Ja ik keek zijn stream. Hij werd helemaal gek. Elk pakje was een non-rare. Was echt bizar om te zienquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:13 schreef 3-O-Three het volgende:
Maar bv een Jovetic en Hamsik voor 800czijn 81 en 83 rated, die zitten veel minder in packs als in fifa 15 waar Jovetic nog lang rond de 20 k heeft gekost..
Die Nick28 had gisteren $1000 packs geopend voor die purple ibra lees ik net ergens, zat niks bijzonders bij
Die heb je dan uit een gratis pack gekregen (bijvoorbeeld je startersteam).quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom zijn sommige spelers niet te verhandelen items?
Jammer, want ik heb ze niet meer nodig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb je dan uit een gratis pack gekregen (bijvoorbeeld je startersteam).
Dan discard je ze voor 0 coinsquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Jammer, want ik heb ze niet meer nodig.
nee, als je geluk hebt kan je er max 100/200 c winst op maken niet de moeite en als er weer special packs komen niksquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:39 schreef realbase het volgende:
fitness +30 kopen voor 950 .. interessant om te verkopen in volgend weekend ?
oh dacht dat ze voor 1400-1500 gingen in het weekendquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:58 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
nee, als je geluk hebt kan je er max 100/200 c winst op maken niet de moeite en als er weer special packs komen niks
Soms betalen mensen dat maar moet je veel geduld hebben, heb die van mij uiteindelijk gedumpt voor rond de 1200/1300.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:59 schreef realbase het volgende:
[..]
oh dacht dat ze voor 1400-1500 gingen in het weekend
Wilde het juist helemaal anders gaan aanpakken. Niet meer een CF als tussenstation maar een spits als eindstation. Op het middenveld een beetje combineren en dan de LM/RM lanceren om ze op de slof van Martinez klaar te leggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:24 schreef 3-O-Three het volgende:
Je gaat je spelers nu nog meer uit elkaar zetten, overtikken word 2x zo lastig...
Je kunt het proberenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan ik hier ook terecht met een vraag over CAREER-mode of moet ik dan in een ander topic zijn?
Ik hoef alleen te weten hoe jeaan zo'n oefentoernooi in de voorbereiding deel kan nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt het proberenMaar echte career experts zitten hier volgens mij niet.
Ik snap je plan maar dat werkt met die slechte passing imo niet echt, maar wie weet jou welquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde het juist helemaal anders gaan aanpakken. Niet meer een CF als tussenstation maar een spits als eindstation. Op het middenveld een beetje combineren en dan de LM/RM lanceren om ze op de slof van Martinez klaar te leggen.
Ik raad je aan 4-2-2-2 / 4-1-2-1-2 (2) en 4-3-1-2 te spelen, meest stabiele formaties imo in FIFA 16. 2 spitsen is een must.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde het juist helemaal anders gaan aanpakken. Niet meer een CF als tussenstation maar een spits als eindstation. Op het middenveld een beetje combineren en dan de LM/RM lanceren om ze op de slof van Martinez klaar te leggen.
Ging mij vooral om de passing/crossing van de LM/RM en dat zit wel goed.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:34 schreef 3-O-Three het volgende:
[..]
Ik snap je plan maar dat werkt met die slechte passing imo niet echt, maar wie weet jou wel
In 14 was dat wel een van mijn favoriete formaties en begin 15 ook nog wel redelijk
Speel het liefst met 1 spits. 4222 vroeger wel vaak gebruikt en dat was wel altijd lekker spelen. Neig nu toch iets meer naar 4231. Martinez voorin en James en Griezmann daarachter... Rest moet ik nog maar even kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik raad je aan 4-2-2-2 / 4-1-2-1-2 (2) en 4-3-1-2 te spelen, meest stabiele formaties imo in FIFA 16. 2 spitsen is een must.
Het kan wel, alleen zou je echt wingers als Ronaldo en Bale/Robben/Messi moeten hebben die lengte + fysiek hebben of uitstekende stats qua dribbling/pace/passing.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef zerokil het volgende:
2 spitsen is inderdaad ook voor mij een must. Alleen heel erg janmerdat je dan geen echte wingers kan gebruiken..
Ik zie met 1 spits formaties het probleem dat je vaak op een eiland staat en zelf niks meer kan forceren net als in FIFA 15 etc. Op pace win je het duel niet en je staat tegen 2 CB's voorin.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ging mij vooral om de passing/crossing van de LM/RM en dat zit wel goed.
[..]
Speel het liefst met 1 spits. 4222 vroeger wel vaak gebruikt en dat was wel altijd lekker spelen. Neig nu toch iets meer naar 4231. Martinez voorin en James en Griezmann daarachter... Rest moet ik nog maar even kijken.
Probleem met 433 is dat de wingers te ver weg staan waardoor de spits echt op een eiland staat inderdaad. Met 433-5 is dat enigszins in te perken omdat de CF verder naar achter staat waardoor de CMs aan kunnen sluiten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zie met 1 spits formaties het probleem dat je vaak op een eiland staat en zelf niks meer kan forceren net als in FIFA 15 etc. Op pace win je het duel niet en je staat tegen 2 CB's voorin.
SPOILER: Zoiets dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen om de grapjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:52 schreef realbase het volgende:
het bewijs van het nut van pack opening.. another KSI1.8 mil weg
Of Walcott wat is die man vies goed.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen zou je echt wingers als Ronaldo en Bale/Robben/Messi moeten hebben die lengte + fysiek hebben of uitstekende stats qua dribbling/pace/passing.
ik vind lucas moura, el sha en vooral felipe anderson vies goedquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of Walcott wat is die man vies goed.
82 finishing van Walcott is geniaal.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik vind lucas moura, el sha en vooral felipe anderson vies goed
VInd Shevchenko echt goed dit jaar, had eerst Laudrup maar die werd constant van de bal afgezetquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor dat geld van Shevchenko kun je beter een fatsoenlijke spits kopen. Vieri was vorig jaar briljant en stukken goedkoper.
Kluivert of Butreaguno of hoe je dat ook schrijft lijken me stukken beter. Zijn iets completer dan Sheva.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
VInd Shevchenko echt goed dit jaar, had eerst Laudrup maar die werd constant van de bal afgezet
Klopt maar ook bijna 2x zo duur. Was een keuze tussen Shevchenko,Litmanen en Laudrup.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert of Butreaguno of hoe je dat ook schrijft lijken me stukken beter. Zijn iets completer dan Sheva.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Probleem met 433 is dat de wingers te ver weg staan waardoor de spits echt op een eiland staat inderdaad. Met 433-5 is dat enigszins in te perken omdat de CF verder naar achter staat waardoor de CMs aan kunnen sluiten.
Heb geen idee hoe 4231 speelt maar met Martinez, James, Griezmann en een 3e CAM zou de aanval toch goed bezet moeten zijn.Raar plaatje, zo ziet die formatie er helemaal niet uit in FUT zelf. Heb er voor de grap paar wedstrijdhes meegespeeld, en je voorste 2 CAMs lopen echt super goed vrij. Speelt best prima tot nu toe.SPOILER: Zoiets dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is heel makkelijk, gewoon op de keeper aflopen, en stukje ervoor naar rechts of links bewegen en dan inschieten naar de kant waar je heen beweegt met finesse schot.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb erg veel moeite om kansen, met name 1 op 1 met de keeper, af te maken.
Aanvulling: Hoe dichter bij de keeper, hoe zachter. Als je echt bijna op de keeper zit moet je echt een rollertje hebben, want alles boven de grond pakt hij op magische wijze.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, gewoon op de keeper aflopen, en stukje ervoor naar rechts of links bewegen en dan inschieten naar de kant waar je heen beweegt met finesse schot.
Beste is natuurlijk om naar links te gaan als je een linksbenige speler heb etc
Dit gaat ook niet meer veranderen ben ik bang...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Man man man, wat irriteer ik me toch dood aan de constante penals en vrije trappen voor fucking schouderduwtjes die in RL niks zijn. KUT EA KRIJG DE TYFUS.
Want?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 06:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet meer veranderen ben ik bang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |