zeer respectloos is van Danny Blind om Van Persie zo zijn honderdste interland te laten vieren. Als er iemand is die niet vies is van een partijtje respectloos doen, is het Robin van Persie wel.
Met het huidige hoge aantal interlands, inclusief de onnodige oefeninterlands tussendoor, vind ik de club van 100 een vertekend beeld geven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over de korte invalbeurt van Robin van Persie? Ik zie allerlei zieltjes over elkaar heen vallen dat het zeer respectloos is van Danny Blind om Van Persie zo zijn honderdste interland te laten vieren. Als er iemand is die niet vies is van een partijtje respectloos doen, is het Robin van Persie wel.
Eens, irritant ventje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |