Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef eddepetfokt het volgende:
Beter laat dan nooit [v2 is bijna uit]
Hier bij de buren ook super veel informatie te vinden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
De Miband blinkt uit in functialiteit en zeer lage prijs. De kwaliteit van de siliconen bandjes is wel ondermaats, maar gezien de prijs acceptabel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:47 schreef Azreal het volgende:
Is er hier toevallig iemand die 'm op een Jiayu G2s aan de praat heeft gekregen?
Heb er al een tijdje een liggen, maar ik kan de app vooralsnog niet draaien
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
Via eBay heb ik mijn spullen altijd wel binnen 1 a 2 weken binnen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.
Als levertijd belangrijk is, gewoon in Nederland bestellen. Voor ¤25 ben je klaar, wel even opletten dat je de nieuwe versie (XMSH03HM) krijgt ivm verbeterde sensor en batterij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
Voornamelijk is het dat ik de G2s niet geroot krijg. Misschien niet het juiste topic voor die vraagquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Die van mij deed er via Gearbest zo lang over dat ik vergeten was dat ik 'm uberhaupt besteld had.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.
En andere apps kappen er om de minuut mee op mijn Blackberry.
Dus, helaas. Miskoop van de week weer.
Die Blackberry of de Mi Band? Op Android werkt die app echt prima. Nergens problemen mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.
Verkoop je hem?quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopjequote:Op woensdag 23 september 2015 11:32 schreef Thee het volgende:
Ik vindt hem er goed uitzien, niet zo bling bling en ook geen grote knoepert aan mijn pols.
Ik draag hem vooral in de nacht, om mijn slaap te monitoren. Dat gaat maar matig omdat ik bijna iedere nacht wel een keer wakker wordt om een uur of 4 (even wat water drinken, WC enzo)
Dan denkt mijn mi-band dat de nacht gedaan is en gaat over op dag stand. De slaap van 23.00 uur tot 4.00 uur wordt dan niet gelogd en lijkt het of ik maar slaap van 4.00 uur tot 7.00 uur. Overdag laat ik de band wel eens af, dan wordt wel de hele dag slaap geregistreerd.
Ik vindt het jammer dat ik de foute logs niet kan wissen of verbeteren. (ik weet in iedergeval niet hoe dat moet)
Ik zoek nog wel een echt goede slaap monitor. Mag dan wat meer kosten
Maar dan heeft hij je lichte en diepe slaap dus niet gemonitord. Snap dat het editten het effect dan een beetje teniet doet. Bij mij ziet hij ook wanneer ik wakker ben, maar pakt hij het opnieuw inslapen dan wel weer op. Mijn wakkere tijd staat dan als een oranje balk in de slaaptijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopje
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;quote:Op woensdag 23 september 2015 04:02 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.
Overigens merk ik weinig van die andere sensor in de witte led versie. maar die leds zijn wel beter leesbaar.
Neequote:
Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:00 schreef Anne het volgende:
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;
Al geprobeerd, mocht niet batenquote:Op zondag 27 september 2015 11:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.
Hmm das wel gek ja. Lijkt alsof hij gewoon op de Chinese taal staat.quote:Op zondag 27 september 2015 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Al geprobeerd, mocht niet baten.
Kijk, nu doet ie dit:
http://i61.tinypic.com/10ht9hs.png
En soms dan vult die melding mijn hele scherm en krijg ik het met moeite weer naar onder geveegd, zoals in het bovenste screenshot. Maar weg krijg ik het sowieso niet:
http://i62.tinypic.com/wk1vh2.png
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |