Jaja eerst discrimineren en t dan op een stereotypering gooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat kan ik niet ruiken vanaf hier
was ook meer een grapje over een stereotyp
hoe discrimineer ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jaja eerst discrimineren en t dan op een stereotypering gooien
dat is toch niet discriminerend?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Door aan Kwai te vragen of haar ouders Aziatisch zijn vanwege haar interesse voor geneeskunde
Voelde me wel persoonlijk aangevallen zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Door aan Kwai te vragen of haar ouders Aziatisch zijn vanwege haar interesse voor geneeskunde
Jawel, omdat je onderscheid maakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch niet discriminerend?
Precies, dat mag je best wel wat harder zeggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voelde me wel persoonlijk aangevallen zeg
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, omdat je onderscheid maakt.
[..]
Precies, dat mag je best wel wat harder zeggen
volgens mij heb ik dit niet gedaanquote:Discriminatie is het ongelijk behandelen en achterstellen van mensen op basis van kenmerken die er niet toe doen in een situatie. Dan kun je denken aan afkomst, sekse, huidskleur, seksuele voorkeur, leeftijd, religie, handicap of chronische ziekte.
Discriminatie hoeft niet per se negatief te lijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heb ik dit niet gedaan
okee dan heb ik gediscrimineerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Discriminatie hoeft niet per se negatief te lijken.
das ook niet aardigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh je hebt weer internet
jammer
Zit op dataquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh je hebt weer internet
jammer
niet?quote:
mango is dood en chili ligt op de bank te pittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sno. Hoe is het met de katten?
Goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sno. Hoe is het met de katten?
Mangoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mango is dood en chili ligt op de bank te pitten
Jaloers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goedliggen allebei ergens in de zon te pitten
goede comboquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mango is dood en chili ligt op de bank te pitten
Jazekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers.
Woonde je nou samen met Ro? Ben het vergeten
Wat een luxequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jazeker. Binnenkort in een appartement
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een luxe
Dat gaat helemaal lekker allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |