Heb ik al over na zitten denken, maar ik kan niet echt iets bedenken wat ik zelf ook nog mooi vindquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Chicolade het volgende:
Zou iets met een kerstthema misschien ook leuk zijn, of te eenvoudig? Je ziet dan al veel eenvoudig gevouwen sterren, en crepepapier klokken hangen als decoratie, misschien is er een markt voor complexere, wat meer sophisticated papercraft modellen?
Thanksquote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die eenhoorn![]()
Mag ik een linkje waar ik hem kan kopen? Want ik wil er wel héél graag een aan de muur
Dat is ook wel lastig jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken, maar ik kan niet echt iets bedenken wat ik zelf ook nog mooi vind
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2015 08:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
ThanksIk heb de link in mijn profiel staan en in mijn onderschrift
Is dit niet meer jouw ding Puala?quote:Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef Puala het volgende:
Ik heb wel interesse Saisai![]()
En die ster wil ik ook wel maken
Oh ja dat klopt zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
Is dit niet meer jouw ding Puala?
[ afbeelding ]
Nee sorry, slechte ervaring mee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:14 schreef Barreltje het volgende:
en een schaap?![]()
wel met een heel lijf er aan vast? of kan dat niet? of heb ik die gemist??
verder heb ik geen crea dan wel K&W projecten om te showen.. dus ik kom nooit aan de beurt![]()
Ik vind hem erg vet, zitten er ook gaten in die neus? Na 10 uur vind ik priegelwerk op zijn zachtst gezegd niet leuk meer denk ik, dus ik val afquote:Op maandag 16 november 2015 15:13 schreef Saisai het volgende:
Ik blijf nog even verder borduren op de boerderijdieren. Wederom krijg ik het model niet mooi in beeld op de computer, maar dit is het ongeveer:
[ afbeelding ]
Wie zou deze willen testen? Ik verwacht dat het qua moeilijkheid goed te doen is (mits je al creatief bent), maar het zal zo'n 10 uur in beslag nemen om te maken, dus onderschat dit niet.
Naast de voorwaarden in de OP, is een extra voorwaarde dat je een bekende moet zijn in CRE of K&W en houdt van priegelwerk en nette afwerking.
Dit betekent dat je in het verleden eerder projecten o.i.d. gepost moet hebben.
Op basis van je posts maak ik een keuzeSammz, jij kunt ook gewoon weer meedoen.
Niet echt gaten, wel inkepingen. Stuk of 20 geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind hem erg vet, zitten er ook gaten in die neus? Na 10 uur vind ik priegelwerk op zijn zachtst gezegd niet leuk meer denk ik, dus ik val af![]()
Hoeveel velletjes papier gaan er in zo'n model eigenlijk?
O fijn, thanksquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb je voorwaarde in de OP gezet, Saisai.
met het schaap of met niet-K&W/CREA mensenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met het schaap of met niet-K&W/CREA mensen
mag ik dan een schaap aanvragen?quote:
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef Teydelyk het volgende:
Heb je een website? Zo nee, wil ik er best eentje voor je in elkaar zetten - kun je zelf je creaties online gooien. Portfolio ofzo.
Een schaap op poten? Wat voor schaap?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mag ik dan een schaap aanvragen?
dan haal ik em wel van je site af tzt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |