SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs dat niet eens...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
4 deuken in een pakkie boter zul je bedoelen.
Ik ben van divisie 2 naar 5 gegaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Eindelijk de titel gewonnen van divisie 5, ik begon met 4-0-0 en eindig met 5-4-0....![]()
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben van divisie 2 naar 5 gegaan
Alles ging ineens fout en tegenstanders die longshots tot in de perfectie beheerste dus uit het niets kreeg ik goals tegenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe dat dan?
Ik ben nu van 10 naar 4 gegaan in één keer, alleen niet altijd de titel gewonnen maar wel altijd gepromoveerd.
Contractenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat voor nut heeft een manager eigenlijk bij FUT?
Als je een contract aanbied aan een speler dan krijgt die 1% meer wedstrijden. Dus mensen kopen allemaal managers in (hoeft niet actief te zijn) om meer uit contracten te krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb er staan onderhandelingen +1%, wat betekent dit?
Spelers met dezelfde nationaliteit of competitie krijgen +1 chemistryquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat voor nut heeft een manager eigenlijk bij FUT?
El ghaza kan niet zo veel, al was het leuker om naar te kijken dan naar Narsinghquote:
Hoezo? Iemand die over een bal struikelt is toch best wel grappig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
El ghaza kan niet zo veel, al was het leuker om naar te kijken dan naar Narsingh
Het is gewoon doffe ellende op die positie (buiten Robben dan).quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand die over een bal struikelt is toch best wel grappig.
Xbox, PS4, Pc?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mocht iemand een keer zin hebben in een potje FIFA, ik heet Toilutpaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |