ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.quote:
Jaquote:
echt he. Ik vind haar echt zo ontzettend leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
De rust van Anouk zodra ze haar motivatie voor het wel/niet drukken geeft. Wat zalig.
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.
Dat doet de rest ook, dat is juist zo mooi. Voorgaande jaren maakten de anderen het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
ik vind ze ook super samen. Al stoor ik me wel steeds meer aan Marco.
GEFELICITEERD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Ik vind haar echt zo ontzettend leuk
Marco is minder irritant dan vorige seizoenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillen
Volgens mij dimt hij die flauwekul ook wat meer, hij oogt wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Marco juist beter te pruimen. Grappig, die verschillen
Awww hihi, dank jequote:
hoeveel gaan er per coach mee naar the battle?quote:
das haar echte haar ja, komt geen extension aan te pasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt denk ik, had ze twee jaar geleden ook.
Bron? 💩quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:35 schreef Cee het volgende:
Tommie is gewoon gebeld door RTL met de vraag of hij mee wilde doen onder het mom van 'm'n verloofde gaf me op voor het programma'.
Dit is exposure voor hem maar vooral voor de musical Grease, van Stage Entertainment en dus van Albert Verlinde. Gevalletje vuistdiep, dat RTL.
Speculaas, rolfje. Speculaas. Maar het is wel algemeen bekend dat mensen door The Voice benaderd worden met de vraag of ze mee willen doen.quote:
Oh die moet je echt even zien, die was echt heel mooi <3quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de auditie van Brace gemist, maar ik vind het wel tof als we veel variatie in genres hebben en niet elke week dezelfde popmeuk aan moeten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |