krijgen we toch nog een waardige finalequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik verwacht een walk-over voor MvG morgen
Edit- En voor Thornton eigenlijk ook
No-look trow.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Haha, van Gerwen lacht al voordat Tops erin gaat!
Yesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
No-look trow.
Vanavond beide halve finales en morgen de finale?
Nog wel spannend, Thornton valt zeker niet tegen tot nu toe (behalve wellicht de tweede helft gisteren)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
krijgen we toch nog een waardige finale
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt gewoon zaad, alle interessante toppers liggen er al uit.
Wat doe je nou tof joh, MVG gaat gewoon 2 bagels uitdelen de laatste 2 partijen, moet ik daar blij van worden?quote:
Twee bagelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat doe je nou tof joh, MVG gaat gewoon 2 bagels uitdelen de laatste 2 partijen, moet ik daar blij van worden?
Jij hebt er verstand van, ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee bagels.
Webster gaat heus wel een of twee sets pakken. Thornton is te goed om met 5-0 erafgekegeld te worden.
Ik was ook de enige die Suljogod zag winnen dus je kan altijd aan op mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, ik hoop dat je gelijk krijgt.
Vaartgodquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:05 schreef JCats het volgende:
Op een Engels forum, over Van der Vaart:
Vinnie was 1-0 in sets on mensur, led 2-0 in legs and missed 11 darts for the set, lost the leg, then the set, and lost 9 of the next ten legs and went out, while looking like the new barney, dutch choking cunt
gelukkig voor thornton was de strijd niet om D14quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensur mag de wedstrijd beginnen na een volgens Mardle epische strijd om de bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |