SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nooit dat hij dicht is tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wilde hier even kijken en toen was er geen nieuw topic
Slome fokkie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wilde hier even kijken en toen was er geen nieuw topic
Slome fokkie
Wow.quote:
wow.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit een Michael Jackson wedstrijd heb gewonnen?
Waaraan had je je zege te danken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit een Michael Jackson wedstrijd heb gewonnen?
Maar erzaten nog verbazingwekkend veel mensen eigenlijk. Schijnt nogal populair te zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Nieuwe layout, autisme
Ik snap het wel
en is vervolgens brokkiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en houdt van een gokkie hahahahah
Even huilen in een hoekje. Krijg ik dan tenminste fok!zout in mijn virtuele schoen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow.
Jij hoeft niet meer op je sinterklaas-abo te rekenen
quote:
Dat blijkt maar weer. Ondanks de recente prijsstijging van 100 procent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar erzaten nog verbazingwekkend veel mensen eigenlijk. Schijnt nogal populair te zijn
Was dat voorheen 1 euro ja?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Ondanks de recente prijsstijging van 100 procent.
quote:
We moesten hem na doen. Dus zingen en dansen. Ik kon dat het beste van de hele klasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waaraan had je je zege te danken?
Topkekquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moesten hem na doen. Dus zingen en dansen. Ik kon dat het beste van de hele klas
Leuk hoor VAquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ey swa's. Vanmiddag in de bus kwam er een groepje kinderen, kinderfeestje. chauffeur ging over de speakers "lang zal ze leven" zingen, wat een baas
Welk nummer deed je? Smooth Criminal?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
We moesten hem na doen. Dus zingen en dansen. Ik kon dat het beste van de hele klas
ja ik maak verder verdomd weinig leuks meequote:
verder hoef ik zo'n jodenontbijt nietquote:
Haha lieff, leuke chauffeurquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ey swa's. Vanmiddag in de bus kwam er een groepje kinderen, kinderfeestje. chauffeur ging over de speakers "lang zal ze leven" zingen, wat een baas
misschien moet je iets vaker GEK en SPONTAAN doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik maak verder verdomd weinig leuks mee
Dat ei sloeg nergens op neequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verder hoef ik zo'n jodenontbijt niet
maar daar zaten ook altijd veel mensen
Achja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ei sloeg nergens op neeSteenkoud
Anti-genot
Ja, dat gaat nergens overquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja.
Voor 2 euro kan je er nog een keer een buil aanvallen.
Er zijn ook mensen die 15-20 pond betalen voor een ontbijt in een hotel.
Ben je dan even gek.
Wel aantrekkelijk personeel daarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
La Place ontbijt is nu tijdelijk twee euries. Nog nooit daar gegeten, is het lekkah?
Hadden geen voorbereidingstijd. Anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je jezelf blackface had geschilderd voor een authentieke Michael Jackson?
Billie Jean.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk nummer deed je? Smooth Criminal?
Je mag geloof ik 5 ontbijt-dingen kiezen. Zitten broodjes bij, omelet, croissantjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
La Place ontbijt is nu tijdelijk twee euries. Nog nooit daar gegeten, is het lekkah?
Hmm Groningen weet ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die mannen op tweede verdieping zijn niet verkeerd nee
Klinkt wel als een aantrekkelijk ontbijtje, because croissantjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag geloof ik 5 ontbijt-dingen kiezen. Zitten broodjes bij, omelet, croissantjes.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je iets vaker GEK en SPONTAAN doen
Er was een slang gevonden in een Groningse bus vandaag. Je zat toch niet met je leuter uit je broek he?quote:
wat is fatsoenlijk ontbijtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet in Nederland ook niet echt iets waar je wel fatsoenlijk kan ontbijten
Het was een witte van een meter, kan bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was een slang gevonden in een Groningse bus vandaag. Je zat toch niet met je leuter uit je broek he?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was een slang gevonden in een Groningse bus vandaag. Je zat toch niet met je leuter uit je broek he?
hahaquote:
mwoah dan heb ik wel aardige ontbijtjes gehadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iets anders dan kleffe broodjes of koud ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |