is het nog gelukt bij jou vandaag?quote:
Ja, was twee euro. Maar de vergoeding is 12,50quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicetheetje moest je gewoon zelf betalen toch?
Lekker. Had je uitgelegd dat je Roamler deed?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, was twee euro. Maar de vergoeding is 12,50
Nee, niks gezegd, mag ook niet he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Had je uitgelegd dat je Roamler deed?
Nee, had 1 gedaan maar ik had verkeerd geteld. Ik moet beetje beter gaan oplettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
is het nog gelukt bij jou vandaag?
Nee weet ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, niks gezegd, mag ook niet he!
Maar kreeg dat doosje gewoon uit het niks
Sommige dingen moet het wel he. Ik deed dus babymelk check en daar moet je de medewerker iets bij vragen, kun je brief laten zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, niks gezegd, mag ook niet he!
Maar kreeg dat doosje gewoon uit het niks
Vermeer, top kek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heet geen Blind van m`n achternaam.
Alleen Vermeer en Karsdorp maken kans op uitnodiging op dit moment.
Wat deed je fout?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, had 1 gedaan maar ik had verkeerd geteld. Ik moet beetje beter gaan oplettenMaar volgende week nieuwe kansen dus dan komt het wel goed. Weet nu wel wat ik fout deed dus dat is wel chill.
Oooh, dan zou ik zeggen, is voor mijn moederquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ikmaar als ze in supermarkt vragen waarom je fotos maakt enzo.
Ohja die staat hier ook nog open. Maar daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige dingen moet het wel he. Ik deed dus babymelk check en daar moet je de medewerker iets bij vragen, kun je brief laten zien.
Ik zag later dat het dummy dozen waren, dat had ik wel aangeklikt maar was vergeten voorraad aantal in schap bij te werken. Maar ik ga hier in vervolg beter oplettenquote:
Ik zeg dan ook uitnodigingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer, top kek.
Vermeer mag zich richten op carriere voor Suriname.
Van Tete, Riedewald, Bazoer, Cilissen en El Ghazi, wie zou jij vervangen voor welke speler?
Ik vond het wel echt akwardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:12 schreef supersof het volgende:
ik zou gewoon doen alsof ik op whatsapp zat en dat ik iets voor mijn moeder moet halen
Ik moet zeggen nu na een paar keer vind ik het al niet meer zo eng.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel echt akwardMaar er waren 2 mensen bezig naast me en die zeiden er niks vanverder dus
Het is niet engquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet zeggen nu na een paar keer vind ik het al niet meer zo eng.
Een kwartier?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet engMaar als je een kwartier lang daar naar die schappen staat te kijken en fotos maakt. Beetje apart gewoon
Vragen lezen, antwoorden, goed kijken. Ik snap niet hoe mensen dat in 2 minuten kunnen.quote:
Ja bij wijze van sprekenquote:
Ja het is nogal apartquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel echt akwardMaar er waren 2 mensen bezig naast me en die zeiden er niks vanverder dus
Maar je kan hem toch al eerder accepteren en de vragen alvast doorlezen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vragen lezen, antwoorden, goed kijken. Ik snap niet hoe mensen dat in 2 minuten kunnen.
Ja, sommige duren wel lang hoorquote:
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar je kan hem toch al eerder accepteren en de vragen alvast doorlezen?
Maar ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel cola er staat enz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou ik doen, zodat je niet te veel bij dat schap hoeft te doen
Oh ja ik zou dat nog wel onthoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel cola er staat enz.
Oh dat is wel nice. Ik ga vanaf maandag echt mijn best doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
AHHH yessss, 12,50 erbij
24,50 verdiend vandaag omg
lekker verdienen zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
AHHH yessss, 12,50 erbij
24,50 verdiend vandaag omg
Ja, als je niks anders te doen hebt, waarom nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice. Ik ga vanaf maandag echt mijn best doen
ja zeker wel, maar denk niet dat zulke bedragen er altijd zullen zijnquote:
jippieeee, welke?quote:
haha wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik moet naar nieuw amsterdam, 7,8 km fietsen. 18 eu voor de messen display
Als mijn fiets maandag normaal doet en het is oké weer dan fiets ik misschien wel even heen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
haha wowik kreeg daar 10 euro voor. 5km fietsen
zal die dan niet weg zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als mijn fiets maandag normaal doet en het is oké weer dan fiets ik misschien wel even heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |