SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs dat niet eens...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
4 deuken in een pakkie boter zul je bedoelen.
Ik ben van divisie 2 naar 5 gegaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Eindelijk de titel gewonnen van divisie 5, ik begon met 4-0-0 en eindig met 5-4-0....![]()
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben van divisie 2 naar 5 gegaan
Alles ging ineens fout en tegenstanders die longshots tot in de perfectie beheerste dus uit het niets kreeg ik goals tegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe dat dan?
Ik ben nu van 10 naar 4 gegaan in één keer, alleen niet altijd de titel gewonnen maar wel altijd gepromoveerd.
Contractenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat voor nut heeft een manager eigenlijk bij FUT?
Als je een contract aanbied aan een speler dan krijgt die 1% meer wedstrijden. Dus mensen kopen allemaal managers in (hoeft niet actief te zijn) om meer uit contracten te krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb er staan onderhandelingen +1%, wat betekent dit?
Spelers met dezelfde nationaliteit of competitie krijgen +1 chemistryquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat voor nut heeft een manager eigenlijk bij FUT?
El ghaza kan niet zo veel, al was het leuker om naar te kijken dan naar Narsinghquote:
Hoezo? Iemand die over een bal struikelt is toch best wel grappig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
El ghaza kan niet zo veel, al was het leuker om naar te kijken dan naar Narsingh
Het is gewoon doffe ellende op die positie (buiten Robben dan).quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand die over een bal struikelt is toch best wel grappig.
Xbox, PS4, Pc?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mocht iemand een keer zin hebben in een potje FIFA, ik heet Toilutpaper.
waarom?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:05 schreef realbase het volgende:
ik ben al mn spelers aan het dumpen voor onder de market price
voor de liefhebbers die snipen.. depay is al weg voor een prikkie
geen zin om er een week over te doen.. hou mn BBVA team hoor - maar mn NL en BPL team gaan weg, eens kijken wat ik daarmee kan bouwen - leuk hybrid ofzoquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:05 schreef realbase het volgende:
ik ben al mn spelers aan het dumpen voor onder de market price
voor de liefhebbers die snipen.. depay is al weg voor een prikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:40 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
je had op ps3 moeten blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon even opzoeken wat de laagste BIN is joh, zo gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:31 schreef realbase het volgende:
[..]
geen zin om er een week over te doen.. hou mn BBVA team hoor - maar mn NL en BPL team gaan weg, eens kijken wat ik daarmee kan bouwen - leuk hybrid ofzo
het was ook wat overdreven hoor..Depay voor 1k lager ingezet bijv.. de rest allemaal 100-200 lager dan laagste BIN.. heb alweer 93kquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon even opzoeken wat de laagste BIN is joh, zo gedaan
Ja,pirloquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:38 schreef ElroyW het volgende:
Iemand al zo'n mega pack van 35k gekocht ?
Dat valt wel mee dan. Ik zit nu op 170k, maar verder geen dure teams ofzo. Bijna geen tijd (meer) om te tradenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:46 schreef realbase het volgende:
[..]
het was ook wat overdreven hoor..Depay voor 1k lager ingezet bijv.. de rest allemaal 100-200 lager dan laagste BIN.. heb alweer 93k
wat een kut teamquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:13 schreef Rijst het volgende:
Heb dit gemaakt. Chielini 8 chem met loyalty
[ afbeelding ]
Dat is toch logisch? Alleen maar prut in die packs, dus de matige spelers die uiteindelijk toch wel discard worden dalen nog sneller, omdat ze veel gepulled worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:39 schreef 3-O-Three het volgende:
Game is een paar weken uit en nu zitten de meeste spelers al bijna op discard waarde, best apart als je ziet dat er echt geen klote in die packs zit
Alles wat tot 82 rated is wordt veel gepulled (als ik zo die youtubers zie). Over het algemeen gaan die spelers richting discard. Noem eens een paar spelers op andersquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:01 schreef 3-O-Three het volgende:
Er worden veel minder rare golds gepulled dus het is helemaal niet zo logisch
Lukaku is dus zo'n typische speler die in het begin nog 10k ofzo kost en dan gestaag naar discard gaat. Maar nu dus sneller, wordt gewoon vaak gepulled. De betere spelers die nu nog 60k worden en later in het spel naar de 5-10k gaan worden minder gepulled voor mijn gevoel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:15 schreef 3-O-Three het volgende:
Ow dat wist ik niet kijk geen youtubers, ook niet echt een vergelijk denk wat hun pullen aangezien ze er honderden dollars per keer doorheen jagen, denk dat het overgrote deel van de spelers alleen packs koopt met matchcoins/traden
Maar ik vind het al heel wat als er een rare speler in zit van tegen de 80, beste tot nu toe is lukaku9 van de 10 packs niet eens een rare speler
Pirlo is 4k ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:04 schreef realbase het volgende:
heb meer uit packs gekregen dan in 15.. depay, pirlo en een zooi 5-10k players.. maar tis wel karig indd
maar wel 84 rated ( ze hadden het over max 80 rated players )quote:
Spelers als baines en clyne waren iďd heel duur.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:10 schreef realbase het volgende:
[..]
maar wel 84 rated ( ze hadden het over max 80 rated players )
vooral BPL gasten deden het in het begin erg lekker qua selling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |