Heb alle mails nog met uitnodigingen ed. wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:15 schreef Rezania het volgende:
Heb je ook maar iets zwart op wit staan? Zo nee, pech. En nee, een idee hebben geeft je geen rechten.
Nee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dat nieuwe gebeuren van Willem Wever?
Heb je het idee ergens vastgelegd?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Heb alle mails nog met uitnodigingen ed. wel.
Zal de mails eens doorspitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het idee ergens vastgelegd?
Nou, ik bedoel meer bij een notaris oid.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Zal de mails eens doorspitten.
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel meer bij een notaris oid.
Je hebt geen poot om op te staan dan. Je had een octrooi moeten aavragen, en zelfs dan konden ze nog makkelijk iets uitzenden dat net iets anders is.quote:
Dat is het punt, hadden ze het maar iets anders gedaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan dan. Je had een octrooi moeten aavragen, en zelfs dan konden ze nog makkelijk iets uitzenden dat net iets anders is.
Dat is niet zo natuurlijk. Zeker als je met zo'n idee gaat leuren is het wel handig eea vast te leggen. Juist om dit soort geintjes te voorkomen. Nu heb je wat vage mailtjes over en weer.quote:
Ik maak dit dagelijks mee. Heel vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Nu is mijn vraag of iemand weleens iets soortgelijks heeft meegemaakt en welke advocaat ik kan nemen, mocht ik al rechten hebben...
Helemaal gelijk, maar had dit nog nooit gedaan en zoiets verwacht je toch ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is niet zo natuurlijk. Zeker als je met zo'n idee gaat leuren is het wel handig eea vast te leggen. Juist om dit soort geintjes te voorkomen. Nu heb je wat vage mailtjes over en weer.
een octrooi aanvragen op een idee?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan dan. Je had een octrooi moeten aavragen, en zelfs dan konden ze nog makkelijk iets uitzenden dat net iets anders is.
Zoals ik al eerder zei kan je op een idee geen rechten verkrijgen. Hij zou dus een octrooi op de uitvoering van dat idee moeten hebben aangevraagd, maar in TV-land boeit dat ook haast niks.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
een octrooi aanvragen op een idee?succes
Wel als je de mens leert kennenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar had dit nog nooit gedaan en zoiets verwacht je toch ook niet.
Zij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei kan je op een idee geen rechten verkrijgen. Hij zou dus een octrooi op de uitvoering van dat idee moeten hebben aangevraagd, maar in TV-land boeit dat ook haast niks.
dat komt al dichter in de buurt. Het was beter geweest als ts het idee op papier had staan en Johnny de Mol had getekend voor geheimhouding en ts respecteren als eigenaar van het idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei kan je op een idee geen rechten verkrijgen. Hij zou dus een octrooi op de uitvoering van dat idee moeten hebben aangevraagd, maar in TV-land boeit dat ook haast niks.
Net alsof ze dat zouden tekenen. TS had hun nodig, niet andersom.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat komt al dichter in de buurt. Het was beter geweest als ts het idee op papier had staan en Johnny de Mol had getekend voor geheimhouding en ts respecteren als eigenaar van het idee.
tja, als als. Het is niet ongebruikelijk in de ideeënwereld. Tv business zal ongetwijfeld rattiger zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ze dat zouden tekenen. TS had hun nodig, niet andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |