SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee eigenlijk. Ik mis de schopjes en gewoel en hoe veilig het voelde om mijn baby nog bij me te dragenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:41 schreef Razztwizzle het volgende:
LB moooooien plofboks
!
Sillie goede terugplooi zeg! Mis je je buik?
Ela wat een lief beginbolletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ik was met Lucas ook echt huge. Ik ben natuurlijk ook niet zo groot en breed dus weinig plek om darmen, baby en eten ergens anders te latenquote:Op woensdag 2 december 2015 18:53 schreef Svane het volgende:
Wooooooooow chanty! Hoe kan dat!Is dat dan vooral darm of hoe werkt dat? Ik had zon buikje denk ik vorige keer met 30 weken denk ik?
Bloesem, zoooo mooi!
En ook nog een speciale vermelding voor Ela!![]()
Nog geen inbreng van mij, nog niets te bekennen!
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik was met Lucas ook echt huge. Ik ben natuurlijk ook niet zo groot en breed dus weinig plek om darmen, baby en eten ergens anders te latenen nee niet eens veel gegeten, krijg weinig weg de laatste dagen. De GROTE HONGER lijkt over te zijn.
Wauw Bloesem! Nog even van genieten hoor!
En Lamb ook best subtiel voor jouw termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoHoHo! Wat krijgt Chanty cadeau?
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:26 schreef SecretChanty het volgende:
[..]
*eet alle ingeslagen chocola zelf maar op*Zover was ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik ben zelf lang en niet smal, dus misschien zit mijne verstopt, haha! Ik had vorige keer op het eind wel een megabuik maar die kwam dus pas laat tevoorschijn. Ben zo benieuwd wanneer mijne nu komt.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik was met Lucas ook echt huge. Ik ben natuurlijk ook niet zo groot en breed dus weinig plek om darmen, baby en eten ergens anders te latenen nee niet eens veel gegeten, krijg weinig weg de laatste dagen. De GROTE HONGER lijkt over te zijn.
Wauw Bloesem! Nog even van genieten hoor!
En Lamb ook best subtiel voor jouw termijn
Je weet het maar nooit met alle nieuwe zwangeren hier ineensquote:
Echt?! Ik zie dat echt niet op die foto! Je hebt al een flinke bol! Grinnik (ik had er al een van mezelf! Dus er valt nog weinig opquote:Op zondag 6 december 2015 10:54 schreef Kiwisoep het volgende:
Chanty wel, ik niet hoor! Ik sta daar in mijn maat 44 broek hoor haha.
No way!quote:Op zondag 6 december 2015 10:54 schreef Kiwisoep het volgende:
Chanty wel, ik niet hoor! Ik sta daar in mijn maat 44 broek hoor haha.
Wat grappig, nu een boel zwangeren van net voor of achter mij, maar wat leuk dat je dat nog weetquote:Op zondag 6 december 2015 13:42 schreef ikke_84 het volgende:
Ela mooi buikje bij je termijn
Wauw chanty nu al een mooi bol!! Maar goed dat je het al verteld hebt![]()
Lamb ook al zn mooi babyhuisje voor je termijn! Ik vind m een beetje hetzelfde als bij O. Heel mooi!
Kiwi ik weet nog wel hoe jou eind bol eruit zagbenieuwd waar je nu gaat eindigen! Hij is nu al prachtig
Ik heb even wat minder tijd en ik mis echt veel te veel!!!!quote:Op zondag 6 december 2015 21:43 schreef JufMariska het volgende:
Wat een mooie buiken weer![]()
Ik mag dus ook weer meedoen hier![]()
Haha, thanks! Ik ben ook nog een beetje underkuffer hoorquote:Op zondag 6 december 2015 22:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb even wat minder tijd en ik mis echt veel te veel!!!!![]()
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |