Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, clums, heel graag! En hoezo je gaag emigreren?
Beter dan wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Leuk Clums! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Kan ook morgen komen passenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
En ik kan Lonaa gratis meenemen. (Heb zo'n meereiskaartje van de NS)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! C_C, hai
En ook interesse in dingen in maat 44
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.quote:
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier niet op m'n plaats ben, hoor ik het wel![]()
Ik heb nog maar 2 zaterdagen en die staan al volgeplandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Tot mijn grote verrassing kan ik elke zaterdag in oktober('s nachts wel werken, maar dat maakt niet uit)
SPOILER: Eerst even twee paar schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de truien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 10:31:40 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |