Hoho! Die schaamlip toen op tafel had ik daar niet neergelegd he!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dudedie heb jij uitgevonden man.
Hoe is het eigenlijk met Flynneke?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
is niet leuk he, spotten met de wijnvlek van mijn baby.
Naar omstandigheden wel ok, het herstel van de besnijdenis duurt wat langer dan normaal. Hij ligt nu in een kliko rijst want de wond bleef zo vochtig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Flynneke?
Jeetje. Wel saffraanrijst hoop ik? Qua jullie kleurenpalet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel ok, het herstel van de besnijdenis duurt wat langer dan normaal. Hij ligt nu in een kliko rijst want de wond bleef zo vochtig.
Kleefrijst, kan ik die daarna nog hergebruiken voor de nasi blandal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jeetje. Wel saffraanrijst hoop ik? Qua jullie kleurenpalet.
Lieve zwaan,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef SinterKerstZwaan het volgende:
[..]
Geduld
Misschien word je wens vervuld,
Ik ben nog lang niet uitgelult,
Zonder flauwekul
Hint
Zonder kom je nergens, mijn kind,
Maar met teveel ben ik snel uitgespint,
En daar heb ik nog geen zin in
Friet,
Is niet de basis voor verdriet,
Maar vertelt waar ik mijn wieg verliet,
Maar ook waar ik mijn toekomst zie.
Vervaagd,
Ik ben niet stoned, bezopen of geestelijk vertraagd,
Heb me niet aan de paddo's gewaagd,
Maar ik probeer te voldoen aan je vraag.
Afscheid,
Maar zeker niet voor altijd,
Snel ben ik voor jou weer bereid,
Om te antwoorden op wat je zei.
Wat een verschrikkelijk, poëtisch kansloos, gedrocht van een gedicht was dit weer.
Sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:25 schreef kazy het volgende:
[..]
Zit ik fb te mijden, lees ik het al hier
Snorry alwaysquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:26 schreef AwayTL het volgende:
Team Tamal![]()
Niet vanwege de goede baksels uiteraard..
Heel sterkte dan voor jouquote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:36 schreef Arayk_santa het volgende:
Die plaatjes bekijk ik maar even niet.
Lieve kyara een longontsteking heb ik niet.
Gelukkig maar heb ik iets wat je niet ziet.
Of is het toch een baby in mijn buik.
En maakte ik daarmee een snoekduik.
Goedemorgen Phaidra!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik gnorfde op een overvol perron. Goedemorgen!
- Dag. (rond middernacht gaat het lampje uit, zeker de laatste 5 jaar)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:16 schreef Shanda-klaasje het volgende:
Dag of nacht? Lente, herfst, winter of zomer? Ver weg en avontuurlijk of lekker thuis voor de buis? Hond of kat of een ander huisdier? Vertel het me zonder gemier!
Nu ben ik toch weer gaan rijmen op de een of andere manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |