abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156704872
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_156704883
Dan hier ook:
Gefeliciteerd SQ! *O*

:* DAD. Hopelijk is deze fase snel voorbij.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 07:40:18 #3
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156704893
*O* gefeliciteerd SQ!!!
pi_156704908
SQ, gefeliciteerd *O* Fijne dag!!
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:09:03 #5
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156705033
Gefeliciteerd met M.aud, SQ! *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156705035
SQ gefeliciteerd met je lieve meisje! O+ *O*
pi_156705045
MwC, ik zal het doorgeven ;) Ik zal deze speel ook verstoppen, dat is vast een deel van het nachtelijke belprobleem :D https://www.dropbox.com/s(...)1%2031%2055.mov?dl=0
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156705053
Van alleen borstvoeding kan een kind niet verstopt raken toch? De laatste poepluier was vorige week woensdag of donderdag... Plasluiers zijn er wel genoeg.

Een paar weken terug zat hij ook 3 weken op 1 poepluier per week (zaterdag poepdag :D), maar daarna om de dag ongeveer, tot vorige week.
pi_156705056
Hier alweer een goede nacht, 23.00, 3.00, 7.15. En na de fles kunnen we hem dus meteen weer in zijn wieg leggen. We zeiden straks nog tegen elkaar dat we het maar heel erg moeten koesteren dat Twix dit al doet vanaf dat hij 4 dagen oud is. En dat het vast ooit anders wordt... Maar tot die tijd genieten we er van.
Hij klinkt nu wel wat snotterig en moet tijdens zijn fles dus af en toe even op adem komen. Maar hij is goed te pas dus hij lijkt er geen last van te hebben.
Gezeur onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:14:58 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_156705074
Thanks allemaal! Een jaar mauwtje, en wat een jaar O+

Zal vanavond wat uitgebreider reageren! Hier alvast een jaaroverzicht!

disclaimer
pi_156705085
Och lieve Malteser, dat is geen gezeur! Je hebt helemaal volledig gelijk, daar is niks hormonaals aan. Zou ik ook (nu nog) pislink van worden (excusez le mot, zal de kater wel zijn 8-) ) Jullie doen het fantastisch! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:20:02 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156705117
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks allemaal! Een jaar mauwtje, en wat een jaar O+

Zal vanavond wat uitgebreider reageren! Hier alvast een jaaroverzicht!

[ afbeelding ]
gefeliciteerd *O* wat is ze groot geworden O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156705127
Oh SQ O+ Knap spruitje!
pi_156705147
Wat Mariska zegt Malteser! Maar ook herkenbaar dat het best laatig is om er iets van te zeggen, ook al heb je in je hoofd heel duidelijk wat je wel en niet wilt. Dus ^O^ dat jullie dat wel doen. Belachelijk dat ze dan nog niet naar jullie luisteren..
pi_156705154
Mauwtje O+
pi_156705184
Wat vervelend Malteser. Ik zou visite gewoon even op een laag pitje zetten als je dat nog niet trekt. Mijn ervaring is dat mensen dat geen probleem vinden bij kraamvisite. Wij hebben de eerste week alleen familie gehad, daarna 2,5e week bewust niemand en nu max 2 per week omdat ik geen zin heb in veel drukte.

Wat betreft grenzen is het enige wat je kan doen toch voor jezelf en vooral voor Twix opkomen. En wat maakt het uit als ze de zwangerschapshormonen de schuld geven? Zolang ze daarna jouw wensen maar respecteren. Het lijkt me iig iets wat je wel nu al aan moet kaarten want anders gaat het straks alleen maar erger worden. Misschien handig om dit op een rustig moment eens te bespreken met ze? En anders het probleem voorlopig even uit de weg gaan door ze niet/minder uit te nodigen? Dan heb je ook wat meer rust en tijd voor jullie drieën. Jullie kind, jullie regels en daar moeten ze het maar mee doen.
pi_156705216
Gvd, heel gedoe getiept, ipad weigert.

Kwam hier op neer:

Gefeliciteerd dreumesjes *O*

Malteser, je staat in je recht, JM heeft gelijk. Jouw kind, jouw regels. (En helemaal geen gekke regels)

Voogdij, testament gedaan want schoonouders paniekerig (zij betaalde, anders deed ik het niet) maar nu toch twijfel over keuze.

En ik las dit topic door, wilde Y gaan knuffelen, en nu eigenlijk een beetje :{ dat het zo'n uitslapert is... Ze ligt nog in bed... :')
pi_156705221
Dat wou ik ook zeggen, maar FF heet het al gedaan. Rustig aan met visite en bespreek het op een rustig moment, met je man erbij.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156705229
Gefeliciteerd SQ en Mauw!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156705294
Wat de rest zegt, maltese!

en Sq, gefeliciteerd!

Hier weer een belabberde nach. Ik heb het ideedat geen iets dwars zit na eenvoeding, want hij ligt dan zo te grunten in zn slaap dat ik er niet van kan slapen...
pi_156705366
Ik werd wakker van een nachtmerrie (een keer niet Y gerelateerd, best verfrissend :') ) zag dat het al half 8 was, dus mja dan maar opstaan, kind wordt toch zo wakker... Nee kind slaapt nog. Dus daar zit je dan.
Ik heb heel lang allerlei doemscenarios in mijn hoofd gehad. Dit geluk, dat is vast niet blijvend, iets gaat er gebeuren dat Y van me weggenomen wordt. Dat idee. Maar ik probeer het nu meer los te laten. Vertrouwen in je kind, vertrouwen in jezelf. Ik ben wel erg beschermend naar Y toe. Dat moet ik straks ook wat meer loslaten.

Iets anders.
Oma vroeg of ze van het weekend (vorige) mocht oppassen, een uurtje maar. Want de hond was bij de opvang. Is het gek dat ik dat niet nodig vind? Teveel gedoe ook. En ze past elke week al 20 minuten op tijdens mijn pianoles (ok, dat is kort en bovendien niet thuis, maar toch). Ze ziet ze ook minstens 2 keer in de week. (Eigen ouders ziet ze 1 keer in de 2 weken) Ik vind het wel best zo.
Overigens, als ik had gewerkt, dan ging ze naar een GO, niet naar oma. Maar dat heb ik haar niet verteld hoor. Y is wel gek op haar oma hoor, en dat is heel fijn. Maar ze moet in mijn ogen wel oma kunnen zijn.
Ze maakte ook een opmerking een keer, dat ik haar (Y's) beste vriendin moest zijn, en op de tweede plaats haar moeder. Toen zei ik er niks van, want flabbergasted, maar ik vind dat echt heel verkeerd. Ik ben eerst haar moeder, en daarna pas haar vriendin. Verklaard wel waarom mijn man zo weinig kan in huis. Als ze het nog een keer zegt, zeg ik er wat van.

Hey ik hoor iemand op haar duim zuigen, knuffeltijd!
pi_156705412
SQ gefeliciteerd *O*

Lieve Malteser je staat helemaal in je recht. Het is echt belachelijk wat de visite doet. Ik zou daar ook echt heel kwaad van worden. Als de visite je nu nog zover energie kost, zou ik de komende week alles afzeggen en eerst maar eens even weer wat tijd voor jullie zelf nemen. :*

Vervelend Jagar, wij hadden dat ook, hier hielp het zijn hoofdeind iets omhoog te zetten. Of hem op mij laten slapen :') Maar na 2 weken was ik daar ook klaar mee.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156705557
Mauw gefeliciteerd *O*
Ik ga je geweldige filmpjes hier missen (net als die van de andere dreumessen).

Malteser: wat anderen hebben gezegd! Probeer anders even geen kraamvisite te ontvangen. (Wij deden het trouwens alleen op tijdstippen dat we beiden thuis waren. Scheelde weer voor mij.) Je bent herstellende van een keizersnede toch? Dan is rust hartstikke belangrijk. En bwuh.. ik word al boos als M. over haar wang wordt geaaid als ze slaapt :@ (m.n. de opa's doen dat). Er niks van durven zeggen herken ik wel. Anderzijds kan ik wel heel boos kijken ;)

---

Ik heb 7 uur achter elkaar geslapen vannacht *O*
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:13:53 #24
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156705719
Lieve mooie grote M. O+ gefeliciteerd sq! *O*
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:22:04 #25
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156705851
En voor alle goede nachten *O*
En een c_/ voor de minder goede nachten

Maltheser ik zou gewoon alle visite afzeggen en het even rustig aan doen. Een bevalling is echt niet niets en daar moet je van bijkomen en als de visite zoveel van je vraagt doe je dat als je je weer wat beter voelt.
En zomaar ongevraagd uit box of zelfs uit je armen trekken :o
Ik zou daar ook heel boos en verdrietig van worden. Jullie zijn idd twix ouders en moeten doen waar jullie je goed bij voelen.

Ik weet niet of ouders ongevraagd langskomen? Anders is het misschien een idee om hem boven te leggen slapen als ze langskomen.

En ik zou ook proberen om toch duidelijk te maken wat je wel en niet wilt met twix want je gaat het nog vaker krijgen. Zometeen als hij gaat eten duwen ze van alles in het mondje als je er niets van zegt :X

Zo heel verhaal, hoop dat ik niet te belerend overkom :@
En gewoon een :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')