Naar de uitschakeling. Op zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:38 schreef Oldground het volgende:
Voor de eerste keer in jaren dat er wel een hoop spanning op zit. Kijk er eigenlijk wel een beetje naar uit.
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn er Feyenoorders uitgenodigd dan?
En Elia.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kongolo en voor Jong waarschijnlijk ook wel een aantal
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoeltquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Komt er nog een live verslag van de topper van vandaag?
Godverquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop dat ze het niet halen, we eindelijk eens die verdomde hollansche school onder de loep nemen en we met Koeman naar het wk in Rusland gaan.
JAquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de twitter-feed van de zaak Kramer bedoelthttp://www.fr12.nl/nieuws(...)-twitterverslag.html
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen tijd genoemd wordt, ik ga er voor zitten
Spandoek voor Joris in de Klassiekerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijspraak alles. Feyennord - KNJB 3-0 na vanavond.
Zou mooi zijn! En ook eentje voor Vlaarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spandoek voor Joris in de Klassieker
Oh god ja, nu al zin in zaterdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verheug me vooral op het beteuterde gezicht van Blind eigenlijk. En die kneus die naast hem zit, hoe heet 'ie ook alweer, die altijd zo monotoon praat en nooit iets te melden heeft gehad. Oja, Ruud van Nistelrode.
WOOOOOOWWWW BURNquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat europees spelen hebben jullie allang afgeschaft idd
nu alweer madquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is een opfris cursusje voor je begrijpend lezen geen verkeerd idee.
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en Engels is ook niet echt je sterkste kant merk ik. Het woord mad betekent geloof ik niet wat je denkt dat het betekent.
Probeer het anders nog een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |