jij eet vast alleen maar kaasfondue, kaaskopquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
Ben jij een spleetoog dat je zoveel oosters eet?
Ach, oosters eten is ook lekker, maar ik hou ook heel erg van een doodgewone simpele Hollandse hap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
Ben jij een spleetoog dat je zoveel oosters eet?
Ik eet alles eilanderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:38 schreef sacha het volgende:
[..]
jij eet vast alleen maar kaasfondue, kaaskop
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, oosters eten is ook lekker, maar ik hou ook heel erg van een doodgewone simpele Hollandse hap.
Mijn voorouders komen uit Saksen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie stamt er ook al weer af van ...?
Ben je familie van Sas dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn voorouders komen uit Saksen.
Geen idee waar haar voorouders vandaan komen, qua haarkleur en lichaamslengte is het best mogelijk.quote:
Ook al groen... Blijken we straks allemaal een grote familie te zijn...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee waar haar voorouders vandaan komen, qua haarkleur en lichaamslengte is het best mogelijk.
Door die zonnebril kan ik haar ogen niet zien, mijn ogen zijn in ieder geval groen.
Hebbie ook groen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al groen... Blijken we straks allemaal een grote familie te zijn...
Ik meer groen, maar sommigen zeggen groen/grijs, er zit iig geen blauw en bruin in bij mij...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
blauw groen grijs... afhankelijk van de mood en het licht...
Je hebt vandaag je lolbroek aangetrokken?quote:
Gisteravond niet uitgedaan bedoel je....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt vandaag je lolbroek aangetrokken?
Ik kwam vannacht laat thuis en wist meteen weer waarom ik een hekel aan honden (eigenlijk meer aan de eigenaren die het vertikken die zooi ook op te ruimen, die beesten kunnen er in principe weinig aan doen) heb, en kon vanmiddag de stront weer eens onder mijn schoenen uitkrabben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond niet uitgedaan bedoel je....
Mijn hele profielzolen zaten dicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
Wel kijken waar je loopt, maar soms gaat dat wel eens mis...
Dat dacht ik dus ook al. Dank je voor de extra info.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je bedoelt udon.
Udang is garnaal en udong is niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |