bronquote:De voortvluchtige Mexicaanse drugsbaron Joaquín 'El Chapo' Guzmán heeft een beloning van 100 miljoen dollar (88 miljoen euro) gezet op het hoofd van de Amerikaanse vastgoedmagnaat en presidentskandidaat Donald Trump.
Hij is kwaad omdat Trump, die wil meedoen aan de Amerikaanse verkiezingen namens de Republikeinen, racistische opmerkingen heeft gemaakt over Mexicanen, zo meldden Zuid-Amerikaanse media vrijdag.
De beloning die Guzmán voor Trump (dood of levend) in het vooruitzicht stelt, is aanzienlijk hoger dan de beloningen die justitie in Mexico en de VS voor zíjn aanhouding hebben uitgetrokken, respectievelijk 3,5 en 5 miljoen dollar. De drugsbaron wist in juli op spectaculaire wijze uit de gevangenis te ontsnappen en is nog steeds spoorloos.
Vlak na zijn ontsnapping stuurde 'El Chapo' al bedreigingen aan het adres van Trump via zijn Twitteraccount, dat wordt beheerd door zijn zoon Ivan: 'Als je me blijft afzeiken, zorg ik dat je je hoerenwoorden weer moet inslikken, jij verrotte blonde melkschijter @realDonaldTrump.'
Gewoon Cashquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:57 schreef Infection het volgende:
En hoe wilt El Chapo dat uit gaan betalen?
Met de pin natuurlijk.quote:
Goed plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:28 schreef Hathor het volgende:
Als Trump president word, vermoed ik dat de Amerikanen kernproeven gaan houden in Mexico.
Denk dat die gast in Mexico iets meer geld bij elkaar verdient maandelijks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:30 schreef maanbart36 het volgende:
Trump heeft wel meer moneyz to blow. Met 500 miljoen kom je wel ver en kan je hier en daar een goede huurmoordenaar huren.
WITquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:57 schreef Infection het volgende:
En hoe wilt El Chapo dat uit gaan betalen?
Ik herinner me nog dat ie in ruil voor zijn vrijheid ooit de Colombiaanse regering voorstelde om de hele staatsschuld van dat land te betalen. Als je je zoiets kan permitteren heb je inderdaad een aardige dikke portemonnee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat die gast in Mexico iets meer geld bij elkaar verdient maandelijks.
Heb ooit een docu gezien over Escobar.. nou die verdiende in een maand meer dan GM in een jaar.
4 real?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat die gast in Mexico iets meer geld bij elkaar verdient maandelijks.
Heb ooit een docu gezien over Escobar.. nou die verdiende in een maand meer dan GM in een jaar.
Amerika is de grootste drugspusher, dus is Trump 1 van de grootste profiteurs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:24 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
4 real?
Amerika heeft een miljarenindustrie, Trump maakt toch wel meer dan de grootste drugsverhandelaar zo'n beetje in de wereld?
Ja die gast zou Bill Gates nu al minimaal een paar keer voorbij zijn geweest. Zoveel geld ging erin om. En toen was hij maar net begonnen. De grote jongens dat is Trump niets bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:24 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
4 real?
Amerika heeft een miljarenindustrie, Trump maakt toch wel meer dan de grootste drugsverhandelaar zo'n beetje in de wereld?
Escobar had een miljardje of 30 geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:24 schreef maanbart36 het volgende:
[..]
4 real?
Ik weet al wat ik later ga worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Escobar had een miljardje of 30 geloof ik.
Hoe ongeloofwaardiger hoe beter, als ze zoiets als the Matrix kunnen verfilmen, is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:37 schreef tong80 het volgende:
Dit kan nooit verfilmd worden.
Te ongeloofwaardig scenario,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |