Ja ze had een nijntje in haar borstzak, niet te zien op de caps tot nu toe, ik zag 'm ook pas in beeld toen ze meer draaidequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef rowan634 het volgende:
weten jullie zeker dat zij het is? leuk
Eeuwige roem...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Die was vd week nog in het nieuws
http://frontpage.fok.nl/w(...)al-rondjesloper.html
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag haar op fb een keer langskomen toen ik iets zocht en dat is ze
quote:
Zal ze der zeikmatjes mee genomen hebbenquote:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Zei tegen Bas iets over een koeienmeisje
Ze wind er dan ook geen zeiltjes omquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
is dit oma?dan is ze precies zoals ik me haar had voorgesteld
Yep iets over koeienmeisje ofzo maar wat peziez begreep ik niet, Bas lachte er wat omquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze der zeikmatjes mee genomen hebben![]()
Heeft ze iets tegen Bas gezegd,
Dat is zequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Bas zei wel Hi Heidi
haha leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ze had een nijntje in haar borstzak, niet te zien op de caps tot nu toe, ik zag 'm ook pas in beeld toen ze meer draaide
Was de linker jaszak voor haar (de kijker rechts), niet op d borstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ze had een nijntje in haar borstzak, niet te zien op de caps tot nu toe, ik zag 'm ook pas in beeld toen ze meer draaide
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:15 schreef cobain1994 het volgende:
Ze mogen rondjes lopen volgens Bjorn.
hahaha Oma Nijn al aan t bier. Gaat goed, zo!quote:
hoe lang ouden ze het volhouden daar? En Mark hoorde je nog vaak grapjes maken en met de gasten kletsenquote:
rob doet het ook best vaak volgens mij en stiff ook, we gaan het zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoe lang ouden ze het volhouden daar? En Mark hoorde je nog vaak grapjes maken en met de gasten kletsen
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bas is goed bezig met zijn campagne voor Utopiaan 2015.
het was niet gek geweest als ie er een muntje voor gevraagd hadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze staan aan de bar, maar dan anders![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die neemt het veel te serieus.. Moet aan zijn ego denken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:27 schreef schizolientje het volgende:
waar staat Rolf? En wat is Bas relaxed he? Hoe zou Ivan zijn?
Dat wilden ze geloof ik ook wel maar was grapje van Bas geloof ik, maar toen volgde er aan soundlockquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was niet gek geweest als ie er een muntje voor gevraagd had![]()
had het schuim er vast voor over gehad
Dat doet hij continu en ik vind dat lelijk gedrag,quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:27 schreef mootie het volgende:
Blijft valsig dat Bas elke keer Stif de schuld geeft van het gedrag van de geit. 'Want haar halsband zat veel te strak'.
Gratis van de organisatie gekregen van Ome Fitzquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is een ingehuurde runner...
Ja zeker, want Jordan komt de Wellness niet in zonder bandjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Er zullen wel echte o.g, aanwezig zijn
Doe zelf eens wat Waaifquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:31 schreef puzziepie het volgende:
Nicole: "Maar waarom is iedereen ineens bij de poort weg , er blijven mensen komen van 2 tot 4 "
En dan klagen ze dat ze te weinig man hebben om te helpen met bedienenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is een ingehuurde runner...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:32 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Ivan tandjes poetsen.
Doe geen moeite, straks liggen ze er uit.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie de Fuck is Dikke tieten A...
Oh zij![]()
Ja, die is opvallend relaxt .....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef schizolientje het volgende:
ze hebben het wel ECHT druk nu, zie en hoor nu al de stress behalve bij Bas
Dat is traditie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:33 schreef cobain1994 het volgende:
Gaat het publiek straks ook met stoelen smijten na afloop?
Hij zou niet meer komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mister Miacchhi praat met Bas
paar pagina's terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:36 schreef Hagenesie het volgende:
Is er ook een cap van opa-nijn? Ze wonen bij mij in de buurt maar oma ken ik denk ik niet van gezicht.
Klopt,wat een sukkel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij zou toch niet meer komen, had Uto afgesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |