Dat verhaal op fok over Tinder in Azie was wel hilarisch. Vooral in Thailand en de Filipijnen vrouwen die je echt serieus gingen stalken en meerdere keren per dag gingen bellen met I love you dit datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg in Thailand echt heel veel hearts op whisper door die zin.
Typisch.
tis je boy flipsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerste jaar dat ik mijn studie volgde was er ook iemand die echt niet wist wat 6 x 7 was. Echt heel bizar om mee te maken.
Aangevallen met zwaar vuurwerk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
hebben ze ook vluchtelingen weggepest?
Dat zouden we in Arnhem nooit doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangevallen met zwaar vuurwerk.
TokkiesWoerden is ook echt kut wat dat betreft. Vooral omliggende kleine dorpjes
En Edequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zouden we in Arnhem nooit doen
Alhoewel je niet richting Didam enzo moet
Wonen verder ook amper allochtonen daarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangevallen met zwaar vuurwerk.
TokkiesWoerden is ook echt kut wat dat betreft. Vooral omliggende kleine dorpjes
andersom bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso. 1400 vluchtelingen in een drop van 150 man oke.
Maar 150 vluchtelingen in een kleine stadvan 50.000 inwoners. Doe normaal___
jaquote:
Zo blank als wat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wonen verder ook amper allochtonen daar
Nee. In dat Oranje gehucht. Daar snap ik dat ze klagen. Hoe ze het doen niet. Maar daar kan je het klagen wel begrijpen. Maar Woerden telt meer dan 50k inwoners. Die 150 man zien als een gevaar voor je kind en troep is gewoon lachwekkendquote:
Mooie natuur, midden tussen alle grote steden.quote:
Zal wel meevallen. Ze stemmen er altijd middenpartijenquote:
ligt ergens in drenthe toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie natuur, midden tussen alle grote steden.
maar ja, aartsconservatief verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |