Die Escobar is niet echt oud geworden hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 03:13 schreef maanbart36 het volgende:
Ik weet al wat ik later ga worden.
Wat een rare logicaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef Nintex het volgende:
Met andere woorden, Mexicanen zijn drug dealers en moordenaars, Trump heeft gelijk. Die gaat gegarandeerd president worden.
Dat is de logica van Trump. Hij gaat gewoon staan roepen dat hij El Chapo op zijn bek timmert als hij hem ziet en andere moordenaars net zo hard aanpakt en dan iets met Reagan... dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een rare logica![]()
Dus wanneer een drugsdealer uit de VS iets roept dan zijn Amerikanen uit de VS opeens drugdealers en moordenaars?
netflix, narcos, ga het zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ie in ruil voor zijn vrijheid ooit de Colombiaanse regering voorstelde om de hele staatsschuld van dat land te betalen. Als je je zoiets kan permitteren heb je inderdaad een aardige dikke portemonnee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |