Het ligt er net aan waar die staat, ik heb maar met 1 winkel moeite gehad omdat die naast de zelfscanbalie stond met personeel er achter. Bij andere winkels stond die ergens random in de winkel en was het 2 minuten werk. Net ook 1 voor 7,50 gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar is het niet heel awkward om foto's te maken?
Voor tien euro twijfel ik om erheen te gaan, is maar 5 minuten bij me vandaan

toch gefietst?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
Zo, nu maar hopen dat hij goedgekeurd wordt dan heb ik 10 euro

oehhhh trots op je. Ziet mama ook nog eens dat je centjes verdientquote:

idd haha ze is erg trots op mequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh trots op je. Ziet mama ook nog eens dat je centjes verdient

Ik zou zeggen, leg eens uit waarom in plaats van een lekkere oneliner er in te gooienquote:

Ik moet nog 820 voor level 4, best snel in nog geen 3 weken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:06 schreef loezzzje het volgende:
Ben op de helft van level 6Bij level 7 weer 5 invites erbij.

Dit dus.... Ik woon in Nijmegen en in Groesbeek staat 'ie nu op 18,50quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef eenjongen... het volgende:
De tering mes & bestek check naar de 18 euro

Ga ik maandag wel even naar Groesbeekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit dus.... Ik woon in Nijmegen en in Groesbeek staat 'ie nu op 18,50
maar daarvoor fietsen is gekals ik nou scooter/auto had. kut zooi

Ik gok dat ze alleen deze week lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel even naar Groesbeek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |