quote:Op maandag 16 november 2015 21:24 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Vrijdag niet. Maar vandaag hebben ze het met z n 3en weer klaar gekregen om een gordijn incl ophanging van de muur te krijgen
Wat een mooi snoetje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:39 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Heb haar pas een weekje en de stoel is haar favoriete plek.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Na jaren van lurken en kijken naar al jullie leuke poezebeesten mag/kan ik hier nu ook legaal een poezel laten zien!![]()
Meet Linus... kroelkont/speelse/gekke kitten van nu 3 maandjes, afkomstig van Flugeltje (geen idee of zij ook veel in F&F post).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awww. Onze Maine Coon kan ook zo serieus ergens naar kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:13 schreef Snakey het volgende:
Het boefje met de baby. Hij lijkt een stuk groter dan hij is in deze foto.![]()
[ afbeelding ]
heerlijk aan het slapen op 1e fotoquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Na jaren van lurken en kijken naar al jullie leuke poezebeesten mag/kan ik hier nu ook legaal een poezel laten zien!![]()
Meet Linus... kroelkont/speelse/gekke kitten van nu 3 maandjes, afkomstig van Flugeltje (geen idee of zij ook veel in F&F post).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er twee. Ze weten beiden niet goed wat ze met die kleine aanmoeten, maar vinden het wel heel erg interessant.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:46 schreef n0a het volgende:
[..]
Awww. Onze Maine Coon kan ook zo serieus ergens naar kijken.
Omg, zoveel cuteness! Zo'n kat wil ik ook later!quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lurk juist al jaren in OUD en hoop ooit een baby toe te kunnen voegen aan mijn poezels hier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:13 schreef Snakey het volgende:
Het boefje met de baby. Hij lijkt een stuk groter dan hij is in deze foto.![]()
nu nog welquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er twee. Ze weten beiden niet goed wat ze met die kleine aanmoeten, maar vinden het wel heel erg interessant.
Koekattenquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:58 schreef Vicky het volgende:
Linus!!
Wow wat een mooierd Snakey!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn mutsies
Ik vind dat altijd een beetje eng, Poezels icm kleine kinderenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:51 schreef Lijnloos het volgende:
Poezelbaby en mensenbaby samen geeft uitdagingen maar ook heel veel lol... Baby wil aaien (lees: grijpt ogen van poes) en poes wil aaien (lees: zet nagels in baby's kleine zachte voetjes)...
[ afbeelding ]
Eng vind ik het niet maar zorg wel dat ik er altijd bij ben en alert op beiden.... Voor je het weet hebben ze mekaar te pakken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje eng, Poezels icm kleine kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |