ik kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Maar het kan helpen als TS even aangeeft wat hij/zij al gezien heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef Jonmen het volgende:
En die vraag wordt gesteld omdat je zelf geen zin hebt om te zoeken?
Problem?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef Jonmen het volgende:
En die vraag wordt gesteld omdat je zelf geen zin hebt om te zoeken?
En waar slaat dit nou op?quote:
Als hij inderdaad zelf al wat aantoonde wat hij had gevonden had hij al wat hulp gehad. Een lichtje voor je armen / hoofd kan je perfect op elke chinasite vinden, dus veel moeite is dat niet. + reactie was ook gebaseerd op een eerder topic van hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Maar het kan helpen als TS even aangeeft wat hij/zij al gezien heeft.
Dan kunnen de users dat aanvullen met eigen ervaringen.
Meeste van die spul in de aanbieding bij de Lidl in prima kwaliteit en goede prijs!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:54 schreef Lonsje het volgende:
Hoi
Ik ben de laatste tijd fanatiek aan het hardlopen, ivm de veiligheid ben ik op zoek naar:
Een hardloop vest
Lampjes (led) voor om mijn armen
Eventueel een lamp voor op mijn hoofd
Een veiligheidsvest
Iemand tips waar ik kan zoeken?
Hi
I'm looking for some safety stuff for running in the dark
I'm looking for :
A jacket
Light to tie around my arms
Eventually a lamp to put on my head
A safety vest
Anyone that can help?
Greetings
Wel bij bol.com maar nog niet op de chinese sites.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:53 schreef rene90 het volgende:
Dus TS ,wat heb je zelf al kunnen vinden?
Zelf geen ervaring met hardloopkleding, wel met een Mi Band om je stappen bij te houden van het sporten. Misschien ook interessant voor je.
CHI / [Review] Xiaomi Mi Band
Waarom gevaarlijk? Het enige gevaar dat ik zie is dat je geen licht meer schijnt. Dat ze zo goedkoop zijn is toch alleen maar een voordeel?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:49 schreef Lonsje het volgende:
[..]
Had als led armband zo iets gezien
http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201560_1
maar lijkt wel heel erg budget en gevaarlijk als het kapot gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Waarom gevaarlijk? Het enige gevaar dat ik zie is dat je geen licht meer schijnt. Dat ze zo goedkoop zijn is toch alleen maar een voordeel?Je weet niet wat voor goedje er uit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |