quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef Woelwater het volgende:
Nog even getwijfeld tussen door de wc spoelen, van 3 hoog naar beneden of in de container dumpen.
Ben hem maar even netjes uit wezen zetten, dit is zijn nieuwe leefgebied:![]()
[ afbeelding ]
Je bent een goed persoon denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef Woelwater het volgende:
Nog even getwijfeld tussen door de wc spoelen, van 3 hoog naar beneden of in de container dumpen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
lief van je, maar dat is een huismuis, zoals de naam al aangeeft leven ze het liefst in huizen of andere gebouwen. (schuren, bergruimtes, stallen enz)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 5km waren nog genoeg woonwijken te vinden voor hem, maar hier heb ik hem iig niet meer terug gezienquote:
Alvast bedankt namens de mensen die zijn nakomelingen in hun huis kunnen begroeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat ze altijd vrij als ik zo'n plastic hok zie.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Binnen 5km waren nog genoeg woonwijken te vinden voor hem, maar hier heb ik hem iig niet meer terug gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |