Ik had jou al genoteerd, met een positieve note erbijquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef annelotje het volgende:
Oeh gaat puala de poes testen?? I love kitties! Ben goed in priegelwerk en heb heul veul geduld. Zie mijn haak en borduurwerk hihi.
thnx voor de positieve note hihi. Voor n varken vind ik m wel leuk maar ik heb echt niets met varkens.. sorry!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had jou al genoteerd, met een positieve note erbij
Hoe vind je het varkentje? Of is die gewoon niet leuk, kan ook
Geen probleem, je moet het wel zelf leuk vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:33 schreef annelotje het volgende:
[..]
thnx voor de positieve note hihi. Voor n varken vind ik m wel leuk maar ik heb echt niets met varkens.. sorry!!
Haha, nou dat zal vast meevallenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef Elvi het volgende:
Ik wilde het ook een keer proberen, maar dan zal ik eerst mn brei-ring creaties moeten posten vrees ik![]()
Dan val ik meteen door de mand want zo goed ben ik ook weer niet
Maar ik vind wel dat je toffe creaties maaktverkoop je de eenhoorn al? En kan je ook een t-rex maken?:P
op potenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
Een schaap op poten? Wat voor schaap?
Whehe, één van mijn paarden heet Pebblesquote:Op woensdag 18 november 2015 12:55 schreef Saisai het volgende:
Ik ga mijn jas aan doen en Cleo en Pebbles op de bus doen
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe, één van mijn paarden heet Pebbles.
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
Pebbles lag net op de mat. Dus nu zit ik lekker warm onder een dekentje te embossen en te knippen
.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:32 schreef Puala het volgende:
Cleo bij mijmorgen even een lijmstift halen en plakken
Hij is wel heel gaafquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef Saisai het volgende:
Respect voor beide dames. Sammz gaat als een speer en Puala heeft poesmauw al bijna in elkaar
Ondertussen heb ik verder geklooid met de T-Rex. Het gaat me inmiddels wat beter af dan toen ik ermee begon (oefening baart kunst), maar ik weet 't niet.
Wat vinden jullie?
Ik denk overigens dat deze fucking moeilijk gaat zijn
[ afbeelding ]
Maar die bestaat al zo te zienquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:24 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Over dino s gesproken. Misschien een idee om te maken?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |