Ik zou zeggen, leg eens uit waarom in plaats van een lekkere oneliner er in te gooienquote:
Ik moet nog 820 voor level 4, best snel in nog geen 3 weken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:06 schreef loezzzje het volgende:
Ben op de helft van level 6Bij level 7 weer 5 invites erbij.
Dit dus.... Ik woon in Nijmegen en in Groesbeek staat 'ie nu op 18,50quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef eenjongen... het volgende:
De tering mes & bestek check naar de 18 euro
Ga ik maandag wel even naar Groesbeekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit dus.... Ik woon in Nijmegen en in Groesbeek staat 'ie nu op 18,50
maar daarvoor fietsen is gekals ik nou scooter/auto had. kut zooi
Ik gok dat ze alleen deze week lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel even naar Groesbeek
ow dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:20 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik gok dat ze alleen deze week lopen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:23 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, niemand de check van MS Office gedaan?
Ja en dan ben je weer te laatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef Fylax het volgende:
Er is nu nog 1 Mes & Bestek check die op 10 staat, ff hopen dat ie 15 wordt.
Zoals gezegd, ga er niet vanuit dat die er maandag nog staat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Hier een messencheck voor 18 euro. Maar ligt er aan of mijn fiets normaal doet maandag, dan fiets ik wel even heen. Moet er stuk voor fietsen maar ja is wel goed voor de conditie. Hopelijk dan nog opdrachten in zelfde dorp of in de buurt erbij.
Zo zit ik ook, hoop dus wel dat die check maandag nog geldt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Hier een messencheck voor 18 euro. Maar ligt er aan of mijn fiets normaal doet maandag, dan fiets ik wel even heen. Moet er stuk voor fietsen maar ja is wel goed voor de conditie. Hopelijk dan nog opdrachten in zelfde dorp of in de buurt erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |