12 jarigen be likequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: No new niggas nigga we dont feel that. Ga maar naar KLB of VBL
wat
Ik ook, wil hem live zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
ik luister heel veel The Weeknd de laatste tijd
dat jullie het even weten jongens
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook, wil hem live zien
Komt Kanye ooit nog naar NL???
2lief4mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja![]()
elke dag weer een btje meer vliefd
een rode hamerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
wat is rood en erg slecht voor je tanden
House of balloonsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
ik luister heel veel The Weeknd de laatste tijd
dat jullie het even weten jongens
sterf eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
wat is blauw en ruikt naar rode verf
Ik wil ook samenwonen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komende 15 jaar liever niet
Heb al kattenkinderen
jouw lijf als je geverfd bent en een ravijn bent ingegooidquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
wat is blauw en ruikt naar rode verf
Awww.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beste beslissing die ik ooit genomen heb
Why not?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.![]()
Ik kan er voorlopig niets aan veranderen denk ik.
En jij wilt Toto een cursus humor aanbieden? Ik weet niet wie de meester en wie de leerling in deze zou moeten zijnquote:
Niet echt een mogelijkheid toe nu.quote:
Haha. Ik ga de laptop wel opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel een beetje saai zo
misschien een leuk plaatje zoeken?
Ja, dat wel. Binnenkort samen naar Rome.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt vanzelfnog steeds helemaal heppie? (
)
Aaaa romantisschhhhquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Binnenkort samen naar Rome.
Leuke stad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Leukere stad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aaaa romantisschhhh
Ik wil met oud en nieuw naar Londen
Mooie fontijnenquote:
Londen is leuk ja. Ben ik eens rond kerst geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aaaa romantisschhhh
Ik wil met oud en nieuw naar Londen
Fonteinen.quote:
teijnenquote:
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
2 maar? Jeh ebt de hele wereld tot je beschikkingenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het sparen om ergens heen te gaan met Lokje.
Weten pas 2 plekken waar we heen willen, maar beiden vies duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |