Ja, echt heel erg cutequote:Op woensdag 25 november 2015 22:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind dit de leukste tot nu toeWat een cutie
Ziet er vet netjes uit ook!
Het moeilijkste gedeelte zit erop denk ik, de hals is vaak goed te doen. Hoe is het qua stevigheid en logica (nummers)?quote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg cute. Doe m'n best netjes te knippen en te plakken. Ik ben nu iets over de helft
.
Lachend toekijken hoe zijn familie wordt afgeslachtquote:Op woensdag 25 november 2015 22:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zie Pebbles al helemaal hangen in iedere slagerij. Echt heel leuk!
Perfect. Pasvorm ook. Als ik ergens tegenaan loop hoor je hetquote:Op donderdag 26 november 2015 08:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte zit erop denk ik, de hals is vaak goed te doen. Hoe is het qua stevigheid en logica (nummers)?
[..]
Lachend toekijken hoe zijn familie wordt afgeslacht
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:00 schreef De_Hertog het volgende:
Volg dit topic al een tijdje, maar wil toch even melden dat ik het tof vind, zowel van Saisai als van de 'proefkonijnen'
Mooizo, ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 26 november 2015 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Perfect. Pasvorm ook. Als ik ergens tegenaan loop hoor je het.
Moeilijkste zit er nog niet helemaal op, moet aan de andere kant nog een stuk oor/hals overgang en de bovenkant van de kop moet er nog aan. Maar dat komt goed.
ik geef er momenteel gratis een rode neus bij omdat het bijna kerst is, als verrassing. Die kun je er tijdelijk opzetten en zit er los bij.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Oh wow, supervet!
Kwam er eigenlijk nog een Rudolph? Ik wil graag eentje gaan bestellen, maar als die komt wacht ik nog even![]()
(En hoe groot zijn de herten eigenlijk ongeveer die je op etsy hebt staan?)
vet manquote:Op woensdag 9 december 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar! Echt zo tof
.
Ik zal 'm morgen even voor je opmeten, Saisai, biggel is groot.
Ja, me tooquote:Op woensdag 9 december 2015 22:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
vet man
Mooie foto ook, ben benieuwd naar de foto's bij daglicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |