Ik las vanochtend weer een interview met Bert, cringeworthy. Platini is geschorst, is corrupt, zwemt in het FIFA geld, maar Bert gaat hem toch nog een kans geven. Ik overweeg aangifte te doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert van Oostveen rot toch niet op.
Je kan er ook van verliezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Kazachstan win je normaal wel.
Tegen Blatter vier jaar geleden zeggen ''Je mag nog vier jaar corrupt zijn en dan moet je weg gr gr''quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik las vanochtend weer een interview met Bert, cringeworthy. Platini is geschorst, is corrupt, zwemt in het FIFA geld, maar Bert gaat hem toch nog een kans geven.
Je kan er alleen maar van verliezen.quote:
Goed antwoord wel.quote:
Karim Rekiki, Karim Rekikquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Alles wat uit PSV komt is geestelijk achterlijk
Jorrit Hendrix is een heel intelligente jongen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jorrit Hendrix is een heel intelligente jongen.
Is PSV een stad?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Nee, je moeder.quote:
Ben je nou Berry van Aerle aan het beledigenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen maar bezig met auto's, tattoo's en rappersquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Totaal geen ruggengraat die gasten.
ik ook stijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Memphis Depay.
Nu snap je wat wij tegen Al Gaza hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel de Vd Kerkhofjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben je nou Berry van Aerle aan het beledigen
Want dat heeft Stijn niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu snap je wat wij tegen Al Gaza hebben.
Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan El-Ghazi hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu snap je wat wij tegen Al Gaza hebben.
De Tsjechen zijn de tekst al aan het oefenen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BRUMA IS ERBIJ
Dit geloof ik niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan El-Ghazi hoor.
met mij ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Met Koeman hadden we nu al op het EK gestaan.
End of story.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Depay ook een vreselijke gozer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan El-Ghazi hoor.
Van Gaal bedoel je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
Sta je daar mooi een paar maanden te vroeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
rik Dekkerquote:
Om daar in de 1/8 finale te worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
Jawel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om daar in de 1/8 finale te worden uitgeschakeld.
Het ligt niet alleen aan de trainer dat het nu zo moeizaam gaat.
Dit is mijn favoriete topic op CN.quote:
True story.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
Koeman? Die voetbalt niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
End of story.
Dat weet ik, daarom lach ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete topic op CN.
http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=6&t=27656&start=260
Hahahahahahahahahahahahaaaahahahahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel.
Met dit team hoor je gewoon bij de beste 8 van Europa.
Pele, die kan ballen joh oh oh oh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
True story.
Maar dan hadden we Clasie en Pele niet verkocht.
F Mancebo, leeft die nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete topic op CN.
http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=6&t=27656&start=260
Wat zit jij nou te lachen joh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaaaahahahahahahaha![]()
![]()
Noem eens 8 betere Europese landen op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaaaahahahahahahaha![]()
![]()
Zwaar gedevalueerd inmiddels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens is er morgen nog Emilië, vergeet dat niet.
Noord-Ierland.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem eens 8 betere Europese landen op.
Rebellin!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens is er morgen nog Emilië, vergeet dat niet.
Jij hebt zijn mooie jaren gemist. Wat een genot was dat in 2004. Walgelijke renner, zelden gezien.quote:
Pellè die italiaan met dat plak kapsel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Pele, die kan ballen joh oh oh oh.
Spanje, Duitsland, Italië, België, Frankrijk, Engeland, Portugal, Polen, Rusland en Zwitserlandquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerolsteinergoden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt zijn mooie jaren gemist. Wat een genot was dat in 2004. Walgelijke renner, zelden gezien.
Duitslandquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt fantastisch!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensur staat met 2-1 voor.
Op naar de finale.
Rusland?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spanje, Duitsland, Italië, België, Frankrijk, Engeland, Portugal, Polen, Rusland en Zwitserland
Ruslandquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Spanje, Duitsland, Italië, België, Frankrijk, Engeland, Portugal, Polen, Rusland en Zwitserland
2009 - Serramenti PVC Diquigiovanni - Androni Giocattoli.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt zijn mooie jaren gemist. Wat een genot was dat in 2004. Walgelijke renner, zelden gezien.
Rusland en Zwitserland niet....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ruslandquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet rijmen. Die zijn een partij slecht zeg.quote:
De Ghanese cultuur?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Confetti het volgende:
Memphis heeft een spraakgebrek dat wel vaker voorkomt in dat soort culturen.
Waalse Pijl tegen Di Luca, nog zo'n galbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2009 - Serramenti PVC Diquigiovanni - Androni Giocattoli.
Ook een genotsjaar.
Hafcfan is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs over Italië durf ik te twisten.
Ik had meer verwacht van Kroatië op het WK vorig jaar. Hadden best een leuk elftal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet rijmen. Die zijn een partij slecht zeg.
Die scandinavische landen zijn ook behoorlijk matig trouwens. Ik hoop nog op een leuk stuntje van Kroatie of Bulgarije ofzo.
Doen altijd wel mee. Zijn in opbouw naar WK2018. Als Nederland tegen Rusland zou moeten spelen, weet ik echt niet wie favoriet is...quote:
Die is geblesseerd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit de Vrij trouwens niet bij de selectie?
Is die geblesseerd?
Die vielen me wel tegen ja. Vallen me eigenlijk al veel jaren tegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van Kroatië op het WK vorig jaar. Hadden best een leuk elftal.
Hahaha.quote:
Moest je eens voorstellen wat voor team Joegoslavie had als het niet uitelkaar was gevallenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kroatie had in 1998 het meest geweldige elftal ooit voor hun doen.
Ik vind hun elftal nu eigenlijk qua spelers echt wel beter.. Rakitic en Modric is de beste as van het moment.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kroatie had in 1998 het meest geweldige elftal ooit voor hun doen.
Dat was een godenteam geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest je eens voorstellen wat voor team Joegoslavie had als het niet uitelkaar was gevallen
Met gemak wereldkampioen
Helaas komt het er alleen niet echt al te best uit nog...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun elftal nu eigenlijk qua spelers echt wel beter.. Rakitic en Modric is de beste as van het moment.
Nederland - Joegoslavie 6-1quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest je eens voorstellen wat voor team Joegoslavie had als het niet uitelkaar was gevallen
Met gemak wereldkampioen
Laatste 5 jaar vind ik ze eigenlijk hun niveau gewoon niet halen. Die staan namelijk ook op mijn lijst van de hoop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas komt het er alleen niet echt al te best uit nog...
Toen wist ik zeker dat we het EK gingen winnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland - Joegoslavie 6-1
EK 2000
Wat een wedstrijd was dat
Die wedstrijd erna wist ik zeker dat we dat niet gingen doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen wist ik zeker dat we het EK gingen winnen
Welke landen staan er nog meer op je lijst?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste 5 jaar vind ik ze eigenlijk hun niveau gewoon niet halen. Die staan namelijk ook op mijn lijst van de hoop.
Polen en Zwitserland.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke landen staan er nog meer op je lijst?
En toen verneukten we die pingels...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eh ja.... Italie lag ook in de planning om te molesteren.....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft dat ook verneuktquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wedstrijd erna wist ik zeker dat we dat niet gingen doen.
Zwitserland gaat toch nooit potten breken joh op een groot toernooi......quote:
Rijp voor de slachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh ja.... Italie lag ook in de planning om te molesteren.....
D'r had er best eentje in gekund moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En toen verneukten we die pingels...
Frank is de grootste saboteur van de 21e eeuw?, insinueer je hier nu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft dat ook verneukt
Lijst van de hoop is ook een beetje ijdele hoop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwitserland gaat toch nooit potten breken joh op een groot toernooi......
Dat is Iniestaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank is de grootste saboteur van de 21e eeuw?, insinueer je hier nu?
Netto erbijquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank is de grootste saboteur van de 21e eeuw?, insinueer je hier nu?
Ze zijn nog op zoek naar de bal die Stam over schootquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r had er best eentje in gekund moet ik zeggen..
Die ging op de lat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn nog op zoek naar de bal die Stam over schoot
Ik zie, mocht Nederland de play offs halen ze nog wel uitkomen tegen bijvoorbeeld Albanie. Dan gaat het mis, ik zeg het je alvast....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijst van de hoop is ook een beetje ijdele hoop.
IJsland mag ook wel ver komen, en Albanie.
Hij heeft mijn theorie om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft dat ook verneukt
Sigthorsson en Boerrigterquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto erbij
Anders haal je geen Sanogo, Hoorn en Sjonnie
Stijn, volgens mij heb jij het penalty trauma van Nederland nooit bewust meegemaakt, toch?quote:
Mijn grootste penaltytrauma is Steaua - Ajax.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stijn, volgens mij heb jij het penalty trauma van Nederland nooit bewust meegemaakt, toch?
Mag je blij mee zijn trouwens
Kluivert schoot gelukkig wel een keer raak..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft mijn theorie om zeep geholpen.
Ik vond dat je iemand die een strafschop miste juist de volgende moest laten nemen. 2x missen doet toch niemand.
Jawel hoor.
Oow daar lag niet heel Nederland wakker van gelukkigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn grootste penaltytrauma is Steaua - Ajax.
Voor Nederlands Elftal heb ik geen penaltytrauma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oow daar lag niet heel Nederland wakker van gelukkig
Ik heb dat niet eens gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oow daar lag niet heel Nederland wakker van gelukkig
Wie van de 2 ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al in zijn eerste volledige seizoen was hij volop bezig om Ajax te saboteren.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Nederlands Elftal heb ik geen penaltytrauma's.
Laatste keer dat we verloren op penalty's was 2000. Toen zat jij nog in de boxquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Nederlands Elftal heb ik geen penaltytrauma's.
Een schandknaapje van 19.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik weet nog de kwartfinale EK 2004 tegen Zweden, ik voelde het al aankomen.... Maar daar stopte het trauma!
WK 2014 u alweer vergeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste keer dat we verloren op penalty's was 2000. Toen zat jij nog in de box
Eigenlijk hebben die penalty's alle toernooien in de jaren '90 verpest
Argentinie gemist?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bernard Lamaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Broer van Dalai?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WK 2014 u alweer vergeten?
Niet dat ik daar wakker van lag, of zo. Het was alleen een walgelijk slechte wedstrijd.
Alweer helemaal kwijt idd.quote:
Gewoon door de weeks doen iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag die interland periode wel afgeschaft worden, het boeit me eerlijk gezegd echt geen ene reet. Geef mij maar club voetbal.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag die interland periode wel afgeschaft worden, het boeit me eerlijk gezegd echt geen ene reet. Geef mij maar club voetbal.
Baantjeszieke Gaston Sporrequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:17 schreef Evertjan het volgende:
Wie de lul die tussen kieft en kohan zit?
Straks uitgelachen worden door de Belgen als ze op 1 staan, lekker man!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Van die hele FIFA Ranking klopt geen kut.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef luckass het volgende:
[..]
frieslandgeile wilfred heeft dit geregeld
nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop in een graf ergens onder de grond.
Zo volgens mij loop ik nu zwaar achterquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
5 ze zenden het nu 3 dagen uit na de uizending in de VS
Broer van Bruna.quote:
Gelukkig herken ik wel elke darter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij herkent én geen renners én geen voetballers.
Schaam je diep.
Alleen alors en DeLuna.quote:
Maar darten is geen sport.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig herken ik wel elke darter.
Ook Lex Immers?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig herken ik wel elke darter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genotquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Pascalus het volgende:
Johnny vergelijkt Toine met een mongool.
TRquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee twee mongooltjes in 1 ruimte
Puur uit vervelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef JeffreyH93 het volgende:
Nog even en Wim gaat weer aan de coke.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef JeffreyH93 het volgende:
Nog even en Wim gaat weer aan de coke.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:34 schreef luckass het volgende:
HELLO HELLO PAY ATTENTION TO THE MANAGER
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
HEY HEY PAY ATTENSJUN TO DE MENNETSJER
En dan met banaan!quote:
Van die band? Die zitten nou zonder.quote:
Dat wordt mooi gecompenseerd met dartsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van het ontbreken van clubvoetbal dit weekend.
Zonder de Eredivisie is mijn leven leeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van het ontbreken van clubvoetbal dit weekend.
Morgenavond ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat wordt mooi gecompenseerd met darts
Volgende week het debuut van Kloppgod.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zonder de Eredivisie is mijn leven leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |