Ja, onverwachte druktequote:
Hehe, van mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan altijd natuurlijk![]()
Ik pm je het adres even want als ik het hier geef krijg ik billekoek van Danny.
hehe, zoals verwacht helaas..quote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Samzz het volgende:
Het paard past, zoals verwacht, ook niet. De hals past dan weer wel perfect
.
Doe maar rustig aan, hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe, zoals verwacht helaas..Ik ga een nieuwe voor je maken. Het model an sich is klaar, ik moet er alleen nog even chocola van maken
(lees: nummeren e.d.)
Ik dacht dat men zelf wel zo snugger zou zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef Saisai het volgende:
Wel nadenken over hoe je hem vastpakt dan
Meh, je wil niet weten wat voor briljante vragen/ opmerkingen er bij me binnen komen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat men zelf wel zo snugger zou zijn.
quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw begonnen met Magic George. Alles past perfect. De delen de ietsje uitsteken (voorhoofd voornamelijk) zijn vastgemaakt met tape omdat ik hier na het paard ga maken.
Om te ontwerpen is het niet snel te complex, maar ik maak me vooral zorgen over het kunnen vouwen van het model. Dat zie ik eerlijk gezegd niet echt gebeuren, zulke kleine frutsels.quote:Op zondag 8 november 2015 16:41 schreef Fixers het volgende:
Zeg Saisai, zou je ook een (bonsai) boom kunnen ontwerpen? Dat lijkt me tof in deze stijl. Of is zoiets te complex?
Het hoeft ook niet super gedetailleerd. Ik zie mezelf niet 3346 boomblaadjes en takjes in elkaar vouwen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Om te ontwerpen is het niet snel te complex, maar ik maak me vooral zorgen over het kunnen vouwen van het model. Dat zie ik eerlijk gezegd niet echt gebeuren, zulke kleine frutsels.
Ik begrijp je idee. Ik zal erover nadenken/ wat uitproberen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet super gedetailleerd. Ik zie mezelf niet 3346 boomblaadjes en takjes in elkaar vouwen.Het zou eenvoudiger en gestileerder kunnen. Je ziet vaak dat bonsai bomen meerdere bladkronen hebben die als plateaus rond de centrale stam zweven. Ieder plateau zou dan één papieren blok kunnen zijn. Beetje vereenvoudigen a la minecraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |